Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ei onnistu ruman ulkonäön takia

Vierailija
13.09.2022 |

En pysty olemaan miehen kanssa kasvorusten. Ahdistun, jos minua katsotaan.

Koin ikävuodet 13-17 rajua henkistä väkivaltaa, ulkonäöstä kiusaamista ja nöyryytystä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä. Mikä saa aikuisen naisen kierimään maassa miesten tähden? Luetaan kirjoja tullakseen kelvolliseksi miehille. Lukekaa itseänne varten. Hanki uusi koulutus ja työpaikka, muuta tarvittaessa ulkomaille. Ota ilo irti elämästä.

Mitä tahansa muuta paitsi ainaista mahan tarjoamista. Koirallakin on enemmän itsekunnioitusta.

En tarjoa "mahaani" kenellekään. Sinkkuna elelen. Käyn töissä ja säästän rahaa. Mitään parisuhdeoppaita en ole ikinä lukenut.

- ap

Ulkonäön surkuttelu on mahan tarjoamista. Samaa tekee nelikymppiset naiset pyytäessään anteeksi ikäänsä.

Enpä osaa oikein muutakaan. Minua haukuttiin ja arvosteltiin nuorena ulkonäöstä usean vuoden ajan, joten pinttyneitä ajatusmalleja on todella vaikea muuttaa. Vaikka miehet unohdettaisiin tästä kuviosta kokonaan, peiliin katsoessa vihaan itseäni edelleen. En pidä itsestäni.

- ap

Vierailija
42/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä. Mikä saa aikuisen naisen kierimään maassa miesten tähden? Luetaan kirjoja tullakseen kelvolliseksi miehille. Lukekaa itseänne varten. Hanki uusi koulutus ja työpaikka, muuta tarvittaessa ulkomaille. Ota ilo irti elämästä.

Mitä tahansa muuta paitsi ainaista mahan tarjoamista. Koirallakin on enemmän itsekunnioitusta.

En tarjoa "mahaani" kenellekään. Sinkkuna elelen. Käyn töissä ja säästän rahaa. Mitään parisuhdeoppaita en ole ikinä lukenut.

- ap

Ulkonäön surkuttelu on mahan tarjoamista. Samaa tekee nelikymppiset naiset pyytäessään anteeksi ikäänsä.

Enpä osaa oikein muutakaan. Minua haukuttiin ja arvosteltiin nuorena ulkonäöstä usean vuoden ajan, joten pinttyneitä ajatusmalleja on todella vaikea muuttaa. Vaikka miehet unohdettaisiin tästä kuviosta kokonaan, peiliin katsoessa vihaan itseäni edelleen. En pidä itsestäni.

- ap

Koita siirtää ajatuksia toisaalle. Kuuntele syksyn avaukseksi äänikirjoja, osallistu aikuisopiston kursseille, puhdista kotia suitsukeilla ja väritä aikuisille tarkoitettua värikirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kelvannut miehelleni vaikka olen ruma ja vammainen,mutta seksiä ei juuri ole. Miehelläni ei ole yhtään sellaista himoa mua kohtaan,on vain kaveri. Ei tässä voi kuin tyytyä tähän.

Vierailija
44/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kelvannut miehelleni vaikka olen ruma ja vammainen,mutta seksiä ei juuri ole. Miehelläni ei ole yhtään sellaista himoa mua kohtaan,on vain kaveri. Ei tässä voi kuin tyytyä tähän.

Ottakaa mallia. Tohtikaa sanoa ei.

Naisen pitää tuntea olevansa rakastettu. Alluhan hakee tämmöstä suhdetta.

Vierailija
45/46 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...

???

Vierailija
46/46 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä, sis. Ensinnäkin, olen 161,5 senttiä "pitkä". Jos ihme käy, ja nainen suostuu treffeille, niin tod.näk. nainen on minua pidempi. Mikäpäs sen ihanampaa kuin tuntea itsensä pojaksi. -.- Vetäytyvä leuka saa minut näyttämään oksettavalta sivulta. Siihen auttaisi, jos olisi parta, mutta minulla ei kasva parta. Mustat silmänaluset. Näytän joltain v***n mini zombilta. -.-"

Meitä alle 160cm naisia on monia. Jos leukasi mietityttää niin yllättävän monet ovat omaa leukaansa käyneet korjauttamassa kirurgisesti ja purenta on parantunut. Mene konsultaatioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi