Hirvittävän kovaääninen ja puhelias työkaveri
Aloitin kesällä uudessa työpaikassa. Työpaikka on kiva, viihdyn, työkaverit ovat kivoja, mutta herranjestas yksi heistä on ihan järkyttävän kovaääninen. Puheensa on lähinnä huutamista, mua välillä ihan oikeasti vihlaisee korviin se huuto, siis sattuu korviin kirjaimellisesti. Hän puhuu myös paljon, oikeastaan koko ajan. Tosi mukava on, mutta ahdistaa se puhetulva ja äänenvoimakkuus.
Karkuun en pääse, työpisteet samassa huoneessa.
Voiko tällaisesta jotenkin sanoa loukkaamatta, ja jos niin miten..?
Kommentit (37)
Esimiehen kautta. Ikäviä tilanteita.
Työnnä sen suuhun vihreitä kuulia.
Veikkaan räväkkää lihavaa tätiä, meiltäkin löytyy oma.
Samassa tilanteessa, ollaankohan samassa työpaikassa :) Aivan helevetin raskasta ja ei voi oikein sanoakaan että hei voisitko muuttaa persoonaasi ja kommunikointityyliäsi kun olet niin saakelin uuvuttava.
Vierailija kirjoitti:
Onko se rempseä läski?
Rempseä joo mutta ei kyllä ole lihava, ihan normaalipainoinen. Jos nyt oli jotenkin oleellista tietää...
Ap
Onko tämä työpaikka Pohjois-savossa ?
Itse koen raskaaksi kaikki seläntakana juoruavat.
Joo, noista kannattaa huomauttaa. Ja sitten jos ei huomautus tehoa, kokoatte isomman porukan ja otatte pomon mukaan ja sanotte uudelleen. Kyllä se hoituu.
Vierailija kirjoitti:
No kukapa juoruämmistä pitäisi. Tässä on nyt vähän toisenlaisesta asiasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Teeppä siitä ihan oma ketju, ei kuulu nyt tähän.
Ei tarvitse sanoa mitään, vaan hienovaraisesti asetat kuulosuojaimet korville, kun henkilö alkaa kailottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se rempseä läski?
Minun työpaikassani kailottaja on kuuskymppinen, hoikka ja lihaksikas himourheilijamies. Hyvät keuhkot, kantava ääni.
Vastamelukuulokkeet, ihan oikeat kuulosuojaimet, korvatulpat, musakuulokkeet tai etätyö. Muuta et voi.
Kuulostaa siltä että minäkin olen samassa työpaikassa 😂 Onneksi oma työpisteeni on eri paikassa, mutta kahvihuoneessa tätä tapausta joutuu kestämään. Enpä silti tiedä kehtaisinko valittaa vaikka olisin samassa työtilassa. Ehkä pyytäisin hetkittäin olemaan hiljaa jos joutava kälätys häiritsee omaa keskittymistä.
Loukkaantuu jos sanot, ei kannata.