Mulla on villi teoria että Sanna Marinille luvattu paikka EU-komiissaarina vuodesta 2024 eteenpäin (olettaen että kokoomus on seuraava pääministeripuolue)
Uskon että asia on jo sovittu.
Voihan tietysti olla, että tämä on puhdasta mielikuvitustani... : )
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Se on jo sovittu. Sen takia näitä idioottimaisia päätöksiä tehdään, eli EU hyväksi.
Mitä ídioottímaisia päätöksiä? Kerro minullekin!
Jaa, kenen suomalaisen komissaarin paikka on EU:ssa vapautumassa?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kenen suomalaisen komissaarin paikka on EU:ssa vapautumassa?
Jutta Urpilaisen
Ketä kiinnostaa? On sullakin huvit.
Itse kyllä luulen, ettei sitä huolita edes EU:hun. :D
Väärä oletus. Marin aloittaa erään kv.järjestön palveluksessa, kansainvälisesti näkyvässä roolissa 1.6.2023.
Vierailija kirjoitti:
Väärä oletus. Marin aloittaa erään kv.järjestön palveluksessa, kansainvälisesti näkyvässä roolissa 1.6.2023.
Nato?
Näinhän se on. Hallituksella on ollut kaikki keinot käytettävissä Suomen ja suomalaisten hyväksi näissä talouskriiseissä. Kansa hädissään esittää toiveita, jotta hallitus helpottaisi ihmisten taloustilannetta, mutta mitään ei tapahdu. Samaan aikaan monet muut maat vastaavat kansalaistensa tarpeisiin puuttumalla mm bensaveroon ja hoitamalla uniper asian oman maan hyväksi.
Pitäisikö kansanedustajat perehdyttää paremmin oman työn hoitamiseen. Ei näköjään osata ollenkaan.
Suomesta voi olla vain yksi komissaari kereallaan.
Jutta Urpilainen on nykyinen komissaari.
Ja hänen toimikautensa kestää vuoden 2024 loppuun.
Joten Sanna Marinilla ei ole mitään mahiksia miksikään komissaariksi, kuin vasta vuoden 2025 alusta.
Olen varma että Marin valitaan edelleen eduskuntaan.
Onhan entinenkin pääministeri Juha Sipilä nyt tavallinen kansanedustaja.
Älkää siis puhuko paskaa täällä, kun ette asioista mitäön tiedä ettekä käsitä.
Kaikkein vähiten te tiedätte EU asioista,
Eikö teillä ole elämää? Voi luoja...:D :D
Jos jokin on tosi, niin ministereinä toimineet henkilöt ovat haluttuja toimijoita korkeisiin virkoihin. Heillä on niin paljon tietoa kaikesta ja laajat verkostot, joista on valtavasti etua isoissa tehtävissä. Ja miksei joku lähtisi, jos mahdollisuus tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta voi olla vain yksi komissaari kereallaan.
Jutta Urpilainen on nykyinen komissaari.
Ja hänen toimikautensa kestää vuoden 2024 loppuun.
Joten Sanna Marinilla ei ole mitään mahiksia miksikään komissaariksi, kuin vasta vuoden 2025 alusta.
Olen varma että Marin valitaan edelleen eduskuntaan.
Onhan entinenkin pääministeri Juha Sipilä nyt tavallinen kansanedustaja.
Älkää siis puhuko paskaa täällä, kun ette asioista mitäön tiedä ettekä käsitä.
Kaikkein vähiten te tiedätte EU asioista,
Kyllä varmasti valitaan eduskuntaan, siitä ei ole epäilystä.
Mutta ei tule istumaan 4 vuotta kansanedustaja. Siitä olen lähes 100% varma.
Siis tuo ap on tosi tollo!
Ei tiedä edes perusasioita, mutta mulliturpaansa täällä leveesti soittelee.
Häpeä luuseri tyhmä.
Suomi valitsee itse EU-komissaarinsa pääministeripuolueesta. En kyllä millään usko, että oli pääministeri sitten Orpo tai Marin, niin kumpainenkaan luopuisi pääministerin pestistä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi valitsee itse EU-komissaarinsa pääministeripuolueesta. En kyllä millään usko, että oli pääministeri sitten Orpo tai Marin, niin kumpainenkaan luopuisi pääministerin pestistä.
Nyt puhuttiin tilanteesta jossa kokoomus on pääministeripuolue... Mikä on tietysti varsin todennäköistä.
Marinia nyt ei enää mikään vakavasti otettava instanssi huoli. Maine on mennyt, pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin tilanteesta jossa kokoomus on pääministeripuolue... Mikä on tietysti varsin epätodennäköistä.
Korjasin
Jos Orposta tulee pääministeri kuten näyttää, on seuraava komissaari kokoomuksesta. Joka tapauksessa valinnan tekee Suomi eikä EU.
Se on jo sovittu. Sen takia näitä idioottimaisia päätöksiä tehdään, eli EU hyväksi.