Beige lippu: varoitusmerkki, joka kertoo, että olet liian tylsä deittailtavaksi parisuhdemarkkinoilla
Vihaatko ananasta pizzassa? Etkö kestä sanaa "moist"? Tai menetät malttisi Tiktok videoista? Selvä, mutta pidä se poissa verkkoprofiilistasi oman itsesi vuoksi!
Punainen lippu on varhainen varoitusmerkki parisuhteesta. Ehkä tapaat jonkun, joka valehtelee paljon tai tämä seuraa hieman liikaa hyvännäköisiä Fitness-malleja Instagramissa tai vastaa yksinkertaisiin ehdotuksiisi ja pyyntöihisi aggressiivisesti. On tärkeää huomioida nämä punaiset liput, koska niiden huomioimatta jättäminen saattaa tarkoittaa, että joudut loukkuun jonkun kanssa, jota alat vihata.
Joten mikä on beige lippu? Jos punainen lippu tarkoittaa, että henkilö, josta olet romanttisesti kiinnostunut, ei sovi yhteen persoonallisuustyyppisi kanssa, beige lippu tarkoittaa, että hän on sinulle liian tylsä. Beige lippu on helppo tunnistaa. Jos olet käyttänyt aikaasi deittailusovelluksiin, niin olet ehkä huomannut, että useimmilla profiileilla on tapana ladella merkityksettömiä latteuksia ja tyhjiä sanoja. He voivat esimerkiksi luetella kiinnostuksen kohteensa joksikin niin mitään sanomattomaksi ja ympäripyöreäksi kuin "ruoka" tai väittävät nauttivansa sieluttomista valtavirran sitcom ja tosi-tv -sarjoista.
Kuinka tylsää. Ja se vain pahenee, sillä he saattavat julistaa turhia mielipiteitä, kuten he esimerkiksi saattavat pitää äänekästä meteliä siitä, kuuluuko ananas pizzaan, kuinka he eivät pidä sanasta "moista" tai kuinka he eivät siedä Tiktokkia. Kukaan, jonka elämässä tapahtuu jotain etäisesti mielenkiintoista johon voisi tarttua, ei välitä mistään niin latteasta, loppuun kulutetusta ja elämälle merkityksettömästä asiasta kuin suuri pizza-keskustelu ananaksesta Hawaiian pizzassa tai Tiktokin turhuudesta.
Keksit jotain parempaa puhuttavaa ainaisen valittelun sijaan. Luo sellainen deittailuprofiili ja persoona, jolla erottuu joukosta. Mutta jos olet täyttänyt sen samoilla tavallisilla, merkityksettömillå massatuotetuilla mielipiteilläsi ja kiinnostuksen kohteillasi kuin kaikki muutkin, niin mikään sinusta ei erotu massasta. Olet kävelevä, puhuva beige lippu. Miksi kenenkään pitäisi tuhlata aikaansa sinuun?
Muista, että deittailu on taistelukenttä. Käytä sitä, mikä saa sinut erottumaan eniten. Onko sinuun koskaan osunut salama? Purrutko sinua kerran tiikeri? Keksitkö sinä hammastahnan? Valittiinko sinut presidentiksi? Hyppäsitkö laskuvarjolla Mount Everestiltä? Kerto itsestäsi sellaista mikä tekee sinusta oikeasti kiinostavan.
Kommentit (32)
Ananas ei kuulu pizzaan. Change my mind.
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole tehnyt elämässään mitään kiinostavaa?
Moi Saukkis 43w ei koskaan kädestä kiinni.
Salille N Y T NYT!
Mitä kiinnostavaa siinä salilla käymisessä yksistään on, kun varmaan joka toinen käy salilla?
Beige lippu on ihan OK: lopeta onnellisuutesi sabotointi
Tylsät treffiprofiilit (ja persoonat) eivät aina synnytä mätiä parisuhteita:
https://studybreaks.com/thoughts/beige-flags-are-ok-stop-sabotaging-you…
Minä ohitan vaihdikkaasti kaikki lesottavat ja itseään korostavat Mount Everest -miehet. Ihan ykkösinhokki miestyyppi.
Tuore ananas sellaisenaan olisi aivan taivaallista, mutta se aiheuttaa kamalaa kutinaa kurkkuun ja kitalakeen, joten välttelen kaikkea missä on ananasta. Myös pizzaa. Ei kiinnosta pätkän vertaa, kuuluuko ananas pizzaan jonkun mielestä vai ei.
Olen introvertti, ja olen elämässäni saanut jännitystä Linnanmäen Kingistä, koska semisti pelkään korkeita paikkoja. Hurjaa oli myös alkuaikoina miehen kanssa olla hänen moottoripyöränsä kyydissä, koska siinä piti luottaa toiseen ja vauhtia oli, no, liikaa. Kypäräni nousi ylös ja elämä vilisi silmissä.
Nykyaikainen deittailukulttuuri vaikuttaa karsealta. Jos jäisin sinkuksi nyt, jättäytyisin elämään yksin ilman minkäänlaista yritystä tavata ketään.
Teininä minulla oli "nOt l1kE 0theR gRRlls" -vaihe. Ihan tosissani kuvittelin olevani jotenkin tosi paljon jänskempi tyyppi kuin muut. Voitte kuvitella kuinka suosittu olin (en ollut). Sittemmin olen oppinut, että oikeasti ketään ei kiinnosta toisten tukan väri, vaatteet, harrastukset, ketä he tuntevat (tai teeskentelevät tuntevansa) jne.
Nykyään ihan tahallani "down playaan" itseäni tylsemmäksi, että tuommoiset itseään esille tuovat tyypit karttaisivat minua kuin ruttoa beigen neuleeni ja mummoveskani kera. Kerron sitten aasian reppureissut niille ihmisille jotka viitsivät tutustua pintaa syvemmälle, vuosien edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Teininä minulla oli "nOt l1kE 0theR gRRlls" -vaihe. Ihan tosissani kuvittelin olevani jotenkin tosi paljon jänskempi tyyppi kuin muut. Voitte kuvitella kuinka suosittu olin (en ollut). Sittemmin olen oppinut, että oikeasti ketään ei kiinnosta toisten tukan väri, vaatteet, harrastukset, ketä he tuntevat (tai teeskentelevät tuntevansa) jne.
Nykyään ihan tahallani "down playaan" itseäni tylsemmäksi, että tuommoiset itseään esille tuovat tyypit karttaisivat minua kuin ruttoa beigen neuleeni ja mummoveskani kera. Kerron sitten aasian reppureissut niille ihmisille jotka viitsivät tutustua pintaa syvemmälle, vuosien edetessä.
Defenssit on monet kun ei markkina-arvo riitä meihin Moderneihin Miehiin.
No mikä nyt kellekin on kiinnostavaa, mutta minusta vähän outoa jos ihmistä ei kiinnosta oikein mikään, tai vain työ. Eikö elämä ilman harrastuksia tms tekemistä olisi aika tylsää? Voihan kotihiirikin välillä matkustaa ja seikkailla, tai rakastaa luontoa ja kierrellä siellä, kotonakin voi harrastaa ja ulkona vaikka mitä. Leffat ja sarjatkin on ok arjessa, mutta kai sitä ihminen joskus muutakin haluaa tehdä tai oppia uusia taitoja..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole montaa beigempää kuin aasian reppureissut :D Taidat vieläkin luulla itsestäsi vähän liikoja
Beige lippu? V!ttu mitä pa$kaa! Onko tääkin kopioitu jostakin jenkkisivustolta?
Mulle tuo ananas pizzassa -kysymys on niin oleellinen asia, että todellakin laitan sen heti tiedoksi. Tietävät ananaksen pizzaan tunkijat pysyä loitolla.
Moi Saukkis 43w ei koskaan kädestä kiinni.
Salille N Y T NYT!