Tissiliiviköyhyys
Mun palkka ei riitä että intsikoiden ostoon. Tarvitsen tukevia liivejä ja ne maksavat liikaa. Kaikki hyvät liivit noin 50 eurosta ylöspäin.
Kuukautisköyhyys ei ole mitään tissiliiviköyhyyteen verrattuna.
Kommentit (108)
Mitkä olisivat parhaat urheiluliivit pompittavaan liikuntaan raskaille rinnoille?
Minä pääsisin julkiselle leikkausjonoon vaikka heti huomenna, mutta minua pelottaa leikkauksesta toipuminen.
Onko kukaan kokeillut korsetin käyttöä? Auttaako selkä- ja hartiaongelmiin? Itsellä on se ongelma, että en voi käyttää urheiluliivejä, enkä muitakaan rintsikoita, jotka painvat epäkkäisiin. Saan muutaman tunnin käytöstä monta päivää kestävän jännityspäänsäryn.
Olen miettinyt tuota korsetin toimivuutta tämän takia. Sen kanssa se ison rinnan paino ei ainakaan kiikkuisi yksin hartioiden varassa.
Voisiko joku naisten rinnoista kiinnostunut insinööritiimi kehittää isoille rinnoille tukevat ja mukavat rintaliivit, jotka eivät raiskaa olkapäitä ja paina hirveitä uria kylkiin? Jonkinlainen pehmeä bodyarmer, joka olisi vähän kuin tukeva toinen iho? Te ymmärtäisitte paremmin painon jakautumista jne.
No mullakin vähintään 85D, mutta meen minimiser-liiveillä tai muilla kaarituettomilla. Max 25€ hintaa. Hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
No mullakin vähintään 85D, mutta meen minimiser-liiveillä tai muilla kaarituettomilla. Max 25€ hintaa. Hyvin toimii.
Ei noita löydy J kupissa. Ehkä sulle vielä toimii, mutta mulle ei todennäköisesti antaisi tarpeeksi tukea.
Marks&Spencer Sokoksella myy alle 30 G:en asti.
Vierailija kirjoitti:
Amen tälle. Mulla 75E ja aivan turha etsiä alennuksesta. Välillä ei saa edes täyteen hintaan. Aina saa pistää monta kymppiä ja sitten niistä irtoaa se prkl kaarituki kumminkin hetken päästä ja pitää olla ostamassa uusia taas.
Tosin nyt olen siirtynyt urheiluliiveihin ihan suosiolla. Ne on kaikin puolin hyvät ja kestää käytössä paremmin kuin normit.
Miksi et korjaa vaan ostat uudet?
Mä ostan vaatteeni yleensä käytettynä, ja päällä oleva vaatekerta kengät ja takki mukaanluettuna saattavat maksaa vähemmän kuin pelkät erikoisliikkeestä ostetut liivit.
Voisin kyllä ostaa myös siistit ja selvästi vain vähän käytetyt liivit käytettynä, mutta eipä ole omaa kokoa ja itselle istuvaa mallia koskaan tullut vastaan. Omia liivejä olen joskus lahjoittanut kirpparille, jos on käynyt niin että ovat osoittautuneet muutaman käyttökerran jälkeen huonosti istuviksi.