Miten pääsen yli siitä että mieheni on kertonut isoimman salaisuuteni toiselle naiselle?
Asia on minulle todella raskas enkä ole itsekään pystynyt siitä kertomaan kuin yhdelle ystävälle. Sain raivarin, siihen liittyi myös poliisit. Tämä oli minulle traumaattinen kokemus ja kärsin siitä.
Mieheni oli sitten tästä halunnut avautua työkaveri naiselle. Tähän naiseen liittyen meidän suhteessa on ollut muitakin ongelmia. Mieheni Ei ole ollut avoin suhteestaan häneen ja on myös valehdellut hänestä minulle päin naamaa monta kertaa ja luvannut parantaa tapansa. Hänelle sitten vielä kertoi minun raskaimman asian. En edes tunne tätä naista. Tämä asia vaivaa valtavasti.
Ja miehelle sanoin, että rajat on nyt totaalisesti ylittynyt ja jos hän haluaa minun kanssa jatkaa, minulle kelpaa vain totaalinen välien katkaisu tähän naiseen ja mieluiten työpaikan vaihto. En enää kestä valehtelua, jota on kestänyt pari vuotta. Vaikka tiedän, että valehtelua tuo ei välttämättä lopeta, mutta ainakin tämä nainen poistuisi kuvioista.
Ainakin sun mies on ihastunut työkaveriinsa.