Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä kynsilakan käyttö meikkaamista?

Vierailija
29.10.2006 |

Tossa yhdessä ketjussa puhuttiin meikkaamisesta ja samassa yhteydessä mainittiin kynsilakka.

Ei mun mielestä kynsilakka ole mitään meikkiä.

Mä olen ainakin lakannut tyttöjen kynnet ihan pienenäkin ja varpaankynnet on aina kesällä lakattuna.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monien kosmetiikan maahantuojien koulutuksissa. Allergioista kun on puhuttu, niin usein kouluttajat ovat sanoneet että harvoin tulee kosmetiikasta mitään oireita. Jos tulee, niin useimmiten kaulan ja leuan alueelle. Johtuu nimenomaan KYNSILAKASTA. Ihminen kun rapsuttelee itseään, niin kysilakkaa kulkeutuu näille alueille.

Vierailija:

Ihmettelen kyllä että te laitatte lapsille kynsilakkaa mutta ette anna meikata. Kynsilakka on nimittäin sisältämänsä hartsin takia herkimmin allergisoiva kosmetiikkatuote mitä myynnissä on. Se jos mikä on haitallista ja jopa vaarallista terveydelle. Sitä ei vaan tule ajatelleeksi, mutta näin se kuitenkin on.

Vierailija
2/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän muutat kynsien alkuperäistä näköä jollain värillä, sama kun huulipunalla muutetaan huulien väriä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan.

Perusteluksi voisin vaikka heittää, että kasvoja meikkaamalla yritetään tulla viehättävämmän tai/ja vanhemman näköiseksi, kynsilakka on enemmän väreillä leikkimistä.

Vierailija
4/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kosmetiikkaa kyllä.

Ihmettelen kyllä että te laitatte lapsille kynsilakkaa mutta ette anna meikata. Kynsilakka on nimittäin sisältämänsä hartsin takia herkimmin allergisoiva kosmetiikkatuote mitä myynnissä on. Se jos mikä on haitallista ja jopa vaarallista terveydelle. Sitä ei vaan tule ajatelleeksi, mutta näin se kuitenkin on.