Erektiohäiriöt ja löysä erektio korjaantuivat kuin taikaiskusta naista vaihtamalla
Ihan vinkiksi; tämä on varmasti syy monella muullakin miehellä...Onko naisesi päästänyt itsensä rupsahtamaan pahasti, tai onko häneen panostuksensa parisuhteesren ja seksiin pyöreä nolla?
Luulin pitään että syy on minussa, muta kappas vain...
M37
Kommentit (65)
Mun miehellä ei koskaan lerpahda. Et sunkaan tupakoi, se ei tee hyvää erektiolle.
Mun miehelleni tuo korjaushomma tulisi kalliiksi.
hmm, jos tuolta "huonolta" naiselta kysyttäisiin, että mikä oli ongelma, niin vastaus ois varmaan aika erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ei koskaan lerpahda. Et sunkaan tupakoi, se ei tee hyvää erektiolle.
En polta.
Pidät itsesi sitten kunnossa varmaan
Ap
Onpa kummaa. Johtuisiko kuitenkin päihteistä tai jostain lääkkeistä? Ei noin nuorella miehellä pitäisi vielä lerpahdella mainitsemistasi syistä.
Oletkin idiootti. Naisesi ei kauan tuollaista keskenkasvuista pelleä katsele.
Mielenkiintoista että sun tunteisiin vaikuttaa joku muu kuin sinä itse.
Varmaan nainen pistänyt lapsiaikuisen kuriin eikä jaksa ap:n perseilyä:D
Vierailija kirjoitti:
Myöskään p^rnon suurkulutus ei tee hyvää erektiolle.
Tähänkö on tultu, että klopeilla ei peli soi. Liikaa sipsejä, kaljaa ja läppäri paahtaa munat.
M 67
Siis 37 vee mies ja vaim repsahtanut...onko sulla mummovaimona? Olet varmaan itse timmi, paitsiettet ole koska ei seiso.
Mulla vanhempi mies, ja kyllä pelittää, itse olen häntäkin vanhempi!
Kyllähän läskistynyt nainen on aika erektiontappaja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän läskistynyt nainen on aika erektiontappaja.
Tuossa ikäluokassa lihavuus on miehillä paljon yleisempää kuin naisilla. Itseasiassa kaikissa ikäluokissa.
Joka 3. tuon ikäinen mies on lähes steriili omien huonojen elämäntapojensa vuoksi.
Mene ap töihin ja laihduta. Sulta puuttuu lihasta ja on liikaa läskiä. Jos ei naisen kanssa seiso, mieti sitä vaihtoehtoa, että oletkin håmå.
Vierailija kirjoitti:
Mene ap töihin ja laihduta. Sulta puuttuu lihasta ja on liikaa läskiä. Jos ei naisen kanssa seiso, mieti sitä vaihtoehtoa, että oletkin håmå.
No mutta seisoohan sillä toisen naisen kanssa.
Mitäs pikku idiootti on tästä mieltä.
Peukutuksen määrästä naiset ei oikein tykkää siitä, että seisokki löytyykin toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Peukutuksen määrästä naiset ei oikein tykkää siitä, että seisokki löytyykin toisen naisen kanssa.
Naisille on vaikea ymmärtää että samalla tavoin kuin on eritasoisia miehiä, niin on myöskin eritasoisia naisia.
No hyvä juttu hei 👍