Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta noloa jos kolmekymppinen on töissä pikaruokaravintolassa?

Vierailija
14.09.2022 |

Oman alan työpaikkoja ei löydy, eikä haluaisi lorvia tukien varassa kotona?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa jos olet nainen.

Jos olet mies, on noloa. Miehen arvo riippuu paljon enemmän statuksesta verrattuna muihin, ja jos ammatillinen statuksesi on sama kuin parikymppisillä opiskelijatytöillä, on se miinusta.

Naiset eivät myönnä tätä, mutta osoittavat teoillaan mitä ajattelevat esim. deittisovelluksissa ja sillä miten käyttäytyvät kuullessaan miehen ammatin.

Kyllä siinä se miehen persoona ratkaisee ja onko itse sinut itsensä kanssa ja tykkää työstään. Jos kilometrin päähän paistaa epävarmuus ja "nolous" niin se karkottaa. Ei se, että Petteri on mäkkärissä töissä

Tämä. Yleensä ns. p*skaduuneissa olevat selittelee kauheasti, mua taas kiinnostais korkeintaan että millaista se mäkkärissä töissäolo on ja blaablaa, seuraava aihe. Elämäntilanteita ja erilaisia polkuja on niin monia, kyllä sen jo kolmekymppisenä ymmärtää.

Vierailija
42/43 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Ihailtavaa, koska työ on varmasti aika raskasta. Kiire, veemäiset asiakkaat jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin jos pääsisin ja olis jonkinlainen alan koulutus! Oikeastaan olen haaveillut siitä työstä, olis varmasti mukavaa.

Monet pikaruokalat kouluttavat tehtäviin itse, hygieniapassi taitaa nykyään olla vaatimus. Monissa kaupungeissa on amiksessa jatkuva haku ravintolapuolelle, soitat opolle tai jollekin niin hyvin ehdit syksyn aloittajien mukaan. Hygienia- ja anniskelupassit tehdään koulussa, kuuluu tutkintoon. Jos et ole töissä, voit ehkä opiskella työttömyyskorvauksella, kannattaa kuitenkin varmistaa asia ensin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi