Ozempic loppu, painno noussut 3kg kahdessa viikossa
Kommentit (146)
Aivan hirveitä kommentteja täällä :o Mitä väliä jos joku käyttää laihdutuslääkkeitä ja saa niiden avulla kilot pois? Eiköhän jokainen olisi laiha jos se olisi niin helppoa :)
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveitä kommentteja täällä :o Mitä väliä jos joku käyttää laihdutuslääkkeitä ja saa niiden avulla kilot pois? Eiköhän jokainen olisi laiha jos se olisi niin helppoa :)
Noiden kommentoijien ainoa saavutus elämässä on se, etteivät ole lihavia. Siitä sitten pitää ottaa kaikki ilo irti, kun ei ole mitään muuta, millä voisi keulia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt naurettavaa, että ihminen on niin selkärangaton, että omaan käytökseen ei pysty vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannattanut opetella syömään järkevästi?
No sehän se lääkkeen tarkoitus juat on poistaa mielihaluja ja pienemmät annoskoot kun wi tee mieli syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt naurettavaa, että ihminen on niin selkärangaton, että omaan käytökseen ei pysty vaikuttamaan.
Niinku juopot narkit ja masentuneetkin. Kumma on homma.
Näin diabeetikkona joka tarvitsee tuota lääkettä ihan sairauden hoitoon ällöttää lukea näitä kommentteja. Jos elämäsi ainoa saavutus on laihuus, ei siinä ole hirveästi kehumista!
Mulla ei Ozempic ole edes vaikuttanut painoon mitään, mutta alentaa tehokkaasti verensokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän säkään pysty olemaan kirjoittamatta pskaa täällä. Yritä edes.
Olen2 D, siis diabeetikko, ja kyllä oli etsimistä että sain lääkkeen taas 4 viikon ajaksi.
En voi käyttää metformiinia, sain siitä myrkytyksen, olin sairaalassa kuukauden pari
talvea sitten, uusi lääke tuli markkinoille ja sain sitä diabeteslääkäriltä
joka teki anomuksen Kelalle että sain osan lääkekorvaus oikeuteen.
Ja kriteeri oli juuri se että metformiinia ei voi käyttää, olisin kuollut jos en
olisi päässyt sairaalaan, onneksi mies oli kotona kun menin tajuttomaksi laktaatista.
Minusta on hävytöntä että ylipainoiset ihmiset käyttää tätä lääkettä tai muuta
että todelliset tarvitsijat jää ilman?? Käyttäkää järkeä, jos sairastutte eikä
ole saatavissa apua, mitä sitten teette??
Naurettavaa, että kakkostyypin diabeetikot märisevät, miten "läskit" on vieneet heidän lääkkeensä. Se teidän diabetes on ELINTASOSAIRAUS, joka on tullut siitä, että olette syöneet itsenne lihaviksi ettekä ole edes yrittäneet tehdä asialle mitään, jolloin on kehittynyt sairaus nimeltä kakkostyypin diabetes! Nämä teidän parjaamat "läskit" sentään yrittää tehdä asialle jotain, ennenkuin sairastuvat siihen teidän diabetekseen.
Eriasia, jos teillä ois ykköstyypin dm, se on asia jota ei voi itselleen syömällä hankkia. Mutta 2-tyypin dm on tasan ja vain syömällä hankitty elintasosairaus eikä mitään muuta.
Kuuleppa nyt kun olet noin kaikkitietävä, minä olen saanut sen geeniperimänä, 50 vuotiaana
se on tutkittu. Ja et voi näkemättä ketään alkaa haukkua läskiksi, minä olen ihan normipainoinen
nainen, liikun paljon, ajan mm. pyörällä joka pv. kuukaudessa tuleen 200 km vähintään ja kuntosalissa
erikseen muut jutut. Joogassa olen käynyt 30 vuotta. Kävellyt työhön talviaikaan 10 km joka työpäivä.
Syönyt terveellisesti. Että mitä vielä voisi tässä luetella. No en polta, enkä juo.
Jos pystyt samaan, ole tyytyväinen, sekä pidän tuollaista kirjoittajaa aivan tiettämättömä toljakkeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko laihduttaa ihan terveellä tavalla?
Varmasti kannattaisi mutta vippaskonstit on mammojen suosiossa. Siksi ne kilot tulee aina takaisin.
laiska perse sohvassa kiinni on mukavampaa laihduttaa
Mullapa ei ole sohvaa. Harrastan liikuntaa vähintään 4 h päivässä, se on minulle työ. Kuinkas paljon sinä harrastat liikuntaa?
Aivan, et kehtaa kertoa: 0 h päivässä! Jos ei oteta lukuun röökin hakemista alakerran kiskalta...
Vierailija kirjoitti:
Läskit taas tekosyineen selittämässä. Oi koska tää muuttuu, ei varmaan koskaan.
Kerropa oma ruokapäiväkirjasi ja liikuntasi per päivä. Katsotaan kumpiko liikkuu enemmän ja syö terveellisemmin ja kevyemmin.
Aivan, et kehtaa sillä syöt pelkkää makkaraa ja liikunta on munkkien hakeminen lähikaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jotta pysyisit painossa, joudut käyttämään lääkettä loppuelämäsi.
Jossain vaiheessa pettää joko maksa tai munuaiset, saattaa kaduttaa.
Mikä siinä muuten on, ettei aikuinen ihminen siedä nälän tunnetta? Syö ja juo mitä sattuu ja vetää lääkkeitä itsekurittomuuteensa.
Surullista.
Sinä itse et siedä viinan puutetta edes sekuntia. säälittävää. Kossua aamusta iltaan, liköörejä, kaljaa, sidukoita. Et vain pysty elämälläsi tekemään muuta kuin pämppäämään. Kela maksaa. Vielä on viinakauppa 2 h auki. Äkkiä niin ehdit!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin selkärangaton ettei pysty hillitsemään edes syömisiään.
Entäpä sinä jolla ei ole itsekuria edes tuntia olla juomatta kossua? Miten selkärangaton itse olet?
Ap hyvä, mitä sinä oikein ahdat kitusiisi, että pysyt noin lihavana? Siis tosi ongelmahan sinulla varmasti on, en väheksy enkä ilkeile. En ehkä pysty oikein ymmärtämäänkään, koska mulle lihavuus on sitä, että en mahdukaan enää niihin lempifarkkuihini. Ja sitten taas laihdun jossain vaiheessa takaisin..
Mutta on siinä varmasti kuitenkin ihan samaa kuin sinullakin. Syöminen ei vastaa sitä tarkoitusta, mitä varten se on. Syön muuta kuin kehon ravitsemista varten. Ja se ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, mitä sinä oikein ahdat kitusiisi, että pysyt noin lihavana? Siis tosi ongelmahan sinulla varmasti on, en väheksy enkä ilkeile. En ehkä pysty oikein ymmärtämäänkään, koska mulle lihavuus on sitä, että en mahdukaan enää niihin lempifarkkuihini. Ja sitten taas laihdun jossain vaiheessa takaisin..
Mutta on siinä varmasti kuitenkin ihan samaa kuin sinullakin. Syöminen ei vastaa sitä tarkoitusta, mitä varten se on. Syön muuta kuin kehon ravitsemista varten. Ja se ei ole hyvä asia.
Kerropa itse mitä sinä ahdat kitusiisi. Pullaa? Suklaata? Sitten tulet tänne ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa itse mitä sinä ahdat kitusiisi. Pullaa? Suklaata? Sitten tulet tänne ihmettelemään.
Mulla on yksi laiha kaveri joka käy joka päivä kahvilassa ja ottaa pullaa tms. muuta herkkua. Illalla suklaata. Sitten mielellään haukkuu ylipainoisia porsaiksi.
Minä olen pudottanut painoa Ozempicin avulla 20 kg. Ja aion käyttää sitä jatkossakin. En välitää minkään diabeetikoiden ininästä yhtään, niiden mielestä Ozempic on nyt kun se on loppu joka paikasta niin ainoa lääke mitä ne voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi olla noin selkärangaton ettei pysty hillitsemään edes syömisiään.
Eikä kukaan voi olla niin selkärangaton ettei pysty olemaan juomatta. Eikä kukaan voi olla niin selkärangaton ettei pysty hillitsemään tupakointiaan. Entäs syöpäsairaat sitten! Ne vasta selkärangattomia ovat. Eivät tajua olla sairastumatta. Se on niin yksinkertaista. Masentunutkin voi ottaa itseään niskasta kiinni. Kaikki on kiinni omasta tahdonvoimasta.
En ymmärrä jos tuo lääke on diapeetikoille miksi sitä määrätään laihduttajille?