IS: Thaipoimijat grillasivat koiran nuotiolla ja söivät sen - poliisi: ei rikosta
Kenenköhän rekku se oli? Suomessa kun ei ole kulkukoiria.
Kommentit (770)
Loisia ja bakteereja kuhisee mutta nämä ei välitä. Ei ihme että sieltä tulee uusia tauteja vähän väliä.
Noissa ihmisissä on joku pahasti pielessä. Tekohymyn takana on sellasta julmuutta mitä ei voi ymmärtää.
Nauravat ja ilkkuvat ukkojakin jotka käyttävät heitä, nämä on vaan niin tyhmiä etteivät tajua.
Pienen pieni kulttuuriero tässä. Tuskin olisivat tehneet noin, jos ensinkään ymmärtäisivät suomalaisten suhdetta koiriinsa. Ei ollut mikään tahallinen provokaatio.
Vierailija kirjoitti:
Pienen pieni kulttuuriero tässä. Tuskin olisivat tehneet noin, jos ensinkään ymmärtäisivät suomalaisten suhdetta koiriinsa. Ei ollut mikään tahallinen provokaatio.
Jep, vähän kuin menisi Intiaan hindualueilla ja laittaisi pyhän lehmän ruoaksi. Voisi käydä heikosti jos paikalliset näkisivät.
Vierailija kirjoitti:
Noissa ihmisissä on joku pahasti pielessä. Tekohymyn takana on sellasta julmuutta mitä ei voi ymmärtää.
Nauravat ja ilkkuvat ukkojakin jotka käyttävät heitä, nämä on vaan niin tyhmiä etteivät tajua.
Puhutko itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, vähän kuin menisi Intiaan hindualueilla ja laittaisi pyhän lehmän ruoaksi. Voisi käydä heikosti jos paikalliset näkisivät.
Oho. En tiennytkään että koira on Suomessa pyhä eläin.
No, joka päivä oppii jotain uutta. Kiitos, että sivistit minua.
Tekopyhät tehotuotannossa kärsineiden ja ihmisen ruoaksi tapettujen sikojen, nautojen ja kanojen syöjät moralisoivat kun joku syökin jotain muuta lajia.
Oksettavaa kaksinaismoralismia.
Kyllä nämä pyydystävät muitakin luonnoneläimiä, joita täällä ei käytetä ravinnoksi. Sukulaisella on mökki alueella, jossa perinteisesti on paljon thai-poimijoita ja esim. lokin höyheniä löytyy nuotiolta heidän jäljiltään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Thaimaassakin on ihmisillä koiria lemmikkeinä ihan samalla tavalla kuin Suomessakin. Ei sielläkään hyvällä katsottaisi, jos joku söisi toisen lemmikkikoiran. Mun on jotenkin vaikea kuvitella, että nämä marjanpoimijat olisivat päässeet näin vähällä, jos he olisivat ajaneet jonkun bangkokilaisen keskiluokkaisen perheen lemmikkikoiran yli ja paistaneet koiran nuotiolla. Siinä olisivat marjanpoimijat nopeasti itse päätyneet nyljettäviksi ja nuotiolle.
Vierailija kirjoitti:
Keissä ihmisissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialaisia laahataan Suomeen marjanpoimijoiksi? Ei olisi tällaisia uutisia, jos näitä ei tänne tuotettaisi.
Miksi suomalaiset eivät itse poimi marjojaan? Ei tarvitse mennä ajassa kovin kauaksi taaksepäin, kun suomalaiset osasivat itse käydä marjassa. Vähemmän jonninjoutavaa ulkomaanlomailua, vähemmän somettamista, vähemmän sosiaalitukia, enemmän tekemistä ITSE.
Sama koskee myös ruoanlaittoa. Mihin tarvitaan esim. Wolt-kuskeja? Onko suomalainen jo niin arka ja avuton, ettei kykene käymään kaupassa itse, valmistamaan ruokaa itse? Tulee olemaan jo melkoinen kansanterveydellinen ongelma, jos heittäydytään kehitysmaatyöntekijöiden avustettavaksi jo hyvissä ajoin ennen eläkeikää.
Siitä marjanpoiminnastakin vois maksaa enemmän siihen nähden,miten työlästä se on ja puhdistus päälle. Tiedän,miten työlästä se on,kun marjastan. Ensin pitää vielä löytää hyvä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi ollut mun koira niin olisin ampunut kaikki!
Tästä lähti sitten ilmoitus viranomaiselle, niin käyvät hakemassa pyssyt pois ennen kuin hullu tekee jotain oikeasti peruuttamatonta. Kiittivät vinkistä ja sanoivat tarkastavansa asian ensitilassa.
Hei viranomaisilmoitushullu, sinä se olet, joka ensi tilassa haetaan kotoa piipaa-autolla.
Ahdasmieliset suomalaiset tästä närkästyneet
Parempi tottua näihin uusiin tapoihin ja ilmiöihin
Kultturimme rikastuu
Eihän tässä aiheutettu minkäänlaista kärsimystä, ei eläimelle eikä ihmiselle
Koirien häntiä typistetään, koiraroduista osa jalostuu sairaaksi, ihmislapsuia silvotaan (esinahka)
Turha tästä mölytä mammat
Poliisi on todennut että asiassa ei epäillä rikosta.
En siis ymmärrä miksi tämä kuohuttaa palstalaisia niin kovin.
Vierailija kirjoitti:
Saako thaikun grillata, jos ilmestyy luvatta pihaan viemään marjoja?
Tai jos sattumalta löytää tien vierestä "kuolleen" marjanpoimijan.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on todennut että asiassa ei epäillä rikosta.
En siis ymmärrä miksi tämä kuohuttaa palstalaisia niin kovin.
Se, että poliisin mukaan asiassa ei epäillä rikosta, ei tarkoita, että se olisi hyväksyttävää toimintaa.
Mitä eroa sillä on, grillaako koiraa vai grillaako kanaa, kuten suurin osa suomalaisista tekee?
Kerrankin oli koirasta jotain hyötyä! Lisää tällaista, koiria on jo ihan liikaa.
Kuka todistaa etteivät paistaneet elävältä?
Jos on katsonut esim. Australian rajalla ohjelmaa voi todeta, että eivät nämä vähä-älyiset piittaa maahantuonti säännöistäkään, vaikka on kuinka omalla kielellä painettu tulliselvityksen ohjeet. Kaikkea paskaa ollaan kantamassa maahan ja selitellään, että sedän kummin kaima on pakannut laukut.