Uusi miesystävä kestää parin työnnön verran
Onko kyse ennenaikaisesta laukeamisesta ja voiko tuolle tehdä jotain? Mies on myös aika kokematon.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on näin ollen liian ihana vulva. Kuvaile vähän miltä se näyttää :)
En hirveesti kattele sitä.
Helpottaa, kun alkujännitys laantuu. Mun miehellä meni jotain 3-4kk, että tuli vähän enemmän kestävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hirveesti kattele sitä.
Erikoista. Te naiset tällä palstalla eroatte miehistä aivan merkittävästi.
Olen törmännyt tuohon omien kehon osien kiinnostamattomuuteen aiemminkin.
Miehet sitä vastoin tietävät oman peniksensä pituuden ja ympäryysmitan millintarkasti eikä kiinnostus penikseen rajoitu ainoastaan omaansa.
- tämä siis vain tällä palstalla, huom!
M48, guru
Imaiset nakin uudelleen toimintakuntoon. Toinen ja kolmas varvi kestää huomattavasti kauemmin.
Problem solved. Oliko muita haasteita? Ratkotaan samalla istunnolla.
Mun mies on kans nopea. Eikä ikä oo auttanu. 15v menny. Eikä saa uudestaan pystyyn samana päivänä, tai jos sitte illalla saaki nii tosi vaikeaa ja yhtä nopee. Ja nyt joudutaa olosuhteiden pakosta käyttelee kumia hetkellisesti, ei auta sekään kestää ees muutamaa min. Jotku vaan on elämänsä nopeita.
Muistakaa tehdä selväksi miehelle, ettei todellakaan riitä että vain hän saa vaan pitää hoidella sinutkin! Paras olisi aloittaa sormettamisella tai nuolemisella ja se on paljon kivempaa vielä silloin kun omat spermat ei valu kielelle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kans nopea. Eikä ikä oo auttanu. 15v menny. Eikä saa uudestaan pystyyn samana päivänä, tai jos sitte illalla saaki nii tosi vaikeaa ja yhtä nopee. Ja nyt joudutaa olosuhteiden pakosta käyttelee kumia hetkellisesti, ei auta sekään kestää ees muutamaa min. Jotku vaan on elämänsä nopeita.
Eikö miehesi hoida sulle siis mitenkään orgasmia, ennen tai jälkeen kun hoidellut itsensä?
Kannattaa kokeilla jotain puristavaa rengasta peniksen juureen.
Joskus olen sujauttanut vaimon hiusrenkulan joka on joustava.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo vain että sulla on tiukka pillu.
Kertoo se myös siitä että ap:n pillu on kaunis ja hyvän makuinen.
ja mikset vaadi sitä orgasmia muilla keinoin? Saahan sen muutoinkin kuin sillä pelkällä naimisella? Ai niin, mulla "fyysinen tarve saada sitä kalua sisään" no sitten jäät kärvistelemään kokonaan ilman sitä orgasmia. Pitkän päälle todella sietämätöntä, terveellä järjellä varustetulle miehelle myös.
Valintojahan nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi hoida sulle siis mitenkään orgasmia, ennen tai jälkeen kun hoidellut itsensä?
Joskus. Nyt ollaa näiden vuosien jälkee hommattu lelu, ennen se ei oo tykänny asiasta. Välil käytän sitä yksin. Mut ihan sama. En mä kärsi tästä tilanteesta. Toki välil miettii et voi ku sais ihanaa kiihkeää seksiä mut ku ei tiiä mitä menettää niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus. Nyt ollaa näiden vuosien jälkee hommattu lelu, ennen se ei oo tykänny asiasta. Välil käytän sitä yksin. Mut ihan sama. En mä kärsi tästä tilanteesta. Toki välil miettii et voi ku sais ihanaa kiihkeää seksiä mut ku ei tiiä mitä menettää niin..
Nyt alkaa olemaan sellainen tilanne, että pitäisi alkaa tosissaan miettimään katkoa tuon kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei mies tykkää. ja ihan sama...Siinä näkyy taas naisen arvostus omaa orgasmiaan, tai ylipäänsä itseään kohtaan. Myös se miehen itskkyys tulee hyvin esille.
Ihan hirveetä!
Vierailija kirjoitti:
ja mikset vaadi sitä orgasmia muilla keinoin? Saahan sen muutoinkin kuin sillä pelkällä naimisella? Ai niin, mulla "fyysinen tarve saada sitä kalua sisään" no sitten jäät kärvistelemään kokonaan ilman sitä orgasmia. Pitkän päälle todella sietämätöntä, terveellä järjellä varustetulle miehelle myös.
Valintojahan nämä.
Useimmille ihmisille seksi on pääasiassa muuta kuin orgasmi jonka saa runkatessa helpoiten. Jos naiselle pääasia on orgasmi nuolemalla eikä penis-emätinyhdyntä niin samahan se olisi olla lesbo?
Uskokaa jo, monille naisille seksin pääasia on nussiminen vaikka siinä orgasmia ei saisikaan.
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valintojahan nämä.
Useimmille ihmisille seksi on pääasiassa muuta kuin orgasmi jonka saa runkatessa helpoiten. Jos naiselle pääasia on orgasmi nuolemalla eikä penis-emätinyhdyntä niin samahan se olisi olla lesbo?
Uskokaa jo, monille naisille seksin pääasia on nussiminen vaikka siinä orgasmia ei saisikaan.
T. mies
Vähemmistölle taatusti, älä yleistä! Ja vaikka oliskin joillekkin,niin kyllä sen orgasmin haluaa taatusti tavalla tai toisella.
Kokeiles itse naida naputtaa, ja sitten viittä vaille naises pyörähtää alta pois, ja tätä vaan jatkuis ja jatkuis, kai tulsit hulluksi, ja rupeis käsihoito tai flesu pian kelpaamaan. Ihan potaskaa ajatella, ettei nainen halua helpotusta samoin kuin mieskin!
Selvä suvunjatkajamies, jonka tehtävä on tehokkaasti levittää siementään eikä haaskata aikaa muuhun.