Mihin tuhlaisit 1000€, jos et saisi laittaa sitä säästöön tai jemmata muuten
Ostaisin itse noin 500€ käsilaukun, menisin hotelliin yöksi ja kävisin hienosti syömässä, minkä lisäksi kävisin pedikyyrissä, kasvohoidossa ja hieronnassa. Luulisin, että budjetti riittäisi: 200€ yöpyminen ja ruokailu, hoidot 200€. Aamulla brunssille ja mallinmuutosleikkuu hiuksille.
Kommentit (79)
Uusi sänky ja petivaatteet. Verhot. Kengät ja takki. Arkijuttuja siis varmaan.
Ois peltitöitä tarjolla jollekin hikipajalle, sen verran työautossa päässyt muodostumaan ruosteenkukkaa helmoihin enkä millään jaksaisi alkaa itse hitsailemaan.
Oli pakko laittaa rajoitus säästämisestä, sillä muuten ketju täyttyisi ylemmyydentuntoisista tuhahteluista kaikkia muita kuin säästämisvastauksia kohtaan. Tarkoitus onkin esittää kohteita mihin tekisi mieli törsätä, jos vain olisi mahdollisuus.
Kauniisiin autoihin ja nopeisiin naisiin.... Eiku
Piiiitkä ostoslista, just päivällä tein.
Pitäisi muuttaa 2. taloomme ulkomailla ja ostaa astioita, pannuja, kattiloita, aterimia yms keittiökamaa. Niihin menee n 300e. Puutarhakalusteet olis tarjouksessa siellä 600e. Loppurahalla ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tonni?
Sohva ja pyykinpesukone olisi meillä hankintalistalla.
Maksaisin lainoista ylimääräiset lyhennykset.
Olen ärsyttävä "mieslapsi" joten kodin viihdeosastoon menis. Loput (jos jää) varmaankin juoppoilisin. Ehkä ps4 ja fallout 4 siihen.
Lapselle turvaistuin 170€ ,kahdelle lapselle sukset,monot jne. talveksi 250€,kahdelle lapselle luistimet ja kypärät 100€.Kerrossänky 300€.Lopuilla sitten joku pieni koko perheen reissu ihan kotimaassa.
Ihana aloitus :)
Ostaisin uuden talvitakin, vanha meni jo viime talven rikkinäisellä vetoketjulla ja paikatuilla kainaloilla. Sitten ostaisin gore-tex-kengät. Uusia alusvaatteita ja sukkia.
Kävisin kampaajalla, en ole raaskinut moneen vuoteen. Jos vielä jäisi rahaa niin menisin ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tonni?
Tähän asti olen onnistunut karkuuttamaan naiset jo pelkällä satkulla (se auto tosin harmittaa ....)
- sama
Jospa kerrankin käyttäisin sen itseeni, ja ostaisin vaatteita ja kenkiä.
Hammaslääkäristä tulossa tonnin lasku,maksaisin heti sen pois.
Ostaisin Artekin Mehiläispesä lampun!
Nyt v*ttu oikeasti. Yritän kirjoittaa, että haluaisin uusia vaatekaappiin laadukkailla ja tyylikkäillä, kestävillä vaatteilla, ja että siihen ei kyllä tonni ehkä riitä, mutta ei vaan tule viesti läpi. 🤦🏼
Hierontaan ja jotain muuta hömppää kuten kasvohoitoa tms.
Ja sitten menisin shoppailisin. Aloittaisin ulkoilutakista ja -housuista. Sitten aluskerrastoa. Jos vielä rahaa on jäljellä niin välikerrastoa sekä kengät. Enkä ostaisi halvinta vaan laadukasta.
Söisin ne eurot