Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö parisuhteessa olevia ärsytä, kun ei saa pitää laiskoja yöpaitapäiviä ihan muuten vaan?

Vierailija
12.09.2022 |

Lapsuuden kodissa piti herätä aina edes joskus ihmisten aikaan ja maatalossa ramppasi niin peltotöiden tekijät, naapurit, sukulaiset, ystävät ja muuten vaan.

Nyt näin 30-vuotiaana on vaan niin ihanaa, kun saa asustella yksin. Toki yksin oon asunutkin 10 vuotta, mutta silti tässä on vaan hohtoa.

Tänään kun on vapaapäivä, en ole vieläkään laittanut päivävaatteita, olen syönyt epäterveellisesti, katsonut hömppäohjelmia, enkä ole pedannut sänkyä tai mennyt mihinkään.

Voisin kuvitella, että parisuhteessa ei tällaista oikein kehtaisi tehdä. Varsinkaan itsekseen, ilman, että on kipeä tai krapula. Ihan vaan, koska voi.

Vai voiko? Sitä ei varmaan viitsi, vaikka periaatteessa voisi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä ainakin voi. Kaksi keski-ikäistä lapsetonta aikuista ollaan, eikä meille kyllä tasan tule kukaan kutsumatta kylään - eikä ovea avata, jos ovikello soisikin jos ei ole kukaan sopinut tulevansa. Molemmat tehdään etätöitäkin joten usein työpäiviäkin menee ilman "päivävaatteita".

Vierailija
2/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa todellakin voi, mutta lapsiperheessä ei välttämättä onnistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvinkin voi. Pidettiin yökkäripäiviä kahdestaan ja nyt kun on lapsi. Ei ole mikään pakko tehä jos ei taho eikä ole kalenterissa mitään.

Vierailija
4/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeanlaisen ihmisen kanssa parisuhteessa, niin todellakin voi. Jos kumppani alkaa tuollaisesta vänisemään niin ei ole oikea ihminen sinulle.

Vierailija
5/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Noi päiväthän just on parisuhteessa parasta! Ohana kölliä yökkärissä yhdessä koko päivä ja syödä herkkuja peiton alla sohvalla. En kyllä olisi suhteessa jossa ei voisi näin tehdä!

Vierailija
6/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pitää, varsinkin jos on söpö lyhyt pitsiyöpaita

Vierailija
7/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään päiviä ilman vaatteita.

Vierailija
8/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos voi. Omassa kaveripiirissä on vähän sellainen, että "pakko se on vähän kotia siivota ja laittaa päivävaatteet päälle" erityisesti naisilla. Ettei rötvätä klo 16 asti tekemättä mitään, koska mies tulee töistä ja ihmettelee, onko hänellä noin laiska nainen kotona. Sitten vähän ihmetellään, että etkö ole ulkona käynyt tai mitään.

Lapsiperheistä puhumattakaan, siinä ei varmaan helposti kykene.

Vierailija
9/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa voi asua yksin ja yhdessä asuessakin voi laiskotella tasan silloin kun huvittaa. Arvosanaksi tälle provolle tulee siis pyöreä 0/5.

Vierailija
10/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin olla aamutakissa koko päivän. Yökkäriä en käytä. Miestä ei haittaa vaikka olisin alasti 247. Eikä mua vieraatkaan häiritse.

Vierailija
11/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Vaimo töissä ja mulla vapaapäivä tänään. Kohta voisi pestä ehkä hampaat jos jaksaa.

Vierailija
12/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Mieshän vain tykkää, jos en pue vaatteita päälleni. Joskus saatetaan viikonloppuna katsoa telkkaria puoleenpäivään tai nukkua siihen asti, jos laiskottaa.

Vierailija
13/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne on kielletty? Ihan normaaleja meillä.

Vierailija
14/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä ihan parhautta. Mulla on myös pieni maha pömppö. Sellainen voi olla kun ei ole miestä haukkumassa läskiksi huaaa raksi. Kaikkea voi olla kun ei ole miestä ankeuttamassa elämää. Saa myös syödä ja juoda sängyssä. Nauraakin saa ihan vapaasti ja hymyillä. Kukaan ei ole kieltämässä. Eilen seurasin ruotsin vaaleja eikä kukaan huutanut siitäkään! Mahtavaa!

Vierailija
15/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeanlaisen ihmisen kanssa parisuhteessa, niin todellakin voi. Jos kumppani alkaa tuollaisesta vänisemään niin ei ole oikea ihminen sinulle.

Niin, siitähän on kyse, että löytää sen itselleen sopivan - yleensä samanlaisen. En ole ihminen joka haluaisi pitää jotain laiskoja yöpaitapäiviä, vaan lähinnä ällöttää tuollainen touhu. Kumppaniksi haluan kaltaiseni.

Vierailija
16/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo. Ihan oikeasti. Mulla on varmaan vähän huonoja kokemuksia ja ehkä kavereillakin.

Itsellä vapaat sattuu viikolle ja harvemmin on ollut vaikka parisuhteissa yhteisiä vapaita. Sitten sitä on katsottu pahalla, kun keskiviikkopäivänä klo 16 maataan yksin ku rotjake yöpaitasillaan, kun mies tulee raskaan päivän jälkeen töistä kotiin. Ikäänkuin yöpaitapäiviä saisi viettää vain viikonloppuna ja mieluiten yhdessä. Jos vietät itseksesi keskiviikon yöpaitoinesi, on tämä ihmeteltävä asia, mutta sehän on periaatteessa mun "viikonloppu".

Vierailija
17/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä miten parisuhde tuota estäisi? Kyllähän nyt kotonaan voi pukeutua miten haluaa olis sitä suhteessa tai ei. Itse haluan pitää päivävaatteet ja univaatteet erikseen myös kipeänä ollessani, koska jotenkin tulee virkeämpi olo kun vaihtaa vaatteet, vaikka ne sitten ihan kotilököt olisikin. ja tuntuisi nuhjuiselta mennä nukkumaan samoissa vaatteissa mitkä on ollut päällä koko päivän. Tämä ominaisuus oli mulla myös sinkkuudessa eikä parisuhde ole sitä mihinkään muuttanut. En kuitenkaan myöskään tuomitse jos kumppanini haluaa olla koko päivän kotona pelkissä kalsareissa. Ihmetten vaan miten hänellä ei tule kylmä. 

Vierailija
18/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä syöminen olisi ihan hirveää mielestäni, en ole koskaan pitänyt siitä. Tulee potilas- ja sairausolo. Mutta parisuhde-elämä on ihanaa oikean tyypin kanssa. Suosittelen; jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Vierailija
19/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh, tottakai voi viettää parisuhteessakin yöpaitapäiviä tai rötvätä tekemättä mitään milloin huvittaa.

Vierailija
20/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään olen viettänyt tällaista päivää ja asun yhdessä mieheni kanssa. Toinen on nähnyt mut tekemässä kaikkea mahdollista ja tietää kuka olen niin mitä noloa tässä muka olisi?