Tartuntatautilaki pykälä 48 pois ja palkat kondikseen, ei ulkomaille
Nyt ne asiat pitäis saada hoito alalla kondikseen.
Se ei yksistään ole se pelkkä palkat kondiksee. Montaa asiaa jotka vaikuttavat.
Ketään ei kiinnosta tulla alalle tai olla alalla, missä on oman kehon koskemattomuus kyseenalainen. Tämä "pakko" rokotus, vain pahentaa kyseistä sotealaa. Silloinhan lähti melko paljon ja sekin määrä tuntuu erittäin paljolta kun olisi potiliata hoidettavana tai muuta.
Toinen on palkkaus tietenkin, kova työ ihmisten auttaminen ja muuta. Mutta se on vain yksi monista mikä hiertää.
Väitän että isoin on se rokotuslaki. Mikä itseasiassa ei päde enää, se pitäisi poistaa laista välittömästi.
Jokaisella oikeus on omaan kehoon mitä siihen haluaa.
Mulle on potilaana ihan sama hoitaako minua rokotettu tai rokottamaton, kun saa vain hoitoa.
Kommentit (8)
Minulla olisi ollut lähihoitajaopinnot kesken. Nyt ne jäävätkin kesken.
Samaa mieltä. Ehdin itse ottaa 2 rokotetta ja Korkman sairastanut, jkuten olen saanut olla työssä. Mutta siinä vaiheessa, jos 3. rokote vaaditaan, heitän minäkin hyvästit sairaanhoitajan töille. Vieläkin kärsin toisen rokotteen haitoista.
Tuo oli lähes sairainta koko koronahysteriassa. On jo tietoa että rokotetut ja rokottamattomat levittävät virusta yhtä tehokkaasti (rokotetut ehkä hieman vähemmän aikaa?) mutta terveeksi testattu rokottamaton ei saa olla töissä, mutta koronaa kantava rokotettu saa ihan vapaasti työskennelleä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ehdin itse ottaa 2 rokotetta ja Korkman sairastanut, jkuten olen saanut olla työssä. Mutta siinä vaiheessa, jos 3. rokote vaaditaan, heitän minäkin hyvästit sairaanhoitajan töille. Vieläkin kärsin toisen rokotteen haitoista.
Tämä se isoin ongelma, henkilöstöpula. Ihmiset lähtevät alalta kun on tiettyjä ehtoja esim tämä rokotus. Palkka/rahat on neuvoteltavissa aina. Mutta kuka hoitaa kun ihmiset lähtee alalta? Eikä nämä rokotukset jää tähän, 4 kierrosta mennään ja 5 ja 6 on puhuttu. Jopa 8. Muista rokotuksista puhumattakaan, jotka pitäisi muka ottaa. Jos tämä ei ole terveydellä pelaamista, sitten ei mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se isoin ongelma, henkilöstöpula. Ihmiset lähtevät alalta kun on tiettyjä ehtoja esim tämä rokotus. Palkka/rahat on neuvoteltavissa aina. Mutta kuka hoitaa kun ihmiset lähtee alalta? Eikä nämä rokotukset jää tähän, 4 kierrosta mennään ja 5 ja 6 on puhuttu. Jopa 8. Muista rokotuksista puhumattakaan, jotka pitäisi muka ottaa. Jos tämä ei ole terveydellä pelaamista, sitten ei mikään.
Piti vielä mainita. Suomella on rahaa hoitajillekin, jos ulkomaillekin on miljardeja heittää. Ainoa vaan, että velkaa aivan julmatusti.
Kansa on tossun alla ja makselee kiltisti tässä korruptio maassa verojakin. Kaikki käy. Kohti tyranniaa mennään. Elkeet ovat hyvin selvät.
Kaikilla joilla on terve moraali ymmärtävät ettei raha tule ratkaisemaan tätäkään ongelmaa. Se ei ole se raha vaan oman kehon päätäntä. Raha on vain helpotus ei ratkaisu.