Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta noloa jos kolmekymppinen on töissä pikaruokaravintolassa?

Vierailija
14.09.2022 |

Oman alan työpaikkoja ei löydy, eikä haluaisi lorvia tukien varassa kotona?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Ai että onko noloa käydä töissä.. huhhuh.

Vierailija
2/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole noloa. Työ mikä työ. 

Tuskin ainakaan asiakkaat mitään ajattelevat, tuskin itsekään ajattelisit mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mikään työ ei ole noloa. Se on jokaisen oma asia, eikä jonkun alan huono työllisyys ole omaa syytä. Ja voihan sieltä pikaruokalasta mahdollisesti työllistyä muihin ravintola-alan töihin.

Vierailija
4/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, en ole edes miettinyt työntekijöiden ikiä.

Vierailija
5/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista nolointa on lorvia tukien varassa kotona. Töihin vaan reippaasti

Vierailija
6/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä kolmekymppinen mutta nelikymppinen jo olisi eikä siellä kyllä sen ikäisiä olekaan.

Vierailija
7/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole noloa, mä olen 32 ja tainnut jämähtää alalle kuin tauti. Aloitin 25 vuotiaana samasta syystä, oman alan työpaikkoja ei ollut. Nyt olen ravintolapäälikkö. 😅

Vierailija
8/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ihmettele miksi Suomessa on niin paljon työttömiä, kun lukee näitä juttuja täältä. Hävetään työn tekemistä!

Vierailija
9/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi noloa?

Vierailija
10/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaahan se on, että viitsit hakea töitä alasi ulkopuolelta. Näyttää hyvältä myös paperilla.

Vierailija
11/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

Vierailija
12/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole, suurin osahan jää tuilla kotiin makaamaan kun oman alan töitä ei löydy.

Vierailija
13/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokalassa työskentely on kovaa hommaa , voi mennä koittaa . Ihanaa , vauhdikasta työtä. Työtä pelkäämättömälle 💪

Vierailija
14/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa näki töissä lähes 70 vuotiaita pappoja vartioimassa n. metrin pituisia siltoja, jotka menivät ojan yli, etteivät ihmiset astu harhaan. Enkä pitänyt sitäkään nolona.

Vierailija
15/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on lorvia kotona. Itse olen nyt ottanut etäisyyttä erääseen ystävään. Hän on vain päättänyt ettei aio mennä töihin. Ei ole ollut ollenkaan töissä tai edes hakenut töihin näiden useiden vuosien aikana, kun on tunnettu. Ammattikoulun on jättänyt kesken eikä siis aikomustakaan opiskella. Nyt on muuttanut vanhemmilleen asumaan. On 33 vuotias.

Vaikka tavallaan on mukava ihminen niin en vain voi mitään ärtymykselleni, että hän vain on. Koskaan ei valita rahan puutetta ym, mutta jotenkin häiritsee hänen asenne.

Vierailija
16/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin. Voisin jopa mennä, kun lapset kasvaa ja muutan kaupunkiin . Kyllä siellä ihan kaiken ikäisiä työskentelee myös +40 vee 😘

Vierailija
17/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ihmettele, että joku kysyy tätä. Täällähän dissataan aivan älyttömästi duunareita ja ei korkeakoulutettuja.

Vierailija
18/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ihmettele, että joku kysyy tätä. Täällähän dissataan aivan älyttömästi duunareita ja ei korkeakoulutettuja.

Suurin osa ihmisistä on ihan perus työläisiä eli duunareita. Heitä jotka ahertaa siivoojina, kokkeina, huoltomiehinä, rekkakuskeina, hoitajina. Täällä nyt on tapana provosoida

Vierailija
19/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos pääsisin ja olis jonkinlainen alan koulutus! Oikeastaan olen haaveillut siitä työstä, olis varmasti mukavaa.

Vierailija
20/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ymmärtämättä, että Suomessa yhä useampi korkeakoulutettu tekee koulutukseensa nähden töitä, jossa voivat hyödyntää vain osan potentiaalisesta osaamispääomastaan. Työnantajille on tarjolla verraten paljon potentiaalsita osaamispääomaa pilkkahintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi