Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi olla työkyvyttömyyseläkkeellä/kuntoutustuella ja silti kuvata OnlyFansia?

Vierailija
12.09.2022 |

Eikö hän silloin ole työkykyinen, kun toosan esittely ja kameralle keikistely onnistuu ja tienaa sillä rahaa? Näitä tapauksia näkee välillä somessa, ihmettelen vaan.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksin myyminen ei ole mitään oikeaa työtä.

Vierailija
22/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene ole ilmoittanut työkkäriin?

Joillakin tuet katkeaa jo jos erehtyy sanovansa vaikka soittavansa kitaraa tai kirjoittavansa novelleja pöytälaatikkoon vapaa-ajalla.

Yksityisyrittäjäksihän tuo lasketaan jos sillä tienaa elantoaan eikä kuulu tukien piiriin.

Sitä myös ihmettelen, tekeekö tuota hommaa pimeästi vai eikö verotuksessa näy nuo tulot? Ihan avoimesti kertovat myös nostavansa kuntoutustukea ja/tai hakevansa/olevansa työkyvyttömyyseläkkeellä. Silti heillä on myös aktiivinen Onlyfans profiili, jonne päivittävät sisältöä ja tienaavat sillä. Tuntuu ristiriitaiselta.

Jonkun kuvan ottamista vertaat kokopäivätyöhön? Kuvan jaksaa ottaa heikossakin kunnossa, vie aikaa ehkä vartin verran. Sen jälkeen voi levähtää koko päivän.

No monien työ on nykyään tuo "kuvien ottaminen" instaan, OnlyFansiin, blogeihin tms. Ei ole mitään kokopäivätyötä, mutta ansaitsevat ihan kivasti.

Tuskin monikaan "ansaitsee ihan kivasti" ja jos jotenkin tuntuu helpolta ja kadehdittavalta tavalta ansaita rahaa niin sinne sitten vaan. Minulle saisi maksaa miljoonan enkä sittenkään ryhtyisi ottamaan kuvia itsestäni onlyfansiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tk-eläkkeella ja saisin tienata yli tonnin kuussa, ilman että vaikuttaa mihinkään.

Ei siis ole aikomusta tienata, mutta saisin.

Vierailija
24/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinne tarvitaan jokin vakava päävamma että pääsee tuottamaan

Vierailija
25/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työkyvyttömyyseläkkeellä saa tehdä vähäisen määrän töitä. Ei ole mitään laitonta siinä.

Vierailija
26/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä töissä voi tehdä töitä sen vartin päivässä?

vartia duunissa sitä tehdään töitä vartin.

Vierailija
27/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuntoutustuella määräaikaisella työkyvyttömyys eläkeellä. En ole of:ssä. Olen työkyvytön pysyvän kädenvamman vuoksi. Odotan lopullista työkyvyttömyys ratkaisua ensi keväänä.

Vierailija
28/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka osa-aikaeläkkeellä tai tai ammatillisessa kuntoutuksessa.

Vierailija
29/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuntoutustuella määräaikaisella työkyvyttömyys eläkeellä. En ole of:ssä. Olen työkyvytön pysyvän kädenvamman vuoksi. Odotan lopullista työkyvyttömyys ratkaisua ensi keväänä.

Ja syy miksi et ole OF:ssä??

Vierailija
30/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toimeentulotuki on se, missä ei saa olla tuloja tai muuten.

Vierailija
31/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos pelkän kädenvamman takia pääsee.

Vierailija
32/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä töissä voi tehdä töitä sen vartin päivässä?

Kaupungintalolla.

Vierailija
33/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on tässä yhteiskunnassa eri säännöt. Mies olisi tuossa tilanteessa jo linnassa.

Vierailija
34/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin tuet katkeaa jo jos erehtyy sanovansa vaikka soittavansa kitaraa tai kirjoittavansa novelleja pöytälaatikkoon vapaa-ajalla.

Yksityisyrittäjäksihän tuo lasketaan jos sillä tienaa elantoaan eikä kuulu tukien piiriin.

Mitä se työkkäriin kuuluu jos on eläkkeellä tai kuntoutustuella?

Vierailija
35/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onlyfans ole verotettavaa tuloa? = Työkyvytön.

Vierailija
36/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä tai määräaikaisella eläkkeellä josta ap kertoi, ei olla työkkärissä työnhakijana. Mitä sinne pitäisi ilmoittaa 🤔🙄

Vierailija
37/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onlyfans ole verotettavaa tuloa? = Työkyvytön.

Ja työkyvyttömyys ja verottomuus liittyivät toisiinsa, niin miten?

Vierailija
38/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos pelkän kädenvamman takia pääsee.

Ei ole. Minä pääsin, ensin vuosi kuntoutustuella, sitten työkyvyttömyyseläkkeelle. En olisi pystynyt tekemään työtäni yhdellä kädellä. Myös ikä otettiin huomioon. 

Vierailija
39/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syy miksi et ole OF:ssä??

Syy käteni on invalidi eikä ranne toimi.

Vierailija
40/41 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme