Stubb on heppa: voitti Euroopan mestaruuden triathlonissa
Miksi Alexanderia aina parjataan?
Kommentit (16)
Stubb on heppa :
Virnistys on kuin hevosella !
Totta puhut AP
Tunnissa ui 3,8km?
Itse pääsen tunnissa ehkä kilometrin kun pakko pitää taukoja noin 50 metrin välein.
Stubbi on myös entinen koulukiusaaja- en kyllä usko siihen "entiseen"
Urheilu sopii sille, pysykööt siinä. Onnittelut saavutuksista.
Politiikkaan sillä ei ole enää mitään asiaa. Ne sen sössityt pääministerivuodet oli pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on heppa :
Virnistys on kuin hevosella !
Totta puhut AP
Käsitin hevosviittauksen liittyvän hampaisiin. Itse olen sanonut stubidoa hammaskeijuksi.
Täällähän keskivartalolihavat mammapalstalaiset haukkuvat alfaa. Eipä yllätä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tunnissa ui 3,8km?
Itse pääsen tunnissa ehkä kilometrin kun pakko pitää taukoja noin 50 metrin välein.
Minä kävelen tuota vauhtia koiralenkeillä. Tuntuis hullulta, jos toinen uisi siinä vieressä koko matkan.
Ei voita Sannaa jauhojen sniffaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiainesta.
Jos Mika Aaltola ei lähde presidenttikisaan, niin Stubbilla on hyvät mahdollisuudet.
Olen tavannut Alexin. Mahtava tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Urheilu sopii sille, pysykööt siinä. Onnittelut saavutuksista.
Politiikkaan sillä ei ole enää mitään asiaa. Ne sen sössityt pääministerivuodet oli pettymys.
Stubb pärjäsi paremmin ulkoministerinä ja hän oikeastaan joutui pääministeriksi kun Katainen siirtyi EU-komissaariksi 2014.
Meidän entiset ja nykyiset pääministerit on vaan ihan eri luokkaa kuin muiden maiden päämiehet.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän keskivartalolihavat mammapalstalaiset haukkuvat alfaa. Eipä yllätä ketään.
Olen mies enkä keksi stubista hyvää sanottavaa. Niljakas narsisti jopa kokoomuslaiseksi. Mun puolesta saisi keskittyä urheiluun ja jättää politiikan kokonaan.
Pysyköön vaan urheilun parissa kiitooooos.