Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies joka ei ole harrastanut seksiä vuoteen, en myöskään ole itsetyydyttänyt puoleen vuoteen enkä katso por noa milloinkaan. Kysy mitä ...

Vierailija
14.09.2022 |

Eli nofap menneillään.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet?

Vierailija
82/84 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan sama juttu mutta minulla kestänyt jo vuosia ,kun olin murrosikäinen niin vanhemmat kontrolloivat niin ettei ollut mitään mahdollisuutta itsetyydytykseen ja jos sellaisesta olisi jäänyt kiinni

olisi hakattu pahasti.Esim wc:n ovi piti olla aina auki jotta sinne näki mitä teen sielä,tästä jäi sellainen

pelko etten pysty itsetyydytykseen ja kun naista en ole löytänyt niin tilanne on samanlainen kuin aloittajalla.

Hevonpaskaa, vanhemmat eivät pysyt valvomaan 24/7, joten jostain olisi aivan takuuvarmasti löytynyt aikaa runkkaamiselle.

Vierailija
84/84 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto teitä vaivaa? Heppu kertoo, että ei r**kkaa tai harrasta s**siä, niin te vastailette kuin vähä-älyiset? Onko naisetkin nykyään p*rnon pilaamia ja katkeroituneita siitä?

Minä ainakin arvostan!

Itekin juu...mut mietin mitä pahaa runkkaamisessa on (eihän siihen pokee tarvita).

Ei ole paha mutta kannattaa pysyä kohtuudessa. Ei miehen tavitse tulla kuin ehkä kerran viikossa. Mutta isompikin paussi on ihan ok.

Ap

Just runkkasin, kun kiihotti tämä juttu. Harmi kun oon liian vanha sulle.

Oletko siis nainen? Kuinka vanha? Mitä jos aapeella on "juttu" hieman vanhempien naisten suhteen? ;)

Ap

Olen nainen. Kyllä mä varmaan seksiin kelpaisin, mutta haluan jotain muutakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän