Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12 000€ laina pienen palkan takia?

Vierailija
13.09.2022 |

Onko sen arvoista? Eli minulla on työpaikka valmiina jos menen kouluun ja opiskelen 2 vuotta lähihoitajaksi. Palkka tulisi olemaan todella korkea, 740€ kuukaudessa. Mutta joutuisin ottamaan 12000€ lainan saadakseen vuokran maksettua sen kahden opiskeluvuoden ajan. Onko se sen arvoista?`

Vuokraantaja on myös todella vihainen, Etelä-Amerikassa asuva ihminen kyllä mutta silti tulee tekemässä vuosittain tarkastuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen arvoista.

Vierailija
2/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vuokranantaja haluaa tehdä tarkistuksia. Olisiko mahdollista vaihtaa asuntoa? En kyllä varmaan itse ottaisi noin isoa lainaa, vaan yrittäisin rahoittaa opinnot muuten, jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta

Vierailija
4/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vuokranantaja haluaa tehdä tarkistuksia. Olisiko mahdollista vaihtaa asuntoa? En kyllä varmaan itse ottaisi noin isoa lainaa, vaan yrittäisin rahoittaa opinnot muuten, jos mahdollista.

Hän tekee vuodessa yhden tarkastuksen jokaiseen omistamaansa asuntoon (12 asuntoa ja kaikki samalla paikkakunnalla Suomessa), yleensä käyttää jotain sanaa kuten viemärien tarkastus ja puhdistuksen jonka hän tekee itse.

Vierailija
5/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 10000 lainaa että saan talven sähköt ja muun kallistuvan elämisen maksettua.

Vierailija
6/6 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole nimeltään opintolaina? Monihan sitä ottaa, kun ei voi muuten opiskella.