Täälläkin ivallisesti kyselty "minne Kultamekko-Ida on hävinnyt", nyt Kultamekko lyö epäilijöille jauhot suuhun, aloittaa jäkis-juontajana ravintola Virrassa!
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Vainio-sai-uuden-tyopaikan-juhlistaa…
Kultamekko-Idasta saisi ihan jokainen työtön ottaa mallia!
Kommentit (59)
Osa-aikainen työ jääkiekkopelien ajan. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia..
Mallia? Eikös kultalameessa kekkulointi ole turhan vilpoista näillä keleillä? Flunssan siitä saa.
Ravintola Birrassa eli jossain juottolassa juontaa pelejä. Voi hyvänen aika, tyttöressu!
🇺🇦🇮🇱
Kertokaa joku minulle että onko tuo sementtinaama oikeasti seksikäs? Mieheni rupesi äsken melkein kakomaan kun näytin tämän neitosen kuvia hänelle.
Lol. Onnea vaan. Sinne 60v setien ja lätkä-äijien läähätettäväksi kultamekko päälle
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku minulle että onko tuo sementtinaama oikeasti seksikäs? Mieheni rupesi äsken melkein kakomaan kun näytin tämän neitosen kuvia hänelle.
Jykeväleukainen henkilö kieltämättä.
Miksi tuohon mainokseen on otettu noin epäonnistunut kuva? Vai ajatellaanko ettei kukaan katso naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuohon mainokseen on otettu noin epäonnistunut kuva? Vai ajatellaanko ettei kukaan katso naamaa?
Ai sillä on naamakin.. jäin vaan ihmettelemään per settä rintakehän päällä.
Kaffebulla kirjoitti:
Ravintola Birrassa eli jossain juottolassa juontaa pelejä. Voi hyvänen aika, tyttöressu!
Kännisille ukoille piipittää ja höpöttää jääkiekosta. No huh.
Mitä? Eikö se jatkanutkaan sitä mediaan liittyvää toimittajan hommaa?
Minusta on oikeasti jo kehitystä kuinka Suomessa ei nykyään menesty pelkillä silikoneilla. En koe, että tuollaiset duunit on merkki menestyksestä tai jos elää jonkun setämiehen rahoilla. En ole ikinä tajunut näitä nykyajan julkimoita, suurin osa täysin epäonnistuneita elämässä, rahattomia ja lahjattomia. Ainoa osaaminen olla kansakunnan pelle jolle kaikki nauraa.
M46
Mitä täällä nyt taas haukutaan? Hyvä että on töitä ja jos kerran haaveilee urheilutoimittajan urasta niin hyvää kokemusta tuokin työ tuo.
Saiko se jo lähtöpassit Aleksi Valavuoren jostain ohjelmasta? Eikö hänen pitänyt siinä työskennellä?
Mua ei edes kiinnosta kuka on "kultamekko-ida", ainoastaan että mikä on jäkisjuontaja??