Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö parisuhteessa olevia ärsytä, kun ei saa pitää laiskoja yöpaitapäiviä ihan muuten vaan?

Vierailija
12.09.2022 |

Lapsuuden kodissa piti herätä aina edes joskus ihmisten aikaan ja maatalossa ramppasi niin peltotöiden tekijät, naapurit, sukulaiset, ystävät ja muuten vaan.

Nyt näin 30-vuotiaana on vaan niin ihanaa, kun saa asustella yksin. Toki yksin oon asunutkin 10 vuotta, mutta silti tässä on vaan hohtoa.

Tänään kun on vapaapäivä, en ole vieläkään laittanut päivävaatteita, olen syönyt epäterveellisesti, katsonut hömppäohjelmia, enkä ole pedannut sänkyä tai mennyt mihinkään.

Voisin kuvitella, että parisuhteessa ei tällaista oikein kehtaisi tehdä. Varsinkaan itsekseen, ilman, että on kipeä tai krapula. Ihan vaan, koska voi.

Vai voiko? Sitä ei varmaan viitsi, vaikka periaatteessa voisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä parisuhteessa pakottaa ettei saisi?

Vierailija
22/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini-ikäiset odottaa joulupäivää melkein yhtä paljon kuin jouluaattoa. Silloin ollaan uusissa pyjamissa melkein koko päivä (koira pitää ulkoiluttaa), löhötään yhdessä sohvalla, katsotaan leffoja ja syödään herkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voisi?

Kyllä me ainakin miehen kanssa pidetään usein tuollaisia päiviä.

Vierailija
24/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo. Ihan oikeasti. Mulla on varmaan vähän huonoja kokemuksia ja ehkä kavereillakin.

Itsellä vapaat sattuu viikolle ja harvemmin on ollut vaikka parisuhteissa yhteisiä vapaita. Sitten sitä on katsottu pahalla, kun keskiviikkopäivänä klo 16 maataan yksin ku rotjake yöpaitasillaan, kun mies tulee raskaan päivän jälkeen töistä kotiin. Ikäänkuin yöpaitapäiviä saisi viettää vain viikonloppuna ja mieluiten yhdessä. Jos vietät itseksesi keskiviikon yöpaitoinesi, on tämä ihmeteltävä asia, mutta sehän on periaatteessa mun "viikonloppu".

Sulla on siis jokin ongelma, et varmaan ajattele ansaitsevasi lepoa ilman "toisen lupaa". Vastasin tuossa ylempänä että vietän just kuvailemasi kaltaista päivää ja kyllä, mies tulee tunnin päästä raskaan työpäivän jälkeen kotiin. Itse syön sipsiä viltin alla villapaita päällä. Meidän elämät on kuitenkin erilliset sillä tapaa, että energiatasot ja päivän ohjelmat ei mene aina yksiin, eikä pidäkään.

Vierailija
25/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa todellakin voi, mutta lapsiperheessä ei välttämättä onnistu!

Onnistuu myös lapsiperheessä.

Vierailija
26/26 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa, mutta en elä miesystäväni kanssa yhdessä, joten voin pitää vaikka koko päivän yöpaitaa tai olla petaamatta sänkyä. Saan vönyä sängyssä niin pitkään kuin haluan ja vetelehtiä ihan rauhassa. Tosin luultavasti tekisin em. asioita, vaikka asuisimme yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi