Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan kotiutuminen

Vierailija
29.10.2006 |

miten pitkään olette olleet synnytyksen jälkeen kotosalla ihan vaan oman perheen kesken, että ei ole kukaan, edes isovanhemmat käyneet uutta tulokasta katsomassa? Kaikki varmasti on halu tulla katsomaan uutta tulokasta, mutta onhan perheellä oikeus ensin itse rauhoittua ja totutella arkeen vauvan kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulimme kotiin, meillä kotona olivat odottamassa äitini, pikkuveljeni, äitini sisar ja tämän mies sekä serkkuni. Olivat siivonneet kodin ja keittäneet kaffeet. Sitten lähdimme ulos kävelylle kaikki yhdessä, kaupassa käymään, ettei sitten tarvinnut pariin päivään ulkoilla.

Minusta oli erittäin mukava näin.

Vierailija
2/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla vanhempieni luona, jossa myös minun mummoni oli käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sitten viikko tai neljä. Ja kun vieraat ilmestyvät he voivat tuoda kahvipullaa mielestäni itse mukana. En muista 3 ekan lasten kans mut kuopuksen kans isovanhemmat tulivat jo la kun kotiuduttiin to. Hyvin jaksoin. Kuitenkin tärkeetä ettei liian paljon/kauan eletään ns kuplassa, sit jää helposti päälle semmoinen käytäntö ja ajatus että vauvan kans on hankalaa lähteä, tulla ja mennä. Se voi johtaa siihen et vielä vuoden päästä on jämähtänyt kotiin ja kokee et kaikki on raskasta.

Vierailija
4/4 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kotona. Ei paljon tehnyt mieli liikkua tai ottaa vieraita vastaan. Lisäksi tyttö syntyi tammikuussa ja oli niin kylmä että neuvolastakin sanoivat ettei saa vielä viedä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän