Parisuhde ei onnistu ruman ulkonäön takia
En pysty olemaan miehen kanssa kasvorusten. Ahdistun, jos minua katsotaan.
Koin ikävuodet 13-17 rajua henkistä väkivaltaa, ulkonäöstä kiusaamista ja nöyryytystä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Tässä ketjussa on muutama mieskin avautunut ulkonäkökompleksistaan, joten jättäkää nyt nuo taso- ja kiltteyshöpinät pois.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap,
Kaikilla meillä on omat ongelmamme, olipa ulkonäkö mitä tahansa. Minä olen tavallinen/kauniiksikin kehuttu, mutta olen kärsinyt ulkonäöstäni koko ikäni. Nuoruusvuodet meni itseinhossa, masennuksessa ja ahdistuksessa.
Eikö kukaan haukkunut rumaksi? No voi kyynel. Kylläpä oli kamalaa, kun kauniiksikin kehuttiin.
Mitä jos sovitaan niin, että rupean haukkumaan sinua rumaksi päivittäin? Olosi muuttuu varmasti paremmaksi.
Minulla on samaa. Olin nuorena koulukiusattu ja nyt aikuisena ajattelen edelleen, että miehet pitävät minua ihan vitsinä.
Menen ihan paniikkiin, jos joku mies katsoo minua. Mietin silloin, että etsiikö se minusta vikoja tai nauraako se minulle mielessään.
- ap
Miksi joku postaa tänne tuota incelpaskaa?
Vierailija kirjoitti:
Naiset voitte vältellä todellisuutta niin paljon kuin haluatte, mutta ette voi vältellä niitä seurauksia joita todellisuuden välttelemisestä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voitte vältellä todellisuutta niin paljon kuin haluatte, mutta ette voi vältellä niitä seurauksia joita todellisuuden välttelemisestä tulee.
Tämän ketjun aihe on itsetunto ja ulkonäköhäpeä. Mene siis muualle noiden tasojuttujesi kanssa.
minä en voi olla naisen kanssa koska olen helvetin ruma. Ei kukaan nainen voisi seurustella kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. Tässä ketjussa on muutama mieskin avautunut ulkonäkökompleksistaan, joten jättäkää nyt nuo taso- ja kiltteyshöpinät pois.
Naiset huudatte tällä(kin) palstalla miten tasoteoria on muka valhetta, mutta silti te sitä jatkuvasti noudatatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aihe on itsetunto ja ulkonäköhäpeä. Mene siis muualle noiden tasojuttujesi kanssa.
Paljastit itsesi kun noin kärkkäästi reagoit :))
Saanko kysyä. Mikä saa aikuisen naisen kierimään maassa miesten tähden? Luetaan kirjoja tullakseen kelvolliseksi miehille. Lukekaa itseänne varten. Hanki uusi koulutus ja työpaikka, muuta tarvittaessa ulkomaille. Ota ilo irti elämästä.
Mitä tahansa muuta paitsi ainaista mahan tarjoamista. Koirallakin on enemmän itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset huudatte tällä(kin) palstalla miten tasoteoria on muka valhetta, mutta silti te sitä jatkuvasti noudatatte.
Siis mitä ihmettä yrität sanoa? Väitätkö, että "kilttikset" ja incelit eivät ikinä arvostele naisten ulkonäköä? Vai jotain muuta?
Oman kokemukseni mukaan ihan kaikenlaiset miehet voivat olla ikäviä naisia kohtaan. Myös omaan ulkonäköön liittyvä häpeä ja alhainen itsetunto ovat hyvin yleisiä ilmiöitä, joista voi kårsiä tahansa, nainen tai mies ja vaikka olisi muiden mielestä ihan ok:n näköinen.
Huomaat ja ymmärrät pian, että terveys on paljon tärkeämpi asia kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä. Mikä saa aikuisen naisen kierimään maassa miesten tähden? Luetaan kirjoja tullakseen kelvolliseksi miehille. Lukekaa itseänne varten. Hanki uusi koulutus ja työpaikka, muuta tarvittaessa ulkomaille. Ota ilo irti elämästä.
Mitä tahansa muuta paitsi ainaista mahan tarjoamista. Koirallakin on enemmän itsekunnioitusta.
En tarjoa "mahaani" kenellekään. Sinkkuna elelen. Käyn töissä ja säästän rahaa. Mitään parisuhdeoppaita en ole ikinä lukenut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa muuta paitsi ainaista mahan tarjoamista. Koirallakin on enemmän itsekunnioitusta.En tarjoa "mahaani" kenellekään. Sinkkuna elelen. Käyn töissä ja säästän rahaa. Mitään parisuhdeoppaita en ole ikinä lukenut.
- ap
Ulkonäön surkuttelu on mahan tarjoamista. Samaa tekee nelikymppiset naiset pyytäessään anteeksi ikäänsä.
Sama se on rumilla miehille. Ei rumat naiset halua seurustella ruman miehen kanssa.