Nyt tuli järkyttävän iso sähkölasku.
Edellinen sähkölasku oli
27:- ja viimeisin on
41:-
Järkyttävän paljon nousi
sähkölasku.
Kulutus oli n 178 kwh.
Mitä tähän sanotte?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasujat jotenkin kuvittelevat, että sähkön hinnan nousu ei juurikaan näy heillä, kun tuijottavat vaan omaa sähkölaskua. Kyllä tulee näkymään yhtiövastikkeissa ja vuokrissa. Ei kerrostaloissakaan ole ilmaista asuntojen ja veden lämmitys.
Totta, minä ainakin jouduin nostamaan sijoitusasuntoni vuokraa, koska yhtiövastike nousi.
Tuoko on järkyttävän iso? Jos ei tuohon ole varaa, niin kannattaa miettiä uudestaan budjetit ja tulonlähde.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloasujat jotenkin kuvittelevat, että sähkön hinnan nousu ei juurikaan näy heillä, kun tuijottavat vaan omaa sähkölaskua. Kyllä tulee näkymään yhtiövastikkeissa ja vuokrissa. Ei kerrostaloissakaan ole ilmaista asuntojen ja veden lämmitys.
Voi, voi, kun joku taas luulee tietävänsä mitä kerrostaloissa kuvitellaan.
Kauanko jaksat spämmätä tätä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt sähkölasku 14e ja vastike 90e. Siinä on aika paljon nostamisen varaa ennen kuin olen pulassa. Olen viimeiset 10 vuotta säästänyt aika paljon rahaa kun ei ole ollut velkaa, lapsia, eikä autoa.
Tänään tuli sähkölasku 27€ sisältää sähkönsiirron. Hihittelen sänkyllä ja kahvia nautin. Ihmiset paniikissa tulevia sähkölaskuja. En stressaa laskuista. Nauran hihittelen ainoastaan. Onnellinen kerrostaloasukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt sähkölasku 14e ja vastike 90e. Siinä on aika paljon nostamisen varaa ennen kuin olen pulassa. Olen viimeiset 10 vuotta säästänyt aika paljon rahaa kun ei ole ollut velkaa, lapsia, eikä autoa.
Wähänx köyhä elämä mutta hyvä että ite tykkäät.
Minäkin istun pikku yksiössä yksin rahakasan päällä hihittämässä. Ikkunan tukin foliolla ja patjalla niin säästyy lisää sähköä. Pimeässä istun ja hihitän.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön osuus kerrostalon kuluista on minimaalinen. Korjaukset, huolto, isännöinti, kiinteistövero, lämmitys, vesi,siivous jne vie paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Harva kerrostalo lämpiää sähköllä.
Valoja päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkön osuus kerrostalon kuluista on minimaalinen. Korjaukset, huolto, isännöinti, kiinteistövero, lämmitys, vesi,siivous jne vie paljon enemmän.
Taloyhtiönne lämmitetään todennäköisesti jollakin energialla.
Älä märise, mulla rivitalokämpässä on 70 euroa sähkölasku, josta 40 euroa siirtoa. Jääkaapin ja pakastimen lisäksi en juurikaan käytä jatkuvasti sähköä, puhelimen lataan kerran päivässä. Uunia lämmitän kahdesti viikossa, syön mikrossa lämmitettäviä tähteitä ja kylmiä ruokia. Saunon 2 krt/kk, suihkussa käyn pikapikaa joka päivä. Pyykään pari-kolme kertaa kuukauteen. Todella harvoin on muut laitteet päällä. Lämmitys kuuluu vuokraan. Tästä alkaa olla jo todella hankalaa nipistää lisää, aivan askeettisestikaan ei tee mieli elää.
Hihittelijä sänkyllä kirjoitti:
Tänään tuli sähkölasku 27€ sisältää sähkönsiirron. Hihittelen sänkyllä ja kahvia nautin. Ihmiset paniikissa tulevia sähkölaskuja. En stressaa laskuista. Nauran hihittelen ainoastaan. Onnellinen kerrostaloasukas.
Mukavan oloinen ihminen olet.
Hihittelijä sänkyllä kirjoitti:
Mukavan oloinen ihminen olet.
Tässä valehteluketjussa se sähkölasku on aina nimenomaan 27 euroa. Sattumaako?
Minä istun patjalla jonka sisään olen sullonut seteleitä jo vuosia. Yksikseni hihittelen ja rahakasan päällä piereskelen kynttilänvalossa niin että saan sähkölaskun vieläkin pienemmäksi.
Tuohan on vuorokauden kulutettu määrä, onhan?
En ole vielä saanut seuraavaa laskua, mielenkiinnolla odotan. Sähkön ja veden kulutusta olen vähentänyt reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin istun pikku yksiössä yksin rahakasan päällä hihittämässä. Ikkunan tukin foliolla ja patjalla niin säästyy lisää sähköä. Pimeässä istun ja hihitän.
Ei sentään huoneistokohtaista vesimittaria suinkaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään huoneistokohtaista vesimittaria suinkaan ole?
En käytä vettä kotona, juon ja pissaan työpaikalla. Hihihihi!