Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta noloa jos kolmekymppinen on töissä pikaruokaravintolassa?

Vierailija
14.09.2022 |

Oman alan työpaikkoja ei löydy, eikä haluaisi lorvia tukien varassa kotona?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mäkkärissä on yks reilusti yli 40 vee.

Vierailija
22/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään noloa. Tykkään käydä pikaruokaloissa ja olen iloinen, että niihin löytyy työvoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa jos olet nainen.

Jos olet mies, on noloa. Miehen arvo riippuu paljon enemmän statuksesta verrattuna muihin, ja jos ammatillinen statuksesi on sama kuin parikymppisillä opiskelijatytöillä, on se miinusta.

Naiset eivät myönnä tätä, mutta osoittavat teoillaan mitä ajattelevat esim. deittisovelluksissa ja sillä miten käyttäytyvät kuullessaan miehen ammatin.

Vierailija
24/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ihmettele, että joku kysyy tätä. Täällähän dissataan aivan älyttömästi duunareita ja ei korkeakoulutettuja.

Aina ei edes riitä korkeakoulun käyminen, AMK ihan samalla tasolla osan palstalaisten silmistä.

Kiinnostaisi tietää, mitä työtä osa tekee, kun normaalit ammatit ovat niin syvältä.

Vierailija
25/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä, vaan se asenne! Hyvällä asenteella saat itsellesi tarvittavaa traivia. Se tarttuu myös muihin, eikä sen jälkeen kukaan mieti ikääsi. Eikä ole hyvä, jos kaikki ovat alle kakskymppisiä. Voipi olla, että myös iäkkäämmät uskaltautuvat sisään...

Vierailija
26/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hesessä on ollut töissä vanhempaa porukkaa, tälläkin hetkellä eräs äitiyslomalla. Sinne vaan.

Vierailija
27/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa jos olet nainen.

Jos olet mies, on noloa. Miehen arvo riippuu paljon enemmän statuksesta verrattuna muihin, ja jos ammatillinen statuksesi on sama kuin parikymppisillä opiskelijatytöillä, on se miinusta.

Naiset eivät myönnä tätä, mutta osoittavat teoillaan mitä ajattelevat esim. deittisovelluksissa ja sillä miten käyttäytyvät kuullessaan miehen ammatin.

Kyllä siinä se miehen persoona ratkaisee ja onko itse sinut itsensä kanssa ja tykkää työstään. Jos kilometrin päähän paistaa epävarmuus ja "nolous" niin se karkottaa. Ei se, että Petteri on mäkkärissä töissä

Vierailija
28/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa on lorvia kotona. Itse olen nyt ottanut etäisyyttä erääseen ystävään. Hän on vain päättänyt ettei aio mennä töihin. Ei ole ollut ollenkaan töissä tai edes hakenut töihin näiden useiden vuosien aikana, kun on tunnettu. Ammattikoulun on jättänyt kesken eikä siis aikomustakaan opiskella. Nyt on muuttanut vanhemmilleen asumaan. On 33 vuotias.

Vaikka tavallaan on mukava ihminen niin en vain voi mitään ärtymykselleni, että hän vain on. Koskaan ei valita rahan puutetta ym, mutta jotenkin häiritsee hänen asenne.

Sinua häiritsee kaverin asenne, kaveria ehkä häiritsee sinun kirjoitustaidon puutteesi?

Vierailija
29/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokaravintoloissa on kaikenikäistä porukkaa töissä. Siellä on oltava rento ja huumorintajuinen, iästä viis 😉

Vierailija
30/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni muu tekee samoin, hakee minne pääsee. Antaa mennä vaan. 

Tekee myös hyvää, jos olet saman lainen kuin minä eli luontaisesti laiska :'D Hankin jatkuvasti töitä oman alan ulkopuolelta, koska tajusin liian myöhään, etten kestä jatkuvaa istumista. Siivoaminen on kivaa, mulla myös historiaa hesessä työskentelystä.

Vierailija
31/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yhtään ihmettele, että joku kysyy tätä. Täällähän dissataan aivan älyttömästi duunareita ja ei korkeakoulutettuja.

Aina ei edes riitä korkeakoulun käyminen, AMK ihan samalla tasolla osan palstalaisten silmistä.

Kiinnostaisi tietää, mitä työtä osa tekee, kun normaalit ammatit ovat niin syvältä.

Eikös nämä dissaajat yleensä tee "todella harvinaista ja vaativaa erityisasiantuntijatyötä"? Koko Suomessa samaa hommaa kuulemma tekee vain noin 5-10 henkilöä ja headhunterit on heidän perässään kaiken aikaa jne. :D

Vierailija
32/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihmiset luulla että olet paikan omistaja ja käyt välillä täyttämässä työvuoroja :)

Ja monet 30v näyttää parikymppisiltä.

Ei mitään väliä. Joku nyt aina arvostelee mut ne on typeryksiä.

Vierailija
33/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työkykyinen niin noloin asia on olla työtön, eikä edes yritä hakea töitä. Jos on missä tahansa työssä tai hakee töitä ja pyrkii työllistymään niin ei ole noloa. 

Vierailija
34/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailtavaahan se on, että viitsit hakea töitä alasi ulkopuolelta. Näyttää hyvältä myös paperilla.

Tämä on muuten totta!

T. Itsekin rekrynnyt porukkaa töihin

Vierailija
35/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä. Jotkut lähärit ovat alhaisinta mitä maa päällään kantaa. Mitä te kaikki teette työksenne, että on varaa dissata jotain lähihoitajia?? Jotka hoitavat muun muassa tiedän lapsia, iäkkäitä vanhempianne?

Vierailija
36/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet alanvaihtajahoitajat on tullut pikaruokapaikkoihin töihin, pääsee helpolla ja nopeasti vaihtamaan alaa, eikä vaadi opintoja.

Vierailija
37/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden semmosen housewives-siellä ja täällä sarjan ex-mies teki rahansa olemalla joku pankin rahojen vakuutushemmo. Ja sen takia se nainenkin nyt kelluu biljoonissaan. Mielestäni tämä on aivan tolkutonta, joku saa massiiviset summat siitä että hoitelee jotain pankin rahojen vakuuttamista, (mikä, olen ihan varma, on pelkkää paskatuubaa ja jos jotain oikeasti sattuisi mikään vakuutus ei korvaisi mitään paitsi muutamalle ukolle siellä pankin huipulla), ja sitten oikeasti yhteiskunnalle merkittävästä duunista kuten sairaanhoidosta tai ruoanvalmistuksesta halutaan aina maksaa yksi penni.

Joo tulkaa kertomaan kuinka tämä rahojen vakuuttaja on nero ja uberkoulutettu ja täysin ansaitsee kaiken, ja sen ex-edustusvaimo jotenkin myös. Tulkaa kertomaan kuinka niiden rahat lähes yksin "pyörittää yhteiskuntaa" kun ne ostaa sen kuudennen Birkin-kassin ja saastuttaa suihkareillaan.

Eli kyllä, olisin ylpeästi töissä pikaruokalassa ja pitäisin paikat tiptop.

Vierailija
38/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä mennä mielellään kauniiden teininaisten kanssa Mäkkiin pihviä vääntämään ;). M37

Vierailija
39/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni muu tekee samoin, hakee minne pääsee. Antaa mennä vaan. 

Tekee myös hyvää, jos olet saman lainen kuin minä eli luontaisesti laiska :'D Hankin jatkuvasti töitä oman alan ulkopuolelta, koska tajusin liian myöhään, etten kestä jatkuvaa istumista. Siivoaminen on kivaa, mulla myös historiaa hesessä työskentelystä.

Kirjoitin vähän huonosti, tarkennan:

Olen siis laiska, mutta haluan pakottaa itseni liikkumaan terveydellisistä syistä. Istuminen ei auta.

Siksi siis haen tälläisiä hommia ja ajattelin myös tuoda tämän kannan esille :D

Vierailija
40/43 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia et jotain tekee, on ahkera ja elättää itsensä. En osaa laittaa töitä mihinkään paremmuusjärjestykseen. Tietenkin on hienoa, että on ihmisiä jotka osaa vaikka auttaa sairaita ihmisiä +lääkärit), mutta kyllä tämä maailma aika outo paikka olisi, jos kaikki olisi lääkäreitä.

Kaikkia tarvitaan ! 🙂 Mukava käydä hampparilla aina välillä sen pankinjohtajan ja kirurginkin. Kun töitään ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän