Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan näyttää hyvälle miesten takia

Vierailija
12.09.2022 |

Jos maailmassa olisi vain naisia en välittäisi mille näytän. N22

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet edes rehellinen. Niin suurin osa naisista haluaa. Ehkä sitten keski-ikäisenä rupsahtaneena eivät enää välitä ja siinä vaiheessa onkin jo mies nalkitettu ja lapset pantu alulle, niin ei tarvitse enää miehiä miellyttää. 

Vierailija
2/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.   tykkäätkö kun miehet haluaa sua petikaveriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa, paitsi lesbot. Jotka väittää muuta, valehtelee. Samoin kuin miehet haluavat näyttää hyvältä naisten takia. Sellainen on ihminen, ja rakkauden löytäminen on meille se suurin toive elämässä. Joten ei siinä ole mitään hävettävää että yrittää näyttää puoleensavetävältä vastakkaisen sukupuolen silmissä, häpeällisempää on olla yrittämättä. Jokainen täällä yrittää löytääkseen (ja pitääkseen) mahdollismman tasokkaan kumppanin. Joka kuvittelee jotain muuta, harhailee. Elämä ja ihmiset on loppupeleissä aika yksinkertaisia, miesten ja naisten motiiveissa ei ole mitään eroa tässä asiassa eikä monessa muussakaan asiassa.

Vierailija
4/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kukin tyylillään

Vierailija
5/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Vierailija
6/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kovin raskasta väkipakolla yrittää miellyttää muita; ikäänkuin me miehet olsimme kaikki samaa mieltä siitä, miltä nais(t)en tulisi näyttää. - Itse pidänkin monesti huoamttavasti enemoi naisista jotka uskovat ja luottavat omiin valintoihinsa ja päätöksiinsä, eivätkä väkisin yritä miellyttää jotain kuviteluta (mies)yleisöä;  ymmörtämättä, että kumartaessaan tosille pyllsitävät toisille.

Sinkkumies

PS: Ensi kerralla sitten vähän mielikuvituksellisempi provo

Vierailija
7/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa.   tykkäätkö kun miehet haluaa sua petikaveriksi?

Tykkään tunnen oloni silloin viehättäväksi.

Vierailija
8/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethuora et professori.

Vierailija
9/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, elämän haaskausta. Billua miehet vaan kyttää, heille kelpaa kaikki naiset, kaikki haravan ja luudan väliltä, ei ne pimeässä välitä miltä Billu näyttää tai naama.

Vierailija
10/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa näitä miesten typeriä provoja

Vierailija
11/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen että loppupeleissä haluat näyttää hyvältä siksi että miehiltä saamasi huomio saa sinut tuntemaan itsesi jotenkin paremmalta. Miehen saamiseksi intiimiin suhteeseen tuota vaivannäköä harvemmin tarvitaan, jos et nyt ihan karmea suohirviö ole.

Vierailija
12/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin tilannetta, jossa kaikki miehet ymmärtäisivät näyttää hyviltä, nuorilta ja hoikilta juuri minun vuokseni. 

N

Vierailija
13/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ihana ja kauniiden naisten kanssa on kiva jutella ja viettää aikaa, voi kun kaikki naiset olisi kauniita Lihavat ja ei niin kauniit naiset voi pysyä poissa silmistäni ettei päivä mene piloille.

M28

Vierailija
14/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisin tilannetta, jossa kaikki miehet ymmärtäisivät näyttää hyviltä, nuorilta ja hoikilta juuri minun vuokseni. 

N

ihanaa.      pääsiskö sit sun petikaveriksi?

Vierailija
15/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

ihanaa.      pääsiskö sit sun petikaveriksi?

Pääset toki

T. Niilo

Vierailija
16/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen että loppupeleissä haluat näyttää hyvältä siksi että miehiltä saamasi huomio saa sinut tuntemaan itsesi jotenkin paremmalta. Miehen saamiseksi intiimiin suhteeseen tuota vaivannäköä harvemmin tarvitaan, jos et nyt ihan karmea suohirviö ole.

Ei naiselle suhteen saaminen ole itsestäänselvyys. Haluan tasokasta miestä rinnalle.

Vierailija
17/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas laittaudun naisten takia, tuntuisi pahalta näyttää resuisemmakta kuin muut. Surettaa ihan mieheni puolesta, kun kotona en sitten jaksakaan panostaa.

Vierailija
18/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa edes miesten takia. Työhaastattelua tms. itselleni hyödyllistä tilaisuutta varten voin pynttäytyä.

Joskus olen ajatellut, että saattaisin saada positiivisia asioita jos olisin nätimpi, mutta olen jaksanut panostaa ulkonäköön vain yhden päivän, ja siihen into lopahtanut.

Olen tavallisen sievä laitettuna. Muuten aika näkymätön.

N41

Vierailija
19/19 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä niin nuori. Olet selvästi feikki. Minä meikkaan vaan itseäni varten laitan pillifarkut jalkaan myös itseäni varten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme