Bowie - löytyykö ketään kuuntelijaa?
Nythän on tulossa uusi Bowiesta kertova elokuva Moonage daydream tällä viikolla.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ch-ch-ch-ch-changes
Olen huomattavasti nuorempaa ikäluokkaa ja kuulin tuon kappaleen ensimmäisen kerran Shrek 2 -elokuvassa! David laulaa leffaversion yhdessä Butterfly Boucherin kanssa. Rakastuin heti ja siitä alkoi taipaleeni Bowie-fanina.
Vierailija kirjoitti:
Ch-ch-ch-ch-changes
Strange fascinations fascinate me 🎵
Ah, changes are taking the pace I'm goin' throughhh 🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet nähnyt keikkoja?
Helsinki, Lontoo, Berliini, New York.
Mahtava kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Olen aina pitänyt Bowiesta, mutta aloin todella fanittamaan häntä vasta hänen kuolemansa jälkeen. Keikkataltioinneista on jotain iloa, kun ei ikinä ehtinyt nähdä livenä. Bowie oli todella kova esiintyjä sen lisäksi, että hän kirjotti loppuun asti nerokkaita kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Starman lempparibiisi lukioikäisenä
Tuo on kyllä hieno kappale. Siinä on mielestäni jotain vähän vaikeasti kuvailtavaa, lapsenomaista toivon sanomaa. Bowie on sanonut, että halusi tietoisesti esittää "alienit" ei-perinteisestä näkökulmasta. Starman ei ollut tulossa tuhoamaan meitä, vaan valaisemaan ihmiskunnan.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista esittävien persoonallisuushäiriöisten junttien musiikkia.
Huutonaurut tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Olen aina pitänyt Bowiesta, mutta aloin todella fanittamaan häntä vasta hänen kuolemansa jälkeen. Keikkataltioinneista on jotain iloa, kun ei ikinä ehtinyt nähdä livenä. Bowie oli todella kova esiintyjä sen lisäksi, että hän kirjotti loppuun asti nerokkaita kappaleita.
Mikä keikkataltiointi on suosikkisi?
Silloin tällöin kuuntelen. Joskus löytyy helmiä kuten tämä:
Vierailija kirjoitti:
Bowie oli ensimmäisiä teini-iän julkkisihastuksiani ja olin kuullut paljon hänen musiikkiaan jo aiemmin, koska äitinikin fanitti häntä. Surin kovin hänen kuolemaansa vuosia sitten, hän oli aina ollut itselleni niin kovin suuri tähti ja piti tyylistään kiinni loppuun saakka.
Jotenkin vain hieno ihminen taiteilija. Top 10 ihminen maailmassa.
Sisko kuunteli ja sitä kautta tutustuin jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ch-ch-ch-ch-changes
Olen huomattavasti nuorempaa ikäluokkaa ja kuulin tuon kappaleen ensimmäisen kerran Shrek 2 -elokuvassa! David laulaa leffaversion yhdessä Butterfly Boucherin kanssa. Rakastuin heti ja siitä alkoi taipaleeni Bowie-fanina.
Minä kans lapsena näin tämän animaation ja löysin sen avulla Hunky Dory-albumin. Harvinaisen hyvä avausraita levyllä! Ei paljon paremmaksi voisi enää pistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ch-ch-ch-ch-changes
Minä kans lapsena näin tämän animaation ja löysin sen avulla Hunky Dory-albumin. Harvinaisen hyvä avausraita levyllä! Ei paljon paremmaksi voisi enää pistää.
Lisään vielä että ainut mikä silloin harmitti, oli se ettei Bowien alkuperäisessä biisissä kuulunut Shrekin tyttöystävän Fionan kirkumista. Lapsen mieli :D
Tässä Bovien huippuversio Jacques Brel:n Amsterdam biisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä Rio de Janeirossa asti entisen kumppanin kanssa. Jäänyt muistoihin. Harmittaa ettei tullut lähdettyä muualle
Vierailija kirjoitti:
Tässä Bovien huippuversio Jacques Brel:n Amsterdam biisistä.
Ihana.
Löytyy lähes koko tuotanto Let's danceen asti vinyylinä 😁. En olekaan hetkeen kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Starman lempparibiisi lukioikäisenä
Oliko aikalaisjulkaisu vai myöhemminkö innostuit?
Kasarilla syntynyt :) Sedän levyhyllystä löytyi ja sen ajan suosikki The Crash heitti vielä keikoilla coverina.
Teemu Brunilahan on ihan jäätävä Bowie-fani. Vaikutteet kyllä kuuluu tuon bändin musiikissa
Hartwall-areenalla mun edessä istui Brunilan kaksoisolento. Oli ite. Siis Bowieta katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ch-ch-ch-ch-changes
Lisään vielä että ainut mikä silloin harmitti, oli se ettei Bowien alkuperäisessä biisissä kuulunut Shrekin tyttöystävän Fionan kirkumista. Lapsen mieli :D
Ei ollut sama tämä lisääjä