Olen mökillä ja juuri heräsin sateen ropinaan. Nyt vaan sadetakki päälle ja ulos kävelemään.
Lämmintä kuitenkin vielä on. Muita mökillä olioita?
Kommentit (13)
Mä meen päiväunille, en ulos. En ole kyllä mökilläkään.
Ihanaa! Mie lähen mökille huomenna mäyräkoirulin kanssa, käydään sienessä ja tallustellaan metsälenkillä. Poltellaan takassa halkoja ja nautiskellaan. Sitten taas jaksaa työrumbaa..... 🏡
Oletko sellainen reipas ihminen joka ei turhia jää makoilemaan?
Kuulostaa ihanalta. Itse menossa töihin jo mutta aamun ehdin kuunnella ropina ikkunoihin. Olisipa ihanaa olla mökillä, ei kiirettä, takka roihuamaan ja nenän alle hyvä dekkari sekä kuppi kuumaa teetä. Koissun ja kisujen kanssa käperryttäisiin sohvalle nauttimaan elämästä. Kun siltä tuntuisi niin voisi käydä kävelemässä metsässä haistelemassa sateisen metsän tuoksuja. Oon kade!
Nyt tuli ikävä sateiseen, syksyiseen metsään. Terveisiä stadin keskustasta, jossa onneksi vähän sataa.
Olen kaupunkiolio ja viihdyn kotona.
Kerttu näkee just haukkumisunia. Ei mainaa tulla vettä. Tallinrakennus vielä kesken.
Olen mökillä mutta sataa kaatamalla. Ulos en mene. Olin vähän töitä tekemässä täällä, lähden tästä iltapäivällä kotiin. Tänä vuonna on tullut oltua mökillä koko kesä yli 3 kuukautta.
Tuon täältä tavaroita kotiin talveksi ettei kukaan varasta niitä.
Olen avaruusolio. Kysykää vaikka miltä tahansa muulta planeetalta.
Aion alkaa viikonloppuna "mökkiolioksi". Sadetta on luvassa, mutta aion polttaa takkaa, käydä saunassa, nauttia whiskyä ja saatanpa kirjoittaakin jos on inspistä.
Täällä toinen mökkiolio.