Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun suhteen suurin ongelma on se, että nainen haluaisi...

Vierailija
14.09.2022 |

...koko ajan jotain spesiaalia. Välillä se haluaisi, että minä olisin ammatissani jotain spesiaalia. Välillä hän haluaisi itse olla joku huippumenestynyt ja isopalkkainen johtaja tai muu vastaava. Välillä hän haluaisi asua jättikokoisessa omakotitalossa, jolla kehua muille. Välillä hän haluaisi olla harrastuksessaan Suomen paras.

Minulle riittäisi ihan tavallinen elämä. Olisin tyytyväinen jos edes siinä onnistuttaisiin, kun ei meillä ole vielä kaikki palikat koossa siinäkään asiassa.

Mitä voin tehdä? Tämä on oikeasti asia, johon hyvin suuri osa meidän riidoista juontaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, vaimo kuluttaa liikaa aikaa somessa.

Vierailija
4/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte, koska haluatte eri asioita

Vierailija
5/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit naisen jolla on sama haave siitä ihan tavallisesta elämästä.

Vierailija
6/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tule kenenkään kanssa saavuttamaan niitä voimafantasioitaan. Ja todellisuudessa me sovitaan varsin hyvin yhteen, ainakin niinä hetkinä kun nainen unohtaa kaivata jotain tajunnanräjäyttävän spesiaalia.

Vierailija
7/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, vaimo kuluttaa liikaa aikaa somessa.

Joo somea kyllä selataan kovasti täälläkin

Ap

Vierailija
8/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän tule kenenkään kanssa saavuttamaan niitä voimafantasioitaan. Ja todellisuudessa me sovitaan varsin hyvin yhteen, ainakin niinä hetkinä kun nainen unohtaa kaivata jotain tajunnanräjäyttävän spesiaalia.

No, sitten opit elämään asian kanssa.

Vierailija
9/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tulekaan, mitta toista et voi muuttaa. Vaikka olisit oikeassa ja toinen väärässä.

Eroa itsesi vuoksi.

Vierailija
10/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se normaalin tavoittelu. Ehkä naisen voi päästää etsimään haluamaansa tai sitten vain ei enää puhu aiheesta. Ehkä hän voi itsekseen unelmoida. Ja saahan normaaliinkin kotiin jotain kivaa tai käy matkalla. Kaikilla on lennokkaita unelmia, nuorena vaan pitää niitä todellisempana ja mahdollisempana, voihan menestys olla henkistäkin.

Vierailija
11/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyn tarjoamaan hänelle uuden omakotitalon Naantalin asuntomessualueella ja minulla on huippu virka. Missä voisin tavata hänet?

Vierailija
12/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle olisi naisena riittänyt mies, joka tekee rehellistä työtä, eikä syyllisty rikoksiin, riippumatta siitä, että paljonko hän tienaa. Riittää kun mies on ulkonäöltään ja käytökseltään minua miellyttävä, siis komea ja kiltti. Makunsa kullakin.

Vierailija
13/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietysti olla mukana kulkemassa kun nainen tavoittelee kuuta taivaalta. Ja sitten olla tukena kun näin ei käy. Tai sitten hän alkaa menestyä ja voi tapahtua 2 vaihtoehtoa. 1. Nainen nostaa jossain vaiheessa kytkintä ja menee yhteen toisen menestystä tavoittelevan henkilön kanssa. 2.Te molemmat nautitte naisen menestyksestä.

Itse otat riskin. Mutta minusta tässä on ihan oikea ongelma: jos naisesi on kunnianhimoinen ja sinä et kertomasi perusteella. Itse en kunnianhimoisena naisena jaksaisi sinua ellet olisi taustajoukkona tukemassa. Jos pyrit laittamaan kapuloita rattaisiin tai hiljentämään vauhtia ei se oikeasti kanna hedelmää. Kuulostat siltä ettet arvosta naisesi pyrkimyksiä, mutta naisesi kuulostaa päämäärättömältä haihattelijalta. Eli kaikki voi olla hyvin loppupeleissä.

Vierailija
14/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen narsistin jättäminen on tietty yksi ihan tervehenkinen vaihtoehto.

Vierailija
15/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä hyvä huomauttaa, että jos jossain (missä tahansa) haluaa olla vaikka edes se Suomen paras, se vaatii aivan järkyttävän määrän harjoittelua! Mitään ei anneta suoraan käteen. Joutavanpäiväistä suuruuksista unelmointia vailla mitään järkipohjaa tuollainen. 

Vierailija
16/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen haaveilu aiheuttaa riitaa? Eikö saa olla haaveita?

Jos sinua ei kiinnosta mikään huippu-uran tavoittelu, nainen ei tietenkään voi vaatia ja painostaa sinua sellaiseen, mutta omasta puolestaan saa toki haaveilla. Ja ehkä jopa tehdä jotain sen eteen, että saavuttaa joskus sen unelmansa. Kannustathan häntä siihen?

Vierailija
17/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. sieltä somestahan se täydellisyyden ja mahtavuuden tavoittelu saa alkunsa

Vierailija
18/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla (tai ainakin naisesi on) vielä aika nuoria? Tuollainen haaveilu ja haahuilu kuuluu nuoruuteen. Toki pahimmilla tapauksilla se jää päälle, mutta kyllä ne sinnikkäimmätkin tapaukset yleensä iän myötä rauhottuu. Toki lapsen hankkiminen auttaa asiaan monesti. Johan rauhottuu nainen. Mutta jos hän ei halua lasta ihan lähiaikoina niin ...koita kestää 🤭

Vierailija
19/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla (tai ainakin naisesi on) vielä aika nuoria? Tuollainen haaveilu ja haahuilu kuuluu nuoruuteen. Toki pahimmilla tapauksilla se jää päälle, mutta kyllä ne sinnikkäimmätkin tapaukset yleensä iän myötä rauhottuu. Toki lapsen hankkiminen auttaa asiaan monesti. Johan rauhottuu nainen. Mutta jos hän ei halua lasta ihan lähiaikoina niin ...koita kestää 🤭

On myös naisia, joille äidin rooli ei kerta kaikkiaan sovi ja menevät siitä jotenkin sekaisin ja purkavat sen lähipiiriinsä.

Vierailija
20/24 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Miten menestyksen tavoittelu loppuisi lapsiin? Kyllä se ennemminkin menee niin, että lapsistakin pitää tulla täydellisiä, hullunlailla panostetaan lasten harrastuksiin, vaatetukseen, koulumenestykseen jne.

Ja olen itsekin vähän tällainen menestyksentavoittelijanainen (korkeakoulutus ja hyvätuloinen) ja mies jäi kyllä matkasta (lasten hankinnan jälkeen), kun yritti painaa mua alas, kun luuli, että olisin jotenkin nalkissa. Ennen lapsia hän oli hyvinkin kannustava. Eli ei todellakaan kannata kuvitella, että lasten jälkeen nainen jotenkin tyytyisi johonkin tylsään keskiluokkaisen miehen kotihoitajaksi, joka painaa jotain perusduunia siihen päälle vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi