Olen yksinäinen ja kaipaan kavereita
Olisiko mulle yhtään kaveria täälä joka haluais tutustua? Asun etelässä ja käyn vaa töissä mutta olisi kiva saada sosiaalisia suhteita. Harrastelen liikuntaa käyn salilla ja oon ihan mukava sosiaalinen tyyppi, hiukan ujo alussa.
Kommentit (31)
Osta nyt viimeinkin se pelikonsoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ite.. mä en juo alkoholia ja mulla ei ole niitä ongelmia.. mee keskenäs vaan!!
Siis eikö sulla ole varaa juoda vai mistä kiikastaa?
Ei kyllä oikein ole koska maksan velkaa ja lyhennän enkä halua juoda.. miksi pitäisi juoda.. oletko sekaisin?
Emmä jaksa tällästä.. kavereita ei vain löydy ehkä joskus.. käy töissä ja urheilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ite.. mä en juo alkoholia ja mulla ei ole niitä ongelmia.. mee keskenäs vaan!!
Ei kyllä oikein ole koska maksan velkaa ja lyhennän enkä halua juoda.. miksi pitäisi juoda.. oletko sekaisin?
Baarissa saat seuraa ja voi siellä naisiakin tavata. Ja kun rahat ja työ on juotu niin AA:ssa on lisää kavereita.
Oletko kokeillut jotakin harrastusta tai vapaaehtoistoimintaa? Niistä voisi löytyä kavereita.
Postipoikana yöllä työskentely ei ole mikään valtion virka. Vieläkö Allu sun ruosteinen mazda jaksaa kulkea?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut jotakin harrastusta tai vapaaehtoistoimintaa? Niistä voisi löytyä kavereita.
En ole kokeillut harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarissa saat seuraa ja voi siellä naisiakin tavata. Ja kun rahat ja työ on juotu niin AA:ssa on lisää kavereita.
Mee vaan ite baareihin.
Meinaatko ruveta kilpailemaan jossain urheilulajissa?
Allulle nyt kavereita ja sassiin!! Niin ja nainen! Ja parempi auto!