Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ootte kasvattaneet tai kasvatatte omaa hiusväriä. Niin miten saatte hiukset tuuheiksi?

Vierailija
13.09.2022 |

Itellä menee ihan päätä myöden. Vasta 5cm omaa väriä ja ihan littana. Ei sovi yhtään itelle.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaat, että raidat tms tekee tuuheamman näköisiksi? Vai mitä meinaat?

Ihan samat hiuksethan ne on...

Vierailija
2/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjääminen muuttaa hiuksen rakennetta, joten ei ole samat hiukset. Lisäksi vaalennettu hius on usein kuivempi eikä rasvoitu niin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee vaalennetut hiukset tuuheammaksi. Kai se vaalennus pilaa hiusta ettei ole niin sileä.

Mulla tupeeraus tai kihartaminen vaan auttaa omiin hiuksiin.

Vierailija
4/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla luonnostaan hyvin paksut hiukset. Raidat tekee ne silkkisiksi ! Jännä, ehkä jopa "latistaa" hieman mutta ei yhtään haittaa kun tuota karvaa tosiaan on..

Vierailija
5/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytä hiuspuuteria. Ongelma ratkaistu. Voi luoja

Vierailija
6/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minulla vaaleat raidat tekee tukasta paljon tuuheamman ja karheamman ja on näin ollen helpommin laitettavissa ja siistimpi. Minulla on aika paksut hiukset, mutta todella liukkaat luonnostaan.

Vierailija
7/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tekee. Vaalennusaine vähän avaa hiuksen suomurakennetta, jolloin sen halkaisija on isompi. Suomalaisilla monellahan on ongelmana ilman käsittelyjä "liian hyväkuntoinen hius" eli sellainen super sileä silkkinen ja lasimainen. Sellaisesta koostuva tukka näyttää ohuelta vaikka hiuksia olisi paljonkin, kun makaa niin litteänä päänahkaa vasten. Lisäksi liukkaassa tukassa ei tahdo muotoilut pysyä, hiuskorut ja ponnarilenkit liukuu alas jne. 

Itselläni pääsyy miksi värjään tukkaa ei ole väri, vaan tuo vaikutus rakenteeseen.

Vierailija
8/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo/hiuspuuteri.

Vierailija
9/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käytä hiuspuuteria. Ongelma ratkaistu. Voi luoja

Auttaa vain aika lyhyeen tukkaan ja yleensäkin vain tyveen. Saman eli pienen tyvikohotuksen mutta tehokkaammin saa vanhanaikaisella tupeerauksella ja lakkaa päälle. Mutta ne latvat voi silti näyttää liukkaalta ohuelta lirulta jos on pidempi tukka. 

Käytännössä mulla ainakin jos ei ole väriä, ja lasimainen hius, niin on pakko sitten föönäillä muotovaahtojen kanssa tuuheaksi ja lakata, tai muuten ei näytä hyvältä.

Vierailija
10/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuivattavampaa shampoota. Vaikka syväputsaria.

Vierailija
11/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasuihke auttaa ainakin minulla. 

Vierailija
12/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia on siis paljon ja on suht paksut. Mutta oma väri tuntuu liukkaammalta mitä latvat vaikka omaan laineikkaan hiuksen. Tykkään kuitenkin pitää suorana. Eli föönaan suoraksi. Mutta juuri on ja pysyy littanana. Ottaisin raitoja taas mutta ei rahaa kampaajaan ole.

Ap

Vierailija
13/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ostaa kaupasta kuin alkaa itse kasvattamaan.

Vierailija
14/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia on siis paljon ja on suht paksut. Mutta oma väri tuntuu liukkaammalta mitä latvat vaikka omaan laineikkaan hiuksen. Tykkään kuitenkin pitää suorana. Eli föönaan suoraksi. Mutta juuri on ja pysyy littanana. Ottaisin raitoja taas mutta ei rahaa kampaajaan ole.

Ap

Oletko siis kokeillut tyveen mitään karhentavia tuotteita? Mainitut hiuspuuteri ja kuivashampoo, tyvisuihkeet, muotovaahto jne.

Vierailija
15/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta ainoastaan latvoihin toimii mulla, oma väri nyt pari vuotta.

Vierailija
16/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala vaihe jos osa hiuksista on vielä värin peitossa ja osa ei. Itse nyt kasvattanut värin pois ja hiukset ala-selkään asti. Käytän tuuhentavaa laadukasta shampoota ja huuhtelen hiukset sellaisella voimakkaalla paineella (voi säätää suihkupäästä) sitten hyvä föönaus tyveen. Ihan on ilmavat hiukset ainakin pari päivää.

Vierailija
17/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian hoitavat tuotteet. Värjäämätön (ja etenkin uusi)hius tarvitsee vähemmän.

Katso, että värjätty latva saa tarvitsemansa kosteuden, mutta shampoo pitää vaihtaa johonkin muuhun. Kokeile jotain ihan tavallista shampoota tai volyymishampoota.

Vierailija
18/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozellin texturizing spray

Vierailija
19/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin hiukset lyhyeksi. Ei tarvi kun vähän föönata ja näyttää kuin olisi 10 kertaa enemmän hiuksia.

Vierailija
20/27 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun naiset aina hurahtaa milloin mihinkin yrittäessään päästä edellisen toimintatavan ongelmista, mutta aina se uusi toimintatapa tuo uusia ongelmia.

" Yyh mulla on kauhee juurikasvu, yyh mun hiukset meni pilalle värjäyksestä, yyh mun hiukset on värjäämättöminä ihan litteet, yyh mun hiukset ei oo niin kuin Jennifer Lopezilta"

Miksi te naiset stressaatte kaikesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan