Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia Handelsbankeniin kirjautumisessa vai onko tilini kaapattu?

Vierailija
13.09.2022 |

Jotain hämärää on nyt meneillään, kun jo monta viikkoa on mennyt häiriöiden kanssa. Ensin lakkasi toimimasta vahvista sovellus. Ei tunnistanut enää käyttäjätunnusta ja tunnuslukuani. Tuolloin vielä mobiilipankkini toimi ja keskustelin ongelmasta viestein pankin kanssa. Ei auttanut pankin neuvot, ei edes apin poisto puhelimesta. Ei suostu avaamaan uutta puhelimeeni. Nyt on sama ongelma verkkopankin kanssa. Myös se lukittautui, eikä avaudu pankin lähettämän koodin avullakaan. Mitä hittoa?

Onko tämä joku yleinen ongelma? Alussa oli apissa tiedote, että selaimen kautta on ongelmia verkkopankkiin pääsyssä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siis jatkunut yli kaksi viikkoa. Olisin todellakin pulassa, ellei minulla olisi myös toisen pankin asiakkuutta. ap

Vierailija
2/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kaappasin sen, sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pankkiin selvittämään asia, itsellä ei ainakaan ole ollut tällaisia ongelmia

Vierailija
4/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pankkiin selvittämään asia, itsellä ei ainakaan ole ollut tällaisia ongelmia

En tiedä, pystynkö selvittämään asiaa pankissa, kun passini on vanhentunut vajaa 10 v sitten, eikä minulla ole virallista henkilökorttia, ainoastaan ajokortti.

Vierailija
5/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, pystynkö selvittämään asiaa pankissa, kun passini on vanhentunut vajaa 10 v sitten, eikä minulla ole virallista henkilökorttia, ainoastaan ajokortti.

t. ap

Vierailija
6/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita Handelsbankenin asiakkaita?

Vierailija
7/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä se viikko sitten toimi ihan normaalisti. Nyt en ole kokeillut.

Vierailija
8/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa, mutta Fölin (Turun joukkoliikenne) nettikaupassa on ollut viime aikoina ainakin  huomautus, että Handelsbankenin verkkomaksuissa on ongelmia. Mulla ei ole siellä tiliä, mutta on osunut silmään, kun on siinä etusivulla heti. Oli viime viikolla kun kävin ja oli myös hetki sitten.

Joten ehkäpä siellä jotain laajempia ongelmia on.

Vierailija
9/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti toimii ainakin mobiili ja vahvista. Netin kautta käytin noin viikko sitten ja toimi sekin. Myös kortti toimii.

Jos sulla ei ole passia, tai henkkaria niin hanki nyt hyvänen aika jompi kumpi :D Johan siitä on toitotettu vuosia, että esim ajokortti tai kela-kortti ei riitä.

Vierailija
10/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisesti toimii ainakin mobiili ja vahvista. Netin kautta käytin noin viikko sitten ja toimi sekin. Myös kortti toimii.

Jos sulla ei ole passia, tai henkkaria niin hanki nyt hyvänen aika jompi kumpi :D Johan siitä on toitotettu vuosia, että esim ajokortti tai kela-kortti ei riitä.

Ei viitsisi pelkän pankin törttöilyn takia hankkia passia. Pystyn tunnistautumaan toisen pankkini sovelluksella. ap