Montako purkkia hernekeittoa on varmuusvarastossasi?
Kommentit (29)
Siellä voi olla hernaria tai kuoriaisia, ei voi tietää ennen kuin avaa.
Joskus oli jalostajan nyt pidän kuivattuja herneitä. Tosin nekin kallistuneet.
Neljä Jalostajan purkkia, joita aina tasaista tahtia syödään ja ostetaan uudet tilalle. Hernekeitto on yksi lempiruoistani.
No ei yhtään kun söin sen yhden ja ainoan jo viime viikolla. En muista minkä merkkinen se oli mutta nimessä oli jotain armeijaan liittyvää.
Yksi tai ei yhtään. Saan keitoista vetisen vatsan keski-iässä, joten yritän ottaa kiinteitä ruokia.
Vain viisi Jalostajan hernekeittoa. Itse en syö niistä yhtään, koska olen vege. Minulla on varastossa paljon kuivattuja herneitä ja teen keittoni itse.
Mulla on vaan koppakuoriaisia. Turhaa sitä hyviin koppakuoriaisiin on herneitä sotkea.
Parikymmentä. Ovat olleet jo keväästä 2020 lähtien, koronaan varautymisvarastoa. Saa varmaan kohta kipata ne kaatopaikalle.
Yksi Jalostajan hernari on aina kaapissa. Ostan aina uuden tilalle, kun purkin syön. Hyvä tuote, jos ei keksi mitään muuta syötävää. Pari näkkäriä kylkeen.
Ei yhtään, mutta herneitä on pussillinen ja pakkasessa on vielä jäljellä viimeksi keittämääni hernekeittoa
Kuivaherneitä löytyy muutama pussi, tulee helposti keittoa kun liottaa yön yli. Löytyy myös retkikeitin, tuikkukynttilöitä ja puukko ja sen sellaista.
Ei yhtään, söin itseni irti purkkihernarista nuorena.
Pari kiloa kuivaherneitä on. Ja noin 200 000 kcal kaikkea muuta.
Viitisen purkkia Kivikylän hernaria. Ne on miestä varten. Itse suosin kuivaherneistä itse tehtyä.
Minulla ne on AMMUSVARASTOSSA, sen verran kehittää kaasua, etten pidä talon lähellä.