Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut?

Vierailija
14.09.2022 |

Kadun sitä, että en antanut kenellekkään naiselle orgasmia seksi elämäni aikana.
Nyt on myöhäistä kun toinen jalka on haudassa ja toinen haudan reunalla.

Syy on itsekkyydessä.
Kun sain orgasmin pimppiin tai suuhun niin seksi loppui kuin seinään.

Minä, minä, minä itsekkyys on syynä.

Toiseksi kadun sitä, että ei ole koskaan nähnyt livenä naisen masturboivan.

M.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoriaan ja monisuhteisuuteen tutustumista. Kamalia hyväksikäyttäjiä kaikki.

Vierailija
82/86 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap sai sen mitä halusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swinger-harrastuksen aloittaminen vasta nyt. Sitä kadun.

Kadun etten koskaan nuorena aloittanut Swinger harrastusta. Avovaimo oli halukas mutta syystä tai toisesta en vaan itse ollut tarpeeksi halukas vaikka joitain virityksiä oli mm. Finswingers sivustolla. Nyt kun ikää on 60 ja avovaimoni on melkein 100 kiloinen ei Swinger harrastus tule enää edes mieleen.

Vierailija
84/86 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swinger-harrastuksen aloittaminen vasta nyt. Sitä kadun.

Kadun etten koskaan nuorena aloittanut Swinger harrastusta. Avovaimo oli halukas mutta syystä tai toisesta en vaan itse ollut tarpeeksi halukas vaikka joitain virityksiä oli mm. Finswingers sivustolla. Nyt kun ikää on 60 ja avovaimoni on melkein 100 kiloinen ei Swinger harrastus tule enää edes mieleen.

Kuinka niin?

Vierailija
85/86 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20 vuotta yhdessä enkä vieläkään ole saanut suuta auki ja kertonut mitä kaikkea haluaisin kokeilla. Joo tiedän että ei ole myöhäistä mutta en vaan pysty koska pelkään että pitää mua ällöttävänä. Ja sitten kaduttaa... vaikka luulen että mies oikeasti saattaisi tykätä, ainakin osasta.

Vierailija
86/86 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt käyttää enemmän suojavälineitä. Kaksi kertaa oli klamydia, yhden kerran oli konylooma ja jostain on tarttunut vielä herpeskin. Herpes on toki voinut tulla suustakin, joten on ihan helvetin arpapeliä. Herpes alkoi vaivamaan vasta kun suuri stressireaktio tuli elämään reilu 10 vuotta sitten. Nyt se vaivaa 1-2 vuodessa. Saisivat perkele keksiä siihen lääkkeen/ rokotteen, niin pääsisi siitä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän