Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Thaipoimijat grillasivat koiran nuotiolla ja söivät sen - poliisi: ei rikosta

Vierailija
14.09.2022 |

Kenenköhän rekku se oli? Suomessa kun ei ole kulkukoiria.

Kommentit (770)

Vierailija
101/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikkunainen, joka on päätekijä on Kaarinasta.

Palstamiesten unelma, eli thainainen. Mitä siitä vaikka kokkaa illalliseksi naapurin koiran. On se vaan niin hottis nainen uuh!

Palstanaisen unelma on se koira.

Se kertonee jotain miehistä, kun koirakin on parempi vaihtoehto.

Miehenä voin kertoa että se johtuu naisten asennoitumisesta.

Vierailija
102/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maassa maan tavalla ei ole mennyt perille?

Jos sinä olisit Thaimaassa ja näkisit norsun metsässä, niin tottakai luulisit, että sen saa grillata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ihan kuin täällä lojuisi koiranraatoja useinkin pitkin ja poikin. Mikä sattuma että juuri aasialaiset törmäsivät koiranraatoon...

Vierailija
104/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että poliisilla on parempaakin tekemistä.

Mut ku perheen jäsen on murhattu byhyy snif sniff

Vierailija
105/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että poliisilla on parempaakin tekemistä.

Mut ku perheen jäsen on murhattu byhyy snif sniff

Joko se mursu on unohdettu?

Vierailija
106/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olisit Thaimaassa ja näkisit norsun metsässä, niin tottakai luulisit, että sen saa grillata.

En tietenkään, ei niitä Suomessa edes ole saatikka täällä grillata. Analogiasi on pahasti pielessä.

Vierailija
107/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö he saa mitään perehdytystä mikä on ok ja mikä ei täällä?

Niin mikä tässä ei ole o.k.? Meilläkin syödään sianlihaa vaikka tässä maassa asuu muslimeja.

Kamala,jos täällä metsissä alkaa thaikkumiehet keihäät viuhuen metsästää koiria tai muuta riistaa

Vierailija
108/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen IL uutisoi, että yrittäjä oli kertonut poimijoiden ajaneen koiran päälle vahingossa. Tänään IS kertoo, että poimijat oli löytäneet raadon? Niin että mitenkä oli? Ja kenen mailla marjastajat ovat leiriytyneet? Lisäksi kuka on tuo yrittäjä? Missä koiran omistaja? Miksei tätä tutkita? Syöminen ei ole laitonta, mutta jos ja kun koiralla on omistaja, niin eikö hänellä ole mukamas mitään oikeuksia, onhan hänen omaisuuteen on kajottu?

Sinänsä en tuomitse minkään eläimen syöntiä koska eri kulttuureissa syödään lajeja laidasta laitaan (itse syön tosin vain riistaa ja sitäkin vain jos sitä on saatavilla), mutta vain jos sen teurastus tapahtuu ilman kidutusvoodoota ja sillä on ollut lajityypillinen hyvä elämä. Kuitenkin tämä juttu haisee todella pahasti pastan jauhannalle.

Vierailija
109/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Löysivät koiranraadon." Juuripa niin. 

Tämä onkin se jännittävä pointti. Kuinka moni suomalainen on löytänyt kuolleen koiran, ihan sattumoisin keskeltä metsää....?

Kun nyt kysyit, niin minä olen. Ihan läheltä ei ihan "keskeltä metsää", mutta metsätieltä. Kanta-Hämeessä.

Vierailija
110/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat löytäneet koiranraadon ja grillanneet sen? En usko hetkeäkään että kukaan grillaisi löytämäänsä raatoa. Tämä tarina tulee jatkumaan...

Ei, vaan olivat ajaneet sen päälle, jolloin se oli kuollut. Tämän jälkeen grillattu.

No jos koira oli joka tapauksessa kuollut tai vakavasti loukkaantunut, niin hyvä vaan että söivät eikä mennyt haaskuuseen. Eri asia jos tahallaan ajoivat yli...

Vierailija
111/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ihan kuin täällä lojuisi koiranraatoja useinkin pitkin ja poikin. Mikä sattuma että juuri aasialaiset törmäsivät koiranraatoon...

No, kuten äsken sanoin. Minä olen törmännyt.

Vierailija
112/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän koiran omistaja selviä aika nopeesti. Joku oli jo linkannut lehtijutun paikalliseen karkurit-ryhmään.

Vierailija
113/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aasialaisia laahataan Suomeen marjanpoimijoiksi? Ei olisi tällaisia uutisia, jos näitä ei tänne tuotettaisi.

Miksi suomalaiset eivät itse poimi marjojaan? Ei tarvitse mennä ajassa kovin kauaksi taaksepäin, kun suomalaiset osasivat itse käydä marjassa. Vähemmän jonninjoutavaa ulkomaanlomailua, vähemmän somettamista, vähemmän sosiaalitukia, enemmän tekemistä ITSE.

Sama koskee myös ruoanlaittoa. Mihin tarvitaan esim. Wolt-kuskeja? Onko suomalainen jo niin arka ja avuton, ettei kykene käymään kaupassa itse, valmistamaan ruokaa itse? Tulee olemaan jo melkoinen kansanterveydellinen ongelma, jos heittäydytään kehitysmaatyöntekijöiden avustettavaksi jo hyvissä ajoin ennen eläkeikää.

Itse marjastan ja olen kerännyt myös myyntiin. Se vaan ei riitä pelkäksi tulonlähteeksi Suomessa asuvalla.

Vierailija
114/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ei tuo minua haittaa. Siitä vaan murrea syömään!

Vierailija
115/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ulkomailta tulijoille jakaa heidän kielellään ja kaikilla kielillä opasvihkosia? Kukas haluaisi painaa ja tehdä asialliset oppaat, eri kulttuureihin sopivaksi. Ei ole kovin terveellistä syödä koiraa, siinä voi olla taudit ja rokotteet - riippuen mitä lajia se on. Supikoirassa voi olla vesikauhu jos käy tuuri.

Vierailija
116/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pimeitä sadisteja. Ihmiset, jotka haluavat vahingoittaa koiria tai kissoja pitäisi päästää hengestään ja lähettää Helvettiin käristymään pikimmiten.

Kyllä ja näitähän riittää kun ei olla lintukodossa.

Koiramme-lehti julkaisi syksyllä artikkelin Koira on hylkiö islamin maailmassa, jossa kerrottiin siirtolaisten koiravihamielisyyden ongelmista Euroopassa.

https://imgur.io/a/tPX17

Meidän koiralle saavat olla vihamielisiä, se on takaisin erittäin vihamielinen. On saksanpaimenkoira ja tietää erittäin hyvin miten vastaa vihamielisyyteen :) .

Vierailija
117/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiämmät ovat vain kateellisia, kun thaimaalaiset naiset ovat kauniimpia ja laihempia.

Vierailija
118/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat sitten edes syöneet sen. Mitä järkeä grillata eikä edes syödä kuin pieni pala.

Meilläkin tapetaan kotona sika vasta toisena jouluna. Yhden vuoden pärjää hyvin yhdellä kinkulla.

Vierailija
119/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmiä, julmia kamalia ihmisiä!

Vierailija
120/770 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tommosia ukot käy nylkyttämässä rahasta. Kandee varoa ettei oma nakki tirise grillissä seuraavaksi.