Kaunarit
Koska edellinen ketju siirtyi seksipalstalle, niin uusi: koska noi rupee järjesteleen hautajaisia, jotta huomaavat että Finn ei olekaan kuollut?
Katso lähetysajat : Kauniit ja rohkeat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7084)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi jännityssarja, Deacon rupeaisi suunnittelemaan Sheilalle jotain onnettomuutta tms. Tai muuttaisivat pois maasta..
Oikeasti, luopuisitteko te elämänne rakkaudesta tuollaisen uhkan takia. Itse mieluummin todella vaihtaisin nimet ja muutettaisiin muualle kuin luopuisin rakastetustani ja jäisin kökkimään lastenlapsia hoidellen.
Voisihan niitä salaa tavata joskus.
En luopuisi elämäni rakkaudesta.
Mutta eihän Taylor ole Deaconin elämän rakkaus tai toisinpäin. Lähinnä väkinäiseltä näyttävä suhde, joka perustuu kiellettyyn hedelmään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi jännityssarja, Deacon rupeaisi suunnittelemaan Sheilalle jotain onnettomuutta tms. Tai muuttaisivat pois maasta..
Oikeasti, luopuisitteko te elämänne rakkaudesta tuollaisen uhkan takia. Itse mieluummin todella vaihtaisin nimet ja muutettaisiin muualle kuin luopuisin rakastetustani ja jäisin kökkimään lastenlapsia hoidellen.
No kun se Sheila voisi tehdä Steffin perheelle pahaa, paitsi tietty omalla pojalleen. Samalla, jos ja kun pystyisi järkkäämään Steffin "onnettomuuden" niin, ettei paljastuisi, niin Finn voisi hakea lohtua biologisesta äidistään. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli Hayeskin siihen päälle mummon luokse leikkimään ja tutustumaan.
Taylor se vaan pneskelee jossain, ja Sheila niittää porukkaa kuin heinää. Voisi hieman rakkaus viilentyä, kun ramppaisi valepuvussaan hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se Sheila voisi tehdä Steffin perheelle pahaa, paitsi tietty omalla pojalleen. Samalla, jos ja kun pystyisi järkkäämään Steffin "onnettomuuden" niin, ettei paljastuisi, niin Finn voisi hakea lohtua biologisesta äidistään. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, eli Hayeskin siihen päälle mummon luokse leikkimään ja tutustumaan.
Taylor se vaan pneskelee jossain, ja Sheila niittää porukkaa kuin heinää. Voisi hieman rakkaus viilentyä, kun ramppaisi valepuvussaan hautajaisissa.
Huh, alkaa menee jo sairaaksi nää jutut. Niin täällä kuin usein itse sarjassakin.
Ei kuulu ehkä, mutta olisi sivistynyttä ja humaania, koska tuo tapahtuma suisti Dylanin elämän raiteiltaan. Ainakin Forresterit olisivat voineet ottaa selvää, mitä hänelle kuuluu ja tarjota työpaikkaa.