Erektiohäiriöt ja löysä erektio korjaantuivat kuin taikaiskusta naista vaihtamalla
Ihan vinkiksi; tämä on varmasti syy monella muullakin miehellä...Onko naisesi päästänyt itsensä rupsahtamaan pahasti, tai onko häneen panostuksensa parisuhteesren ja seksiin pyöreä nolla?
Luulin pitään että syy on minussa, muta kappas vain...
M37
Kommentit (65)
Naisen orgasmivaikeudet voivat myös kadota miesta vaihtamalla. Hyvä muistaa tämäkin.
nimimerkillä: "panen vaan en koske kltorikseen"
Tässä puhuttiin, että seksi parani kumppania vaihtamalla. Sama molemmilla sukupuolilla.
Minulla on ymmärtäväinen vaimo,ja joskus tahtoo olla erektiovaikeuksia.Hän oli jutellut asiasta jo vuosia sitten leskeksi jääneen siskonsa kanssa,ja halusi nähdä miten tämä vaikuttaa asiaan.Eräänä iltana hänen kyläillessään meillä,he naureskelivat,ja alkoivat vähennellä vaatteitaan,ja käskivät minunkin riisuutua.kun näin vaimoni siskon rintaliiveissä ja pikkupöksyissä minulla alkoi seisoa täysillä.Vaimoni sanoi että saan panna häntä jos haluan.Tietysti halusin,ja sain yhden elämäni parhaista panoista,eikä erektiohäiriöstä ollut tietoakaan.Jollain lailla se vapautti mieltä,ja seksi on sujunut vaimonikin kanssa paremmin.Tätä ei varmastikaan kaikki ymmärrä,mutta näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ehkä sinun mielestä.Etkö voi ymmärtää,että nainen voi vaikuttaa erektioon.Taidat olla juurikin sellainen nainen joiden kanssa miehelle tulee erektiohäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ehkä sinun mielestä.Etkö voi ymmärtää,että nainen voi vaikuttaa erektioon.Taidat olla juurikin sellainen nainen joiden kanssa miehelle tulee erektiohäiriö.
Ja jos siis olen erimieltä alat kunniakkaasti haukkumaan minua naiseksi jonka miehelle tulee erektiohäiriöitä. Taivas minkälainen mies taas. Olen kaunis ja lisäksi fiksu nainen, eikä
yhdelläkään aiemmista tai omasta miehestäni ole kärsinyt moisista häiriöistä.
Onko tämä ihan miesten tapa täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ja jos siis olen erimieltä alat kunniakkaasti haukkumaan minua naiseksi jonka miehelle tulee erektiohäiriöitä. Taivas minkälainen mies taas. Olen kaunis ja lisäksi fiksu nainen, eikä
Miten niin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Miten niin miesten.
Hyvä, vetäkää yhtäköyttä ritarit (yhtä) naista vastaan. Mikään mitä nainen sanoo, ei siis ole totta eikä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Miten niin miesten.
Hyvä, vetäkää yhtäköyttä ritarit (yhtä) naista vastaan. Mikään mitä nainen sanoo, ei siis ole totta eikä oikein.
Kaikki sun sanomahan on silkkaa ja pelkkää totuutta.
Muiden naisten sanomisia monikin uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmivaikeudet voivat myös kadota miesta vaihtamalla. Hyvä muistaa tämäkin.
No vaihtakaa, älkääkä roikkuko suhteessa missä seksi ei tyydytä.
Luulisi olevan ihan normi toimintapa ihmisellä, jolla on kaikki inkkarit kanootissaan.
Voisit kyllä kiinnittää hiukan huomiota tohon oikeikirjoitukseesi. Se paljastaa sut joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun vaihtamaan vaan. Eikö olisikin mukavampaa, jos seksi kulminoituisi orgasmiin?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ei koskaan lerpahda. Et sunkaan tupakoi, se ei tee hyvää erektiolle.
Joko täytit 20v?
M57 kirjoitti:
Minulla on ymmärtäväinen vaimo,ja joskus tahtoo olla erektiovaikeuksia.Hän oli jutellut asiasta jo vuosia sitten leskeksi jääneen siskonsa kanssa,ja halusi nähdä miten tämä vaikuttaa asiaan.Eräänä iltana hänen kyläillessään meillä,he naureskelivat,ja alkoivat vähennellä vaatteitaan,ja käskivät minunkin riisuutua.kun näin vaimoni siskon rintaliiveissä ja pikkupöksyissä minulla alkoi seisoa täysillä.Vaimoni sanoi että saan panna häntä jos haluan.Tietysti halusin,ja sain yhden elämäni parhaista panoista,eikä erektiohäiriöstä ollut tietoakaan.Jollain lailla se vapautti mieltä,ja seksi on sujunut vaimonikin kanssa paremmin.Tätä ei varmastikaan kaikki ymmärrä,mutta näin meillä.
Luin tämän jutun,ja ymmärrän pointin.voihan se seksuaalinen kiinnostus vaimoon laantua vuosien myötä,vaikka rakkaus säilyykin.Ei tuosta nyt kannattaisi kenenkään vetää hernettä nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Peukutuksen määrästä naiset ei oikein tykkää siitä, että seisokki löytyykin toisen naisen kanssa.
Kyse on siitä että on kyllä avutonta että alle 40v miehellä on erektiovaikeuksia. Alle 40v miehellä seisoo oikeasti herkästi. Aloittaja on selvästi joko tanakka pallomaha, viinan tai tupakan suurkuluttaja tai liikunnan vihaaja tai kaikkea näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan ihan normi toimintapa ihmisellä, jolla on kaikki inkkarit kanootissaan.
Voisit kyllä kiinnittää hiukan huomiota tohon oikeikirjoitukseesi. Se paljastaa sut joka kerta.
No mutta niinhän naiset vaihtaakin. Miehet itkee sitten vuosikaupalla baaritiskillä kun nainen lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutuksen määrästä naiset ei oikein tykkää siitä, että seisokki löytyykin toisen naisen kanssa.
Kyse on siitä että on kyllä avutonta että alle 40v miehellä on erektiovaikeuksia. Alle 40v miehellä seisoo oikeasti herkästi. Aloittaja on selvästi joko tanakka pallomaha, viinan tai tupakan suurkuluttaja tai liikunnan vihaaja tai kaikkea näitä.
Miten ongelma sitten hävisi toisen naisen kanssa?
Kerropa tähän vastaus, kun noinkin fiksu tunnut olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta niinhän naiset vaihtaakin. Miehet itkee sitten vuosikaupalla baaritiskillä kun nainen lähti.
Ja silti itketään niiden orkkujen puutetta. Valittiin samanlainen tumpelo toistamiseen.
Mun mies on 50v. Ei mikäänlaisia erektio-ongelmia. Pitkä liitto takana ja olen ohan tavallinen nainen uökonäöltäni.Näköjään yksilölliset erot miesten kyvykkyydessä kasvavat ikääntymisen myötä.
Itsellä kävi myös näin. Vaimon haluttomuus seksiin ja kaikenlaiseen intiimiin kanssakäymiseen aiheutti lopulta erektiohäiriöitä silloin kun olisi ollut tilaisuus hommailla. Tästä seurannut vinoilu ei suinkaan parantanut tilannetta.
Homma johti meidät lopulta eri osoitteisiin ja aikani yksin oltuani löysin uuden naisen, jonka kanssa ei erektiohäriöistä ole tietoakaan. Hän on kylläkin seksuaalisesti ihan eri tasolla ex-vaimoon verrattuna.
Ulkoisessa viehättävyydessä ei kummassakaan ole eikä ollut moittimista.
Eli kyllä nainen voi ihan omalla käytöksellään vaikuttaa miehensä kyvykkyyteen.