Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisissa palkkatöissä te hyvin introvertit viihdytte?

Vierailija
15.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen konsulttialalla, asiantuntijanimikkeellä eli en siis erityisemmin työskentele asiakasrajapinnassa. Työ pääsääntöisesti hyvin itsenäistä (mikä ei ehkä tule ekana konsulttialasta mieleen), teen aika paljon reissaamista yksinäni työn puolesta.

Pelkäsin alkujaan alalle lähtemistä juuri introverttiyden vuoksi aivan älyttömästi, koska mielikuva konsulteista oli paljonpuhuva yltiösosiaalinen kusettaja (vähän kärjistetysti), mutta olen viihtynyt todella hyvin ja pidän työstäni enemmän kun uskalsin toivoa.

Konsultti on kyllä aika laaja-alainen kuvaus. Uskallatko yhtään paljastaa tarkemmin?

Työsi kuulostaa aivan unelmatyöltä.

Konsultti on tosiaan ehkä yksi epämääräisimmistä "ammatti"nimikkeistä :) omaa työnkuvaani kuvaa ehkä parhaiten, jos googlaat mitä luontokartoittaja tekee.

Vierailija
22/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtaalla itse oon töissä. suurimmalta osalta itsenäistä työtä.

Sama.. on tietysti kollegat mut ei sinän tarvii olla sosiaalinen, meitä on monenlaisia täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtinä. Parhaimpina päivinä kukaan ei soita, kysy dokumentteja, tule viereen seisomaan, eikä ole mitään deadlinea. Huonoimpina päivinä puhelin huutaa, dokumentit pitää saada liikkeelle, monta kokousta, joku esitelmä, tuhat kollegaa tulee kysymään jotain ja silloin ei voi kuin kirkua pään sisällä. Pari kertaa olen jättänyt jopa pöytäpuhelimeni hieman auki, että linja pysyisi varattuna.

Vierailija
24/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö toimii itselläni. Toimistotyö.

Vierailija
25/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen konsulttialalla, asiantuntijanimikkeellä eli en siis erityisemmin työskentele asiakasrajapinnassa. Työ pääsääntöisesti hyvin itsenäistä (mikä ei ehkä tule ekana konsulttialasta mieleen), teen aika paljon reissaamista yksinäni työn puolesta.

Pelkäsin alkujaan alalle lähtemistä juuri introverttiyden vuoksi aivan älyttömästi, koska mielikuva konsulteista oli paljonpuhuva yltiösosiaalinen kusettaja (vähän kärjistetysti), mutta olen viihtynyt todella hyvin ja pidän työstäni enemmän kun uskalsin toivoa.

Konsultti on kyllä aika laaja-alainen kuvaus. Uskallatko yhtään paljastaa tarkemmin?

Konsultti on tosiaan ehkä yksi epämääräisimmistä "ammatti"nimikkeistä :) omaa työnkuvaani kuvaa ehkä parhaiten, jos googlaat mitä luontokartoittaja tekee.

Ahaa, alan päästä kutakuinkin kärryille.

Voisin veikkailla firmaakin, mutta en viitsi, ja voisin toki osua metsäänkin. Mutta hienoa, että olet löytänyt mieleisen työn. Vaikka olet tainnut kyllä siinä konkreettisesti osua metsään, mikä lienee tapauksessasi vain positiivista. :)

Vierailija
26/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI. Työ on asiantuntijatyötä ja yhteistyötahot pysyvät pitkälti samoina. Muodollisempia esiintymisiä hyvin harvoin ja nekin menevät vanhalla rutiinilla.

Vierailija
27/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojana olen nykyään. Olen myös aiemmin ollut tuolla kauhujen päiväkodissa. 😀 Rakastan nykyistä itsenäistä työtäni.

Vierailija
28/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmointihommissa. Työkaverit ovat suunnilleen samanlaisia luonteeltaan.

Vierailija
29/29 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, alan päästä kutakuinkin kärryille.

Voisin veikkailla firmaakin, mutta en viitsi, ja voisin toki osua metsäänkin. Mutta hienoa, että olet löytänyt mieleisen työn. Vaikka olet tainnut kyllä siinä konkreettisesti osua metsään, mikä lienee tapauksessasi vain positiivista. :)

Firman veikkaaminen ei ole kovin vaikeaa, kun ei näitä nyt ihan hirveästi Suomessa kuitenkaan ole :) taitaa olla alta parisenkymmentä alan yritystä, jotka pystyn pystyn äkkiseltään nimeämään, yksityisiä palveluntarjoajia/vastaavia toimijoita on lisäksi jonkin verran. Joskus metsässä, mutta paljon ollaan myös kaupunkialueilla.

Introverttejä kuitenkin löytyy yllättävän paljon ja monenlaisissa tehtävissä ovat. Harvemmin projektin johdossa tai ns. näkyvillä paikoilla ja esiintymistehtävissä, mutta noin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi