Onko noloa käydä miehenä äitinsä kanssa saunassa?
Meillä alettiin siis taas yhteissaunoa sähkönsäästösyistä. Olen 18v eikä mua se alastomuus haittaa mutta jotenkin ajattelisin etteivät muut mun ikäiset tätä tekisi.
Kommentit (24)
Kysele kavereilta käykö muutkin tai pidä sitten omana tietonasi.
Miehenä sanon että puberteetin jälkeen jättäisin äitin kanssa saunomisen pois. Miksi et mee saunaan isäs kanssa? Ja jos hän ei ole kuvioissa mukana niin kyllä suihku riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon että puberteetin jälkeen jättäisin äitin kanssa saunomisen pois. Miksi et mee saunaan isäs kanssa? Ja jos hän ei ole kuvioissa mukana niin kyllä suihku riittää.
Joo ei tosiaan ole isää
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kysyä koska voisi tulla nolot seuraukset
Miksi pitäisi esitellä elimiään sukulaisille hikisessä huoneessa? Jos on joku lappu edessä kuten aatamilla, tilanne voi olla vähän parempi.
Viikunan lehti käyttöön. Ja sitten saunaan,
Ei ole noloa jos äiti on hottis milfi ja ottaa vähintään poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kysyä koska voisi tulla nolot seuraukset
Eri perheissä on erilaiset käytännöt. Jossain koko lähisuku saunoo yhdessä, jossain miehet ja naiset erikseen.
Itse olen nakuilevasta perheestä.
Sinähän voit laittaa uimahousut tai pyyhkeen päälle, jos ujostuttaa. Ja kavereille ei ehkä kannata kertoa äidin kanssa saunomisesta.
Kaikki ok, ei mitään uutta auringon alla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi esitellä elimiään sukulaisille hikisessä huoneessa? Jos on joku lappu edessä kuten aatamilla, tilanne voi olla vähän parempi.
No emmä niitä erikseen esittele vaan siinä saunassa olemiseen vaan kuuluu alastomuus
Jos et muuten näe alastonta naista, niin tiirailee äitiäsi.
No voihan saunaan mennä eri aikoina. Itsekin menen saunaan vasta äitini jälkeen ihan senkin takia, että en kestä sitä hänen löylyn paiskomista. Mökillä me kyllä kaikki uidaan alastomina, minä, veljeni ja vanhemmat.
Mutta jokainen tietysti päättää itse omat rajansa siinä kun aikuistuu. Jotkut eivät halua kekkuloida alastomana edes omien vanhempiensa ja sisarustensa edessä ja jotkut taas nakuilee niin että naapuritkin näkee. Oma valinta siis kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos et muuten näe alastonta naista, niin tiirailee äitiäsi.
No en todellakaan. Ap
No on se kummallista. Ei tulis mieleenkään käydä oman 15v pojan kanssa, saati 18v.
Vierailija kirjoitti:
No on se kummallista. Ei tulis mieleenkään käydä oman 15v pojan kanssa, saati 18v.
Miksi?
En ole käynyt sen jälkeen kun täytin 34.
M44
Ylö