Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissiliiviköyhyys

Vierailija
14.09.2022 |

Mun palkka ei riitä että intsikoiden ostoon. Tarvitsen tukevia liivejä ja ne maksavat liikaa. Kaikki hyvät liivit noin 50 eurosta ylöspäin.
Kuukautisköyhyys ei ole mitään tissiliiviköyhyyteen verrattuna.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kotoani ennemmin ilman rintaliivejä, kuin ilman kuukautissuojaa.

Vierailija
2/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivibisnes on täyttä kusetusta. Kympillä saa ihan hyviä liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitäisi tarjota tissiliiviseteliä (arvo 100e), sais ostettua sillä uudet liivit kerran kuukaudessa, oli köyhä tai rikas.

Mut meillä Suomessa edelleen naisia kohdellaan kuin koiria.

Vierailija
4/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, totta turiset. Itselläni on koko 75 F ja mitään tarjousliivejä on ihan turha metsästää. Onko sinulla kokemusta mistään ulkomaisista verkkokaupoista, joista voisi saada halvemmalla?

Vierailija
5/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä ettei ole tissejä. Ihan 6 euron läpyskät käy, nytkin on vaan joustavia urheilutoppeja olemassa.

Vierailija
6/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisköyhyys on joku vitsi, onhan? Sanokaa mulle että on..

Vierailija
7/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten on varaa ostaa päällysvaatteita jos ei liivejä? Kyllä mulla on päällysvaatteet aina enemmän maksaneet kuin liivit.

Vierailija
8/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten on varaa ostaa päällysvaatteita jos ei liivejä? Kyllä mulla on päällysvaatteet aina enemmän maksaneet kuin liivit.

En ole ap, mutta kyllä kirpputoreilta ja UFF:ilta saa päällysvaatteita hyvinkin halvalla, oma talvitakki maksoi peräti kaksi euroa. Harva kuitenkaan lähtee mitään alusvaatteita käytettynä ostamaan, eikä niitä kyllä kirppareiden rekeillä erityisemmin näykään. Kerran kävi tuuri ja löysin kirpputorimyyjän joka myi alusvaateliikkeensä jäämistön halvalla, mutta se olikin jo sitten harvinaisempi tapaus.

Vierailija
9/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, totta turiset. Itselläni on koko 75 F ja mitään tarjousliivejä on ihan turha metsästää. Onko sinulla kokemusta mistään ulkomaisista verkkokaupoista, joista voisi saada halvemmalla?

eBaysta olen joskus tilannut.

Ap

Vierailija
10/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivibisnes on täyttä kusetusta. Kympillä saa ihan hyviä liivejä.

Niin varmaan, jos on keskivertokokoinen. Kaikki ei ole. Mun liivikoko on 65F, ei sellaisia saa kympillä jostain henkkamaukalta tai lindexiltä.

Vierailija
11/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissiliiviköyhyys on niin totta! Kunnon liivit maksaa. Tarttis palvelusetelin tai jotain. Pitäiskö koulujen ja työpaikkojen alkaa jakaa ilmaisia rinuleita?

Vierailija
12/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen tälle. Mulla 75E ja aivan turha etsiä alennuksesta. Välillä ei saa edes täyteen hintaan. Aina saa pistää monta kymppiä ja sitten niistä irtoaa se prkl kaarituki kumminkin hetken päästä ja pitää olla ostamassa uusia taas.

Tosin nyt olen siirtynyt urheiluliiveihin ihan suosiolla. Ne on kaikin puolin hyvät ja kestää käytössä paremmin kuin normit.

Vierailija
13/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveihin saa tosiaan törsättyä. Varsinkin, jos on isot rinnat ja tarvitsee tukea. Oletko kokeillut urheiluliivejä? Ne voivat olla hyvä vaihtoehto ainakin osaksi.

Vierailija
14/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.lumingerie.fi/kaarituetut-rintaliivit

Tuolta löytyy reilulla neljälläkympillä hyviä. Kannattaa kytätä alennusmyyntejä. Ja käytä niiden kokolaskuria.

Vierailija
15/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissiliiviköyhyys on niin totta! Kunnon liivit maksaa. Tarttis palvelusetelin tai jotain. Pitäiskö koulujen ja työpaikkojen alkaa jakaa ilmaisia rinuleita?

Ymmärtäkää jo, että mitään ilmaista ei ole olemassa. Joku muu joutuu maksamaan tissiliivisi, jos sinä itse et niitä maksa.

Vierailija
16/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan brastop.comin suurimmista alennuksista.

Vierailija
17/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliiveihin saa tosiaan törsättyä. Varsinkin, jos on isot rinnat ja tarvitsee tukea. Oletko kokeillut urheiluliivejä? Ne voivat olla hyvä vaihtoehto ainakin osaksi.

Kyllä suuririntainen tarvitsee urheiluliivit ihan erikseen.

Vierailija
18/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta saa parilla kympillä

Vierailija
19/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten käyttäkö huuhteluainetta kun pesette tissiliivejä (ja muita vaatteita). Se haurastuttaa vaatteissa olevan elastaanin ja näin ollen lyhentää vaatteiden käyttöikää.

Vierailija
20/108 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nykyisistä liiveistä on topattuja ja kaarituellisia. Suurentavat entisestään ja tuntuvat epämukavilta.

Urheiluliivit voisi olla järkevä vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi