Miten pääsen eroon naisesta, joka lounastaa kanssani koulussa?
Jotenkin on menny niin, että hän hakeutuu aina pöytääni ja pöydät on klikkiytyneet niin, että kukaan muu ei yleensä siihen tule vaan kaikilla muillakin on omansa. Kyseinen nainen vaan aina puhuu joko jostain todella tylsästä, tai sitten on negatiivinen omaa itseään tai asioita kohtaan. Esim valittaa kuinka hänellä on ylipainoa tai että hiukset ei kasva,vaikka hän syö pähkinöitä.
Todellisuudessa hänellä ei ole ylipainoa, mutta hän on tosi mitättömän näköinen ja ihmisenä sen oloinen, että hänellä on melko vähän annettavaa, joten tuskin ketään kiinnostaa onko hänellä semipaksut vai ohuet hiukset. En kuitenkaan jaksa kuunnella moista ulinaa joka päivä saati kannustaa aikuista ihmistä normaaleissa asioissa. Tuskin hän tajuaa kuinka paljon valittaa ja kuinka huonoitsetuntoiselta tunnelman tappajalta vaikuttaa. Itse haluaisin joko syödä hiljaa tai jutella jostain ajankohtaisesta tai esim kouluun liittyvästä kiinnostavasta. Miten te olette ratkaisseet, jos olette joutuneet epämieluisaan seuraan "jumiin"?
Kommentit (26)
Ymmärrän ap:ta. Ei ole helppoa sanoa että "haluan syödä yksin". Se on kuitenkin töykeää toista kohtaan eikä ap varman halua tätä loukata. Tietysti suoraan sanominen olisi järkevää, mutta helppoa se ei ole..
Yleensä ihmiset ymmärtää jos toinen ei ole kiinnostunut seurasta, mutta tässä hyvä esimerkki kun niin ei käy.
En pystyisi itsekään suoraan sanomaan että haluan syödä rauhassa tai että seura ei kelpaa, olen niin kiltti. Ap kuitenkin kertoi että voisi jutella ajankohtaisista tai opiskeluun liittyvistä jutuista. Vaihda siis puheenaihetta ja ala puhua jostain kiinnostavammasta aina, kun nainen aloittaa tylsän ulinansa. Näin joko voitte jutustella mukavammista aiheista tai hän jättää sinut rauhaan, kun et ole kiinnostunut hänen valituksestaan. Muita vaihtoehtoja ovat yrittää ängetä itsensä johonkin niistä klikeistä (onko siellä sen paremmat jutut) tai ehdotettu eri aikaan syöminen.
Huumori auttaa aina.
Ai, syöt pähkinöitä. Siinäpä on pähkinä purtavaksi.
Ylipainoa. Olenkin huomannut, että olet kerännyt valmiiksi vararaintoa. Nythän onkin tulossa ruokapula. Mten me täällä pimeässä selvitään. Onhan se mukavaa, kun ohuita hiuksia ei tarvitse föönata. Minähän vitsailisin kaikki lounastauot, vai oletko itse tosikko.
on teil etuoikeutetuilla ihmisillä ongelmat
Onko sen nimi Noora?