Lempi mättöruokasi?
Mikä on sellainen herkkumättö, jonka useimmiten valitset?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tein tänään kotona makkaraperunat eli 750 grammaa McCain Golden Longs pakastettuja ranskanperunoita ja 450 grammaa Snellmanin Kunnon kuoretonta lenkkiä pieniksi paloiteltuna. Laitoin ranskalaiset noin 20 minuutiksi 200 asteeseen kiertoilmauuniin ja lisäsin makkaranpalat noin 10 minuutiksi sekaan. Täydensin aterianautinnon maistamalla ne Meiran ketsupilla.
Minulle riittää yksi lämmin ateria päivässä ja makkaraperunat pitävät hyvin nälän loitolla.
Hyvä valinta!
Kun kerran käytät Meiran ketsuppia, niin kannattaa kokeilla Meiran Italian ketsuppia, jossa on mausteet mukana mm. basilika, timjami ja salvia ja oman ilmoituksensa mukaan vähemmä suolaa ja sokeria.
Erinomaisen hyvää!
Ehkä kaalilaatikko tai makaronilaatikko tai pizza tai tortillat. Nachopeltiä en oikein tajua, pari kertaa olen maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Kermahaudutettu hapankaali ja bratwurst. Nam!
Tämäkin top 3:ssa.
Lihapiirakka kinkulla. Lpr torilta tai itse paistettuna.
Kiinalaista tulee monesti tilattua.
Oon kyllästynyt noihin kaikkiin. Jos täältä sais kunnon fish & chipsiä niin se menis vielä.
Lihapiirakka nakeilla, paistetulla kanamunalla, suolakurkuilla+ ketsuppi,sinappi. Kylmää maitoa kaveriksi 👍
Just tilasin kebabrullan, se on ehoton lemppari!
Makkaraperunat kaikilla lisukkeilla 😊
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunat on parempaa
Ensinnäkään en ikinä "mätä" ruokaa, syön vain järkeviä määriä ja sopivan kokoisia annoksia.
Ravintolassa lempparini on hyvin tehty burger salaatilla. En nyt puhu siis mistään pikaruokaravintoloista tai grilleistä. Myös napolilainen pizza on suosikkejani.
Ramen on suosikki herkutteluruokani.
Vuan on hyvvee piirakkoo 👍 välliin sipulija, aarraa, jalapenoo, tsuppija, snappija, suolakurkkuva, munnoo, valakosipulsoosoossia, juusttoo, lenkkijä 😋👌
Hampurilainen vie voiton. 😋 Se on siitäkin kiva, että variaatioita on lukemattomia.
Pepperoni pitsa on mun lemppari :)