Täällä taas lapsi hoidossa yskii hirveetä yskää, räkä valuu
Valittaa ettei jaksa olla.😢 makoilee ulkoilun aikana maassa, vanhemmat ei hae.
Ei väliä vaikka poika selkeesti kipee, tartuttaa muut.
Kommentit (27)
Vanhemmat ei hae, hoitajat nuokkuu avllä.
Vanhemmat ei hae, kun on soitettu, että kipeä lapsi tulee hakea kotiin? Sitten soitetaan varahakijalle. Jos hänkään ei hae, soitetaan sosiaalipäivystykseen. Sieltä viimeistään kyllä joku hakee lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on silti aikaa kirjoitella työajalla palstalle? Mistä teille oikeen maksetaan? Somettamisesta?
Olen tauolla. Minullakin on tauko työstä lain mukaan.
Eihän nää idiootit vanhemmat osaa muuta kun lykkii alulle niitä kersojaa.
Sori ei voi mitään, yskää ei enää missään lasketa sairaudeksi vaikka henki ei enää kulje.
Kohta saikulla itsekin sitte. Kuulisitte ton yskän, 10 sek välein keuhkoista saakka nousee tiukka yskänpuuska.
Kai teillä nyt joku ohje on siihen tilanteeseen, että lapsi on sairas, eikä vanhemmat syystä tai toisesta hae tai pääse hakemaan lasta?
Toivottavasti et ole sijainen jos sairastut. Sijaiset ei välttämättä edes saa sairaslomakorvauksia.
Saako tuoda lapsen hoitoon kun sillä on enterorokko? Ööö, et...
Vierailija kirjoitti:
Saako tuoda lapsen hoitoon kun sillä on enterorokko? Ööö, et...
Ei me vaan mitään huomattu.
No jos ei vanhemmat eikä varahakija hae ,niin kerro vanhemmille,että teet lapsesta laskun ja otat yhteyttä sossuun. Ehkä sitten hakevat.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei vanhemmat eikä varahakija hae ,niin kerro vanhemmille,että teet lapsesta laskun ja otat yhteyttä sossuun. Ehkä sitten hakevat.
Siis lasun
Et sitten ole vaitiolovelvollisuudesta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Ei tällainen avaus riko vaitiolovelvollisuutta, senkin toppahousu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä, mutta ei ole myöskään hyvää käytöstä hoitajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten aloitat valittamalla vaitolovelvollisuudesta? Ja mitä sitten, onko vai eikö. Eihän kukaan voi tietää, mistä paikkakunnasta, saati lapsesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten aloitat valittamalla vaitolovelvollisuudesta? Ja mitä sitten, onko vai eikö. Eihän kukaan voi tietää, mistä paikkakunnasta, saati lapsesta on kyse.
Missä mä kirjoitin mitään vaitiolovelvollisuudesta? Täällä on useita kirjoittajia. Ap:n käytös ei ole mun mielestä asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mä kirjoitin mitään vaitiolovelvollisuudesta? Täällä on useita kirjoittajia. Ap:n käytös ei ole mun mielestä asiallista.
No jotenkin oletan, että keskustelu jatkuu siitä, mihin se jäi.
Mitä sillä on väliä, onko asiallista vai ei, kun ketään ei voi siitä tunnistaa. Onko se mielestäsi enemmän asiatonta kuin viedä sairas lapsi päiväkotiin?
Ja sulla on silti aikaa kirjoitella työajalla palstalle? Mistä teille oikeen maksetaan? Somettamisesta?