Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostavat apteekin kalliita perusvoiteita, kun Prisman halvin ajaa saman asian?

Vierailija
13.09.2022 |

Luulevat vissiin että siinä on jotain hienompaa ja tehokkaampaa kun oikein apteekki myy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOdellakin tämä. Siellä Prisman hyllyssä on monta halpaa hajusteetonta kosteusvoidetta, jos sellaista haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla varmaan ajaakin, mut mä herkkäihoisena olen saanut allergisia oireita markettivoiteista. En sitten enää uskalla kokeilla mitään muuta kuin apteekin luottotuotetta

Vierailija
4/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että Prisma voi olla kaukana tai mutkien takana, ellei ole auto tai asu lähellä.

Vierailija
5/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla varmaan ajaakin, mut mä herkkäihoisena olen saanut allergisia oireita markettivoiteista. En sitten enää uskalla kokeilla mitään muuta kuin apteekin luottotuotetta

Apteekin tuotteista voi myös saada allergisia reaktioita, ei se että joku myydään apteekeissa estä saamasta reaktiota, jopa allergialääkkeistä voi saada esimerkiksi anafylaksiaa. Monia voiteita myydään apteekeissa ja marketissa ihan samalla nimelläkin.

Vierailija
6/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä, mutta monesti ne apteekin perusvoiteet ovat tehokkaampia kosteuttamaan ihoa mikäli kärsii esim. atooppisesta ihosta. Mikäli on perusterve iho, niin ihan vapaasti voi käyttää marketin halvinta rasvaa tai olla käyttämättä kokonaan. 

Vierailija
7/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provohan tämä, mutta monesti ne apteekin perusvoiteet ovat tehokkaampia kosteuttamaan ihoa mikäli kärsii esim. atooppisesta ihosta. Mikäli on perusterve iho, niin ihan vapaasti voi käyttää marketin halvinta rasvaa tai olla käyttämättä kokonaan. 

Noh. Isolta osin ajatus apteekin nimenomaan "PERUSvoiteesta" on harhaa. Acqualanit yms. on kasvoille ihan karmeata tavaraa. Vaikeita iho-ongelmia ollut koko elämän ja apteekin PERUSvoidetta ei varsinkaan akneiholle pitäisi laittaa lainkaan.

Mutta apteekissa myydään paljon muutakin kuin perusvoiteita. esim. sarjoista vichy ja cerave ostan anti-komedogeenisiä voiteita jotka sopii akneiholle.

Vierailija
8/8 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketissa on ihan hyviä perustuotteita, mutta apteekissa on laajempi valikoima (hajusteettomia) tuotteita esim atoopikolle, psoriaatikolle. Plussaa myös kun saa isoja pulloja nii ei lopu heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä