Haluaisitko käydä nakukylpylässä?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
On minunkin asuinmaassani. Ei kiinnosta sellaiset.
Joo totta ympäri Keski-Eurooppaa ja myös Itä-Euroopasta löytyy mutta harvemmin
Jos Suomessa olisi sellainen, niin siellä olisi varmaan kaikki +50v Kaljamaha-Kalevit. Siispä vastaan EN.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa olisi sellainen, niin siellä olisi varmaan kaikki +50v Kaljamaha-Kalevit. Siispä vastaan EN.
Mun ymmärtääkseni ainakin Saksassa niissä käy niin naiset kuin miehet ja kaikenikäiset
En oikeastaan. Suurin osa alastomista ihmisistä on sangen epämiellyttävän näköisiä. Jotkut vieläpä siinä määrin, että heitä on vaikea saada pois mielestään (valokuvamuisti).
Kyllä. Haluaisin käydä siellä nussimassa, oikein olan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ymmärtääkseni ainakin Saksassa niissä käy niin naiset kuin miehet ja kaikenikäiset
Siellä ihmiset osaavat ehkä käyttäytyä fiksusti. Täällä jäädään tuijottamaan kuola valuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ihmiset osaavat ehkä käyttäytyä fiksusti. Täällä jäädään tuijottamaan kuola valuen.
Joo alastomuus on hyväksytympää siellä
jos saisin olla sielä kahden vaikka jonkun entisen hyväkroppaisen koulukiusaajattareni kanssa ja hänellä olisi side silmillä eikä olisi missään vahtikameroita eikä muita paikalla
Olen käynyt joskus n. 25 vuotta sitten. Autoiltiin Itävaltaan ja paluumatkalla Saksassa yövyttiin hotellissa jossa oli kylpylä samassa. Uikkarit päällä olin, ei olisi tullut mieleenkään nakuilla. Ei se nyt niin ihmeellinen paikka ollut, osa nakuili osa ei.
Vaimo ja sukulaiset voisi paheksua ja omat lapset ja naapurit, työkaverit jne...
Syyttäisivät
Vaimo kostaisi jotenkin
Niin en taida haluta
Siinä 15-vuotiaana tuli käytyä Saksassa ns. turkkilaisessa kylpylässä. Kaikki siis alasti ja sekasauna kyseessä. Oli aika tuskaa istuskella kun siihen vastapäätä tuli sellainen n. samanikäinen hyvin muodostunut tyttö joka vaan hymyili ja katseli mua siinä lauteilla eikä mitenkään jalat ristissä.
Joten joo, olisi kiva mennä sellaiseen taas.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt joskus n. 25 vuotta sitten. Autoiltiin Itävaltaan ja paluumatkalla Saksassa yövyttiin hotellissa jossa oli kylpylä samassa. Uikkarit päällä olin, ei olisi tullut mieleenkään nakuilla. Ei se nyt niin ihmeellinen paikka ollut, osa nakuili osa ei.
Monissa paikoissa ei saa käyttää uikkareita että aika erikoista että tuossa pikassa sai. Miksi ei olisi tullut mieleenkään nakuilla?
Vierailija kirjoitti:
Siinä 15-vuotiaana tuli käytyä Saksassa ns. turkkilaisessa kylpylässä. Kaikki siis alasti ja sekasauna kyseessä. Oli aika tuskaa istuskella kun siihen vastapäätä tuli sellainen n. samanikäinen hyvin muodostunut tyttö joka vaan hymyili ja katseli mua siinä lauteilla eikä mitenkään jalat ristissä.
Joten joo, olisi kiva mennä sellaiseen taas.
Miksihän tätäkin alaopeukutettiin? Saksassa on ollut vuosikymmeniä hyvin laaja ja avoin nudistikulttuuri ja sama homma on ollut erilaisten julkisten saunojen ja kylpylöiden suhteen. Siellä on julkaistu tästä jopa teemalehtiä ja videoita ja alan klubejakin ollut. Nykyään en tiedä tarkemmin, omat kokemukset ovat 1990-luvun alusta teininä.
Suomessakin oli aikanaan mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Joo Katinkullan saunamaailma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitte l a ardiperse kukkahattutädit kielsivät sen
90 luvulla Suomessa oli vielä höyrysaunoja joissa kaikki oli sekaisin. Muistan nuorena miehenä kun sinua oli todella paljon saunassa, mutta läheltä erotin jotain, ja kuulin. Kaksi virolaista hehkeää naista istuivat molemmille puolelleni, varmaan tahallaan ja juttelivat siinä. Itse olin koko ajan "älä rupea kiltti muna seisomaan, älä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitte l a ardiperse kukkahattutädit kielsivät sen
Häpesivät itseään niin piti kieltää toisilta.
On minunkin asuinmaassani. Ei kiinnosta sellaiset.