Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomen poisto, plasma pen menetelmä

Vierailija
13.09.2022 |

Elikkäs onko kokemuksia luomien poistosta plasma penillä? Kiinnostaisi. Näin mainoksen, että tällä tyylillä yhden luomen poisto maksaisi 60 e ja lisäluomet 40e /kpl ja ajan voisi varata vaikka jo tälle viikolle!

Kasvoista haluaisin poistattaa pari häiritsevää luomea, mutta arvet mietityttää. Muitakin luomenpoistokokemuksia/ kommentteja saa tähän jakaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikatin kasvoista 3 häiritsevää luomea,muttivat muotoa Itä-Keskus ykstyinen plk.2015. Maksoin itse ja kela korvaus minimi.Paikalis pudutus ja arpia ei näy. Säästin rahaa yli vuoden siihen. Joka ikisen haisevan kaljatölkin nostin ja vein lidi.Pullo pantti rahoista 1v. kerty leikkaukseen 250e. Loput sihen säästin niukasti eläen. Aina kyse valinoista mihin rahansa laitaa.

Vierailija
2/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko plasmalla poistattaa oman kyrvän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosairaalassa muistaakseni voi poistaa noin tonnilla 50 luomea. En tiedä tekniikoista, mutta olen tuota harkinnut.

-moleman

Vierailija
4/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö, eikö tätä plasma pen tekniikkaa siis kukaan palstaharrastaja oo kokeillut?

Vierailija
5/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi etenkään kasvoista tuolla menetelmällä poistattaa. Siis kuka sen poiston tekee? Kosmetologi, sairaanhoitaja vai lääkäri? Itse poistatin kasvoista plastiikkakirurgilla kaksi luomea. Luomet lähetettiin patologille tutkittavaksi. Miten tuolla plasmapenillä poistetut luomet vodaan tutkia? Minulle ei jäänyt mitään arpia, vaikka kumpaankin piti laittaa kolme tikkiä. Kallistahan se on, yhteensä meni n. 300 euroa.

Vierailija
6/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä uskaltaisi etenkään kasvoista tuolla menetelmällä poistattaa. Siis kuka sen poiston tekee? Kosmetologi, sairaanhoitaja vai lääkäri? Itse poistatin kasvoista plastiikkakirurgilla kaksi luomea. Luomet lähetettiin patologille tutkittavaksi. Miten tuolla plasmapenillä poistetut luomet vodaan tutkia? Minulle ei jäänyt mitään arpia, vaikka kumpaankin piti laittaa kolme tikkiä. Kallistahan se on, yhteensä meni n. 300 euroa.

Tärkeitä huomioita!

Kyseessä on siis kauneushoitola ja hoidon tekijä on nettisivun tietojen mukaan esteettinen sairaanhoitaja.

Käsittääkseni niitä luomia ei voi tässä tosiaan jatkotutkia eli mitään epäilyttäviä luomia tällä tyyliin ei tosiaan voi poistaa.

Vierailija
7/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko plasmalla poistattaa oman kyrvän?

Se on syylä. 

Vierailija
9/11 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasma pen on sama kuin kuumennat nuppineulan tulikuumaksi ja poltat sillä jonkin ihon kohdan.

En tiedä onko miten tarkaa hommaa. Luottaisin laaseriin enemmän.

Vierailija
10/11 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no onpa nyt taas.... En kyllä parin sadan säästön takia alkais koekaniiniks mihinkään tuommosiin! Paljon mieluummin laser.

Vierailija
11/11 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, anyone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän