Mitä kadut?
Kadun sitä, että en antanut kenellekkään naiselle orgasmia seksi elämäni aikana.
Nyt on myöhäistä kun toinen jalka on haudassa ja toinen haudan reunalla.
Syy on itsekkyydessä.
Kun sain orgasmin pimppiin tai suuhun niin seksi loppui kuin seinään.
Minä, minä, minä itsekkyys on syynä.
Toiseksi kadun sitä, että ei ole koskaan nähnyt livenä naisen masturboivan.
M.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Etten pannut Teresaa.
Minäpä panin. Harjun parasta piirakkaa. Kadun vaan sitä, ettei tullut pantua enempi.
Vierailija kirjoitti:
Etten aloittanut anaalia nuorempana. Jäi paljon iloja kokematta.
Samoin minä. En ikinä uskonut voivani saada orgasmin anaaliseksissäkin. Onneksi löytyy miehiä, joita kiinnostaa monipuolinen seksi vanhemman naisen kanssa. N53
Sitä että leikin joskus -96 vaikeasti tavoiteltavaa.... ohi meni 🥺
Etten tehnyt ts kantelua ex pomostani, joka harrasti henkistä pahoinpitelyä.
Etten menny kesällä sinne missä mun ois ehdottomasti pitäny olla jotta oisin ehkä päässy edistämään tavoitettani.
Pitiki avautua sellaselle henkilölle johon mun ei ois missään tilanteessa pitäny luottaa.
Et tulin koskaan vilkaisseelsikaan tätä tyhjäpää luusereiden palstaa.
No sitä et päästin itteni lihomaan ja rupsahtamaan viim 2v aikana.
Että en ollut sinkkuna pidempää. Nyt lihonneena keskiikäisenä lerppakullina jyystänyt samaa eukkoo 30v. No kohtalo oli näin ja kolme maailman parasta lasta on elämääni tullut ja se on suurin ilo elämässäni ja sen arvo vaan kasvaa iän myötä.
Sitä etten pannut kahta vanhempaa naiskonstaapelia 30v sitten Merikarvialla. Räpläsin vain "salaa" molempia.
Etten rakastellut Marikaa, vaikka olisi ollut tilaisuus.
Se että uskoin sexpon seksuaaliterapeutteja ja olin suhteessa yhden niistä kanssa. Elämäni meni pilalle.
Kylläpäs tämä ketju on jostain syystä kovin seksuaalissävytteinen ja selvästi enemmistö ns miesten juttuja. Ihan toisin kuin muissa ketjuissa.
Kadun etten marssinut erään daamin luo aikoinaan nuorempana ja kertonut hänelle totuutta hänen tulevasta puolisostaan.
(Ei tässä kohtaa sen enempää sisällöstä)
Kadun etten oikasuttanut hampaitani 10v sitten kun olis ollu rahaa. Nyt ei oo rahaa, eikä viitseliäisyyttäkään.
Kaduttaa etten elänyt täysillä nuoruuttani, roikuin huonossa suhteessa. Paljon jäi kokematta ja hyviäkin ihmissuhteita kariutui. Onneksi elämä on nyt mallillaan. Silti huomannut kuinka nopeasti aika juoksee ja vuodet vierii.
M45
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tämä ketju on jostain syystä kovin seksuaalissävytteinen ja selvästi enemmistö ns miesten juttuja. Ihan toisin kuin muissa ketjuissa.
Tarkoitus olikin kysyä, se, että mitä kadut seksi asioita.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olikin kysyä, se, että mitä kadut seksi asioita.
Ap.
Joko ap olet päässyt tyydyttämään naisen ja todistamaan hänen masturbointiaan..?
; )
Etten aloittanut anaalia nuorempana. Jäi paljon iloja kokematta.