Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä kestää parin työnnön verran

Vierailija
13.09.2022 |

Onko kyse ennenaikaisesta laukeamisesta ja voiko tuolle tehdä jotain? Mies on myös aika kokematon.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa pitää miehen antaa se orgasmi sormettamalla tai nuolemalla. Tai jotenkin muuten mikä kelpaa.

Miten niin pitää. Voihan se nainen hoidella kalun seisomaan.

Miksi tämä ei olisi vaihtoehto? Ai niin, koska naisen orgasmi on miehen vastuulla.

Miksi naisen pitäs hoidella miehelle vielä toinenkin, kun mies ei hommannu ensimmäistäkään naiselleen.

Ookko nää hiukan yksinkertainen tyyppi?

Vaikka siksi, että mies voisi panna sinua ja toisella rundilla kestää taatusti pidempää kuin ekalla kerralla. Voisit jopa saada sen orkkusikin. Olisiko tuo jotenkin täysin paska ajatus?

Tietty, jos se orkku pitää saada nuolemalla. Sitten mun ajatukseni on sysi paska.

No sysipaska se onkin.

Asenteesi on kyllä hiukan omituinen. Sulla voisi olla mahdollisuus saada munaa, ehkä orkkusikin, mutta et halua nähdä vaivaa asian eteen. No saathan sinä mun puolesta sitten jäädä ihan vaikka ilmankin.

Ihan omia valintojahan nää asiat loppupelissä on.

Juuri niin omia valintoja, sinä et valitse muiden puolesta. Ja munaa saan aina kun haluan, älä huoli.

Mutta meillä ei se muna ole ainoa tapa nautiskella ja saada orgasmi, ei ollenkaan, ei miehellekkään. Tylsäähän se oliskin jos aina olis pelkkää naimista. Mieheni tyydyttää minut niin monella tapaa, ja samoin minä teen hänelle, ja se on meidän tahtomme.

"ihanaaseksiämonestijokapäivä"

Vierailija
42/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on tilanne, missä nainen ei jaksa yhtään työntöä.

Vierailija
44/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Ei siihen välttämättä aika auta. Mulla on takana kolmattakymmentä vuotta saman puolison kanssa ja viikonloppuna, kun alla oli hiukan taukoa seksistä puolison flunssan vuoksi, laukesin vähän jo kortsua laittaessa puolison pyydettyä minua pyllyynsä enkä sitten montaa työntöä kestänyt, kun laukesin ihanassa puristuksessa. Jos on aikaa edellisestä laukeamisesta, melko usein käy näin riippumatta onko pilluun tai pyllyyn tarkoitus työntyä ja samoin on ollut aina. Puoliso sanoo ettei se häntä haittaa, ja minä kyllä aina huolehdin hänelle ainakin yhden orgasmin, mutta olisi kiva kestää kauemmin. Jos taas runkkaan tai seksiä harrastetaan usein, alkaa erektio kärsiä.

Niin eihän se silloin haittaakkaan, kun mies muutoin huolehtii orgasmin tai pari naiselleen.

Omakin mies huolehtii ihan aina,ennen ja jälkeenkinpäin oman orgasminsa. Silloin säilyy halu siihen seksiin, kun tieteää että saa aina, eikä tarvitse jäädä kitumaan.

Fiksut miehet ymmärtää tässäkohden myös oman etunsa, tyhmät ei.

No kyllä se vaan haittaa vi**sti. Aina ei jaksaisi kuunnella teitä orgasmijankkaajia. Miksi ette vaan tyydytä kukin itseänne jos orgasmi on pääasia?

Itse olen mies joka laukeaa joka kerta ja lähes aina melko nopeasti. Harmittaa niin vietävästi kun seksi tuntuu jotenkin vaan paineiden purkamiselta vaikka sitä en sen haluaisi olevan. Osaan runkatakin jos se laukeaminen on pääasia.

Vierailija
45/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mikset vaadi sitä orgasmia muilla keinoin? Saahan sen muutoinkin kuin sillä pelkällä naimisella? Ai niin, mulla "fyysinen tarve saada sitä kalua sisään" no sitten jäät kärvistelemään kokonaan ilman sitä orgasmia. Pitkän päälle todella sietämätöntä, terveellä järjellä varustetulle miehelle myös.

Valintojahan nämä.

no miksi edes ryhtyä yhdyntään jos se kestää vain pari työntöä??

ei se ole valinta tarvitseeko keho yhdyntää vai ei ...

Vierailija
46/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mikset vaadi sitä orgasmia muilla keinoin? Saahan sen muutoinkin kuin sillä pelkällä naimisella? Ai niin, mulla "fyysinen tarve saada sitä kalua sisään" no sitten jäät kärvistelemään kokonaan ilman sitä orgasmia. Pitkän päälle todella sietämätöntä, terveellä järjellä varustetulle miehelle myös.

Valintojahan nämä.

no miksi edes ryhtyä yhdyntään jos se kestää vain pari työntöä??

ei se ole valinta tarvitseeko keho yhdyntää vai ei ...

Hyvä kysymys.

Toinen hyvä kysymys on se, että miksi jatkaa saman minuuttimunan kanssa.

Vierailija
47/50 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa pitää miehen antaa se orgasmi sormettamalla tai nuolemalla. Tai jotenkin muuten mikä kelpaa.

Miten niin pitää. Voihan se nainen hoidella kalun seisomaan.

Miksi tämä ei olisi vaihtoehto? Ai niin, koska naisen orgasmi on miehen vastuulla.

Miksi naisen pitäs hoidella miehelle vielä toinenkin, kun mies ei hommannu ensimmäistäkään naiselleen.

Ookko nää hiukan yksinkertainen tyyppi?

Vaikka siksi, että mies voisi panna sinua ja toisella rundilla kestää taatusti pidempää kuin ekalla kerralla. Voisit jopa saada sen orkkusikin. Olisiko tuo jotenkin täysin paska ajatus?

Tietty, jos se orkku pitää saada nuolemalla. Sitten mun ajatukseni on sysi paska.

No sysipaska se onkin.

Asenteesi on kyllä hiukan omituinen. Sulla voisi olla mahdollisuus saada munaa, ehkä orkkusikin, mutta et halua nähdä vaivaa asian eteen. No saathan sinä mun puolesta sitten jäädä ihan vaikka ilmankin.

Ihan omia valintojahan nää asiat loppupelissä on.

Juuri niin omia valintoja, sinä et valitse muiden puolesta. Ja munaa saan aina kun haluan, älä huoli.

Mutta meillä ei se muna ole ainoa tapa nautiskella ja saada orgasmi, ei ollenkaan, ei miehellekkään. Tylsäähän se oliskin jos aina olis pelkkää naimista. Mieheni tyydyttää minut niin monella tapaa, ja samoin minä teen hänelle, ja se on meidän tahtomme.

Aijai kun pääsisi ottamaan tällaisen kiukuttelevan nutturapään takaapäin ja lopuksi kastelisin tiukkiksen pakarat ja selän umpimäräksi spermallani.

Vierailija
48/50 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tule koskaan muuttumaan. Tulee aina olemaan heti laukeava. Nimimerk. 20 vuotta takana ja kesto alle 2 min.

Vierailija
49/50 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta meillä ei se muna ole ainoa tapa nautiskella ja saada orgasmi, ei ollenkaan, ei miehellekkään.

Siis mitä? Saako sun mies orgasmin silittämällä sun päätä vai mitä tapoja hänellä on muuta ku muna?

Vierailija
50/50 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta meillä ei se muna ole ainoa tapa nautiskella ja saada orgasmi, ei ollenkaan, ei miehellekkään.

Siis mitä? Saako sun mies orgasmin silittämällä sun päätä vai mitä tapoja hänellä on muuta ku muna?

Sitä kai joku panee jollain perseeseen. Oikein muuta ei nyt mieleen tule.