Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beige lippu: varoitusmerkki, joka kertoo, että olet liian tylsä deittailtavaksi parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
14.09.2022 |

Vihaatko ananasta pizzassa? Etkö kestä sanaa "moist"? Tai menetät malttisi Tiktok videoista? Selvä, mutta pidä se poissa verkkoprofiilistasi oman itsesi vuoksi!

Punainen lippu on varhainen varoitusmerkki parisuhteesta. Ehkä tapaat jonkun, joka valehtelee paljon tai tämä seuraa hieman liikaa hyvännäköisiä Fitness-malleja Instagramissa tai vastaa yksinkertaisiin ehdotuksiisi ja pyyntöihisi aggressiivisesti. On tärkeää huomioida nämä punaiset liput, koska niiden huomioimatta jättäminen saattaa tarkoittaa, että joudut loukkuun jonkun kanssa, jota alat vihata.

Joten mikä on beige lippu? Jos punainen lippu tarkoittaa, että henkilö, josta olet romanttisesti kiinnostunut, ei sovi yhteen persoonallisuustyyppisi kanssa, beige lippu tarkoittaa, että hän on sinulle liian tylsä. Beige lippu on helppo tunnistaa. Jos olet käyttänyt aikaasi deittailusovelluksiin, niin olet ehkä huomannut, että useimmilla profiileilla on tapana ladella merkityksettömiä latteuksia ja tyhjiä sanoja. He voivat esimerkiksi luetella kiinnostuksen kohteensa joksikin niin mitään sanomattomaksi ja ympäripyöreäksi kuin "ruoka" tai väittävät nauttivansa sieluttomista valtavirran sitcom ja tosi-tv -sarjoista.

Kuinka tylsää. Ja se vain pahenee, sillä he saattavat julistaa turhia mielipiteitä, kuten he esimerkiksi saattavat pitää äänekästä meteliä siitä, kuuluuko ananas pizzaan, kuinka he eivät pidä sanasta "moista" tai kuinka he eivät siedä Tiktokkia. Kukaan, jonka elämässä tapahtuu jotain etäisesti mielenkiintoista johon voisi tarttua, ei välitä mistään niin latteasta, loppuun kulutetusta ja elämälle merkityksettömästä asiasta kuin suuri pizza-keskustelu ananaksesta Hawaiian pizzassa tai Tiktokin turhuudesta.

Keksit jotain parempaa puhuttavaa ainaisen valittelun sijaan. Luo sellainen deittailuprofiili ja persoona, jolla erottuu joukosta. Mutta jos olet täyttänyt sen samoilla tavallisilla, merkityksettömillå massatuotetuilla mielipiteilläsi ja kiinnostuksen kohteillasi kuin kaikki muutkin, niin mikään sinusta ei erotu massasta. Olet kävelevä, puhuva beige lippu. Miksi kenenkään pitäisi tuhlata aikaansa sinuun?

Muista, että deittailu on taistelukenttä. Käytä sitä, mikä saa sinut erottumaan eniten. Onko sinuun koskaan osunut salama? Purrutko sinua kerran tiikeri? Keksitkö sinä hammastahnan? Valittiinko sinut presidentiksi? Hyppäsitkö laskuvarjolla Mount Everestiltä? Kerto itsestäsi sellaista mikä tekee sinusta oikeasti kiinostavan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole tehnyt elämässään mitään kiinostavaa?

Vierailija
2/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tylsä, mutta ei ole menoa haitannut koskan olen kaunis ja älykäs. Mulle vaan sopii tylsät miehet sitten. Ollaan yhdessä tylsiä kotihiiriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin sietämättömältä tyypiltä, että merkkaisin sut heti punaisella lipulla.

Vierailija
4/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa elämän mielenkiintoista elämää. Me eletään vain kerran joten elämä ei kannata tuhlata jättämällä se elämättä ja kokematta.

Vierailija
5/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa elämän mielenkiintoista elämää. Me eletään vain kerran joten elämä ei kannata tuhlata jättämällä se elämättä ja kokematta.

Introvertimmat tyypit ei usein halua tai kaipaa sellaista jännää elämää. Meille elämä on mielenkiintoista koska päänsisäinen elämä on niin mielenkiintoista.

Vierailija
6/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua, koska tykkään ananaksesta, en käytä sanaa "moist" enkä ole Tiktokissa.

Vierailija
7/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo on kopioitu?

Vierailija
8/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa täällä on yritellyt Amerikan deittimarkkinoilla?

Vierailija
9/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*kiinnostavaa

Vierailija
10/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloituksesta täysin samaa mieltä. En ole sinkku enkä nettideittaile, mutta kokemusta on, enkä koskaan ole kiinnostunut yhdestäkään miehestä vain siksi, että hän on mies, sinkku, ulkonäöltään ok ja asuu sopivalla etäisyydellä. Kyllä siihen lisäksi on tarvittu se, että hänessä on jotain kiinnostavaa. Ei tarvitse hypätä laskuvarjolla eikä olla presidentti, mutta yhteinen kiinnostuksen kohde on vähimmäisvaatimus (ja minulle se ei ole koskaan ollut sali tai lenkkeily).

Minusta tuntuu, että miehille riittää usein se, että nainen näyttää suht hyvältä, on vapaa ja asuu lähellä. He eivät odota profiililta enempää. Mutta en liene ainoa nainen, jolle tuo on vasta se alku, jonka takia luetaan profiili, ja sieltä profiilista pitää sitten löytyä se, mikä nostaa kyseisen miehen muita kiinnostavammaksi, herättää uteliaisuuden, halun tutustua.

Vierailija
11/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen ananakset oli nyt turhan moist.

Vierailija
12/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moist??

Vierailija
13/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan kiipeä vuorille vain miehen saadakseni :)

Vierailija
14/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kyllä pitänyt punaiseksi lipuksi tunnistaa, kun toisella oli huumetaustaa ja siitä johtuvia terveydellisiä ongelmia, sekä lyhyt pinna joka ei kestänyt tylsyyttäni. Hän jopa sanoi että puhuin ja kyselin aina typeriä, ei sekään hälyttänyt.

Vierailija
15/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla jotain intohimon/kiinnostuksen kohteita on, jotka erottavat sinut muista?

Vierailija
16/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moist??

Moist

Vierailija
17/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi tehdä? Lähteä metsästämään tiikereitä Intiaan?!

Vierailija
18/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan useimmille tosi tylsä tyyppi. Olen melkein aina kotona, käyn lähinnä Prismassa ja joskus kävelyllä, työnikin teen etänä kotoa. En harrasta kuin syömistä ja nukkumista. En tykkää matkustelusta tai muutenkaan juuri mistään tekemisestä kuin kotona olemisesta tai joskus luontoretkeilystä. 

Mutta kun on löytänyt toisen samanlainen mielikuvitusrikkaan introvertin, se on ollut taivaallista. He ymmärtävät, että minä luon kokonaisia maailmoita päässäni ja elän niissä. Toisen samanlaisen kanssa niitä voi myös jakaa ja kuulla hänen sisäisestä elämästään. 

Vierailija
19/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla jotain intohimon/kiinnostuksen kohteita on, jotka erottavat sinut muista?

Eipä ole ollut sellaista mikä olisi ajanut intohimoiseeti eteenpäin tai kiinostanut niin että, olisin sitä alkanut harrastamaan.

Vierailija
20/32 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio kirjoitus.

Kìlttì míés on tylsä, yesmies-mäinen.

Ole Moderni Mies, selaa Jordan Petersonii, käy salil ja parturis, tankkaa rasvaa ja proteiinii.

Tällöin beigelippujen keräämisestä tulee miltei mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi